Παρουσιάστηκε Έρευνα για χρήση και συμπεριφορά του καταναλωτή


Η Megas Yeeros, η Νο. 1 Παραγωγός Γύρου στον Κόσμο, πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία για τρίτη συνεχόμενη χρονιά το Επιστημονικό Συνέδριο, με τίτλο «Το Ψητοπωλείο του Μέλλοντος» στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), την Δευτέρα 18 Μαρτίου.

Περισσότεροι από 200 επιχειρηματίες του κλάδου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τους προσκεκλημένους Ομιλητές που προέρχονταν από τον χώρο της Διατροφής, του Marketing και της Τεχνολογίας. για τις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή, τη σημαντικότητα της πιστοποίησης, τις καινοτόμες ψηφιακές δράσεις στον κλάδο της εστίασης και τις σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές.

MegasYeeros1.jpg 

Η κα Χριστίνα Καράμπελα, Managing Partner της QED παρουσίασε τα αποτελέσματα ποσοτικής έρευνας, όπου η Ποιότητα αποδείχθηκε ότι αποτελεί τον βασικότερο λόγο επιλογής ψητοπωλείου από τους καταναλωτές. Η Πιστοποίηση, τα προϊόντα «Καθαρής Ετικέτας»  και ο Επώνυμος Προμηθευτής ενδιαφέρουν ακόμη το καταναλωτικό κοινό σε μεγάλο βαθμό, αποτελώντας βασικά κριτήρια επιλογής καταστήματος. Επιπλέον, το Delivery είναι ο πιο συνηθισμένος τρόπο αγοράς από ψητοπωλείο (66%), με την παραλαβή από το κατάστημα και την κατανάλωση εντός του καταστήματος να ακολουθούν με σημαντική διαφορά. 

MegasYeeros3.jpg 

Ο κος Αλέξης Ζητρίδης, Υποδιευθυντής Πωλήσεων του ομίλου ΟΤΕ και η κα Αλεξάνδρα Βάρκα, Marketing Manager της υπηρεσίας «Παραγγελίας Φαγητού» του 11888 giaola παρουσίασαν την νέα πλατφόρμα του 11888 giaola για την «Παραγγελία Φαγητού», όπου μέσα από την πλατφόρμα, ο καταναλωτής θα έχει την ευκαιρία να βρίσκει εύκολα και γρήγορα το κατάστημα στην περιοχή του και τα προϊόντα της Megas Yeeros. Στον κατάλογο του ψητοπωλείου θα αποτυπώνεται το λογότυπο της Megas Yeeros και θα αναγράφονται τα προϊόντα της όπως ο Μακεδονικός Γύρος Χοιρινός, το Μπιφτέκι με φέτα Ήπειρος, το Mega Πολίτικο με Φιλαδέλφεια κ.α.

MegasYeeros2.jpg 

O κος Αντώνης Γκορτζής, Πρόεδρος της εταιρείας Marketing One Team και Πρόεδρος Ευρώπης Επιχειρηματικής Ηθικής, αναφέρθηκε στην διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες, τονίζοντας ότι είναι ζωτική σημασίας για τα σύγχρονα καταστήματα, απαριθμώντας τις 10 εντολές για σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη. 
Ο κος Γιώργος Νυχάς, Καθηγητής Μικροβιολογίας Τροφίμων του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών παρουσίασε την Τεχνολογία της πληροφορίας στην υπηρεσία της ασφάλειας του Κρέατος και ο κος Θωμάς Χατζηχρήστος, Διδάκτωρ Γεωπληροφορικής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, ανέλυσε τις τεχνολογίες και εφαρμογές για αύξηση της ζήτησης των προϊόντων και παρουσίασε τον σχεδιασμό και τη χωροθέτηση ενός νέου καταστήματος. 
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Megas Yeeros, κος Νίκος Λούστας αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην αναπροσαρμογή της τιμής στο σουβλάκι, τονίζοντας ότι, ενώ το προϊόν έχει φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα διαδικασιών παραγωγής και ποιότητας, πωλείται ακόμη σε πολύ χαμηλή τιμή, με αποτέλεσμα η βιωσιμότητα των ψητοπωλείων να είναι αβέβαιη.