Δυο δημοφιλή brands του Ομίλου Σαράντη διακρίθηκαν στην πρώτη τελετή απονομής των βραβείων «Shopper Marketing Awards» που διοργάνωσε η Boussias Communications, το βράδυ της Πέμπτης 21 Νοεμβρίου, στο Gazarte. 


Το STR8, η αγαπημένη αντρική μάρκα των νέων, «σήκωσε το χρυσό» στην κατηγορία «Special Practices: Display & Merchandising Projects» υπηρετώντας τη φιλοσοφία του brand που πρεσβεύει ότι αν αγωνίζεσαι σκληρά και ξεπερνάς τα όριά σου,  πετυχαίνεις τελικά το στόχο σου. Οι δράσεις, εμπνευσμένες από το μπάσκετ και τον ambassador της μάρκας, Γιάννη Αντετοκούνμπο, έγιναν σε συνεργασία με γνωστή αλυσίδα super market, στο πλαίσιο της καμπάνιας «What you want is Ahead». Πέντε καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έζησαν για ένα μήνα σε ρυθμούς ΝΒΑ με εντυπωσιακές κατασκευές, stands, μπασκέτες, παρκέ και ομάδες από cheerleaders που προσκαλούσαν τους καταναλωτές να έρθουν σε επαφή με τη μάρκα και να συμμετάσχουν σε online διαγωνισμό. 

ShopperMarketingAwards3.jpg

H SANITAS, η Νο1 μάρκα προϊόντων οικιακής χρήσης, έλαβε το ασημένιο βραβείο στην κατηγορία Consumer Goods Display & Promo για τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης. 
Με δυο πρωτότυπα concepts «Πάσχα-Κυκλάδες» και «Χριστουγεννιάτικο καράβι»  χτισμένα πάνω στις αξίες της ελληνικότητας, της παράδοσης και τη ζεστασιά του ελληνικού σπιτιού, βασισμένα στη φιλοσοφία «Σπιτικά & Αγαπημένα» της SANITAS, το brand έδωσε μια νέα διάσταση στις δράσεις που γίνονται εντός των καταστημάτων, προσεγγίζοντας με πρωτότυπο τρόπο το κοινό.

ShopperMarketingAwards2.jpg

Η διοργάνωση «Shopper Marketing Awards» επιβραβεύει τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα των ενεργειών shopper marketing και customer engagement και αναδεικνύει τις καλύτερες πρακτικές των προμηθευτών των λιανεμπορικών επιχειρήσεων και των παρόχων υπηρεσιών και λύσεων instore/shopper technology. Οι παραπάνω επιτυχίες και των δυο μαρκών είναι αποτέλεσμα συνεργασίας με το Sales Promotion Center.