Η επιτυχία της Oriflame είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την επιτυχία των ανθρώπων της


Mε τρεις μεγάλες διακρίσεις που επιβεβαιώνουν τη σταθερή ανάπτυξη της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη δημιουργία μια μοναδικής εμπειρίας στον τελικό καταναλωτή επιβραβεύτηκε η Oriflame στα Fashion and Beauty Awards 2019 που διοργάνωσε η Boussias Communications. 

Πιο συγκεκριμένα η Oriflame σε συνεργασία με την Addo Digital απέσπασαν 2 Silver βραβεία στις κατηγορίες Best Use of Facebook και Best Use of Instagram καθώς και το Bronze βραβείο στην κατηγορία “Best Overall Digital Presence”. 

«Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια εμπειρία στον χρήστη μέσα από την οποία θα ταυτιστεί με το brand και την κουλτούρα του και θα υιοθετήσει έναν νέο τρόπο σκέψης αλλά και φιλοσοφία ζωής» τονίζει η Μαρία Σκούντα», CEO και ιδρύτρια της Addo Digital.

Ως αποτέλεσμα της στρατηγικής παρατηρήθηκε πολύ μεγάλη αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα, τις πωλήσεις καθώς και στην αλληλοεπίδραση του κοινού με το brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης facebook και instagram. 

Κινητήριοι μοχλοί της συγκεκριμένης στρατηγικής αποτελούν η δημιουργία και προώθηση του video περιεχομένου, η αξιοποίηση των influencers καθώς και η δημιουργία πρωτογενούς περιεχομένου από τους fans της Oriflame στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Παράλληλα με τη δυναμική παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Οriflame έχει υιοθετήσει εργαλεία και τεχνολογίες αιχμής προκειμένου να εμπνεύσει, εκπαιδεύσει και καθοδηγήσει τα νέα μέλη της να χτίσουν τα θεμέλια μιας γερής επιχείρησης. 

Η επιτυχία της Oriflame είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την επιτυχία των ανθρώπων της, την αύξηση της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας και τη συμβολή τους στην εκπαίδευση του κοινού προκειμένου να εντάξουν τα προϊόντα της Oriflame στη ζωή τους με στόχο να βρουν ευεξία στην ομορφιά και ομορφιά στην ευεξία. 

«Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που οι προσπάθειες μας στο digital περιβάλλον εμπνέουν και δημιουργούν αυθεντικές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες μας και το ευρύτερο καταναλωτικό κοινό» τονίζει η Κατερίνα Σκουλά, Marketing Director της Oriflame.