Το εξειδικευμένο προσωπικό στο περίπτερο της Anytime υποδέχθηκε περισσότερα από 18.000 άτομα, που ενημερώθηκαν για το νέο πρωτοποριακό τρόπο ασφάλισης με το χιλιόμετρο, «Buy the Mile».


Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε η Έκθεση «Αυτοκίνηση 2016» στο παλαιό αεροδρόμιο του Ελληνικού, από τις 22 έως και 30 Οκτωβρίου 2016. Σύμφωνα με τα πρώτα επίσημα στοιχεία, η επισκεψιμότητα ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με τους επισκέπτες να φθάνουν  τους 77.000.

Η Anytime της INTERAMERICAN, η πρώτη direct ασφάλιση στην Ελλάδα, έδωσε το δικό της στίγμα στην Έκθεση. Το εξειδικευμένο προσωπικό στο περίπτερο της Anytime υποδέχθηκε περισσότερα από 18.000 άτομα, που ενημερώθηκαν για το νέο πρωτοποριακό τρόπο ασφάλισης με το χιλιόμετρο, «Buy the Mile». Για τους ενδιαφερόμενους, πραγματοποιήθηκαν και επιδείξεις στο αυτοκίνητο που υπήρχε στο περίπτερο, για την τοποθέτηση της τηλεματικής συσκευής με την οποία καταγράφονται τα χιλιόμετρα.  Ήδη, τα συμβόλαια «Buy the Mile», που έχουν συναφθεί από την έναρξη διάθεσης του προγράμματος μέχρι σήμερα, ξεπερνούν τα 3.000!

Η καινοτομία των προγραμμάτων «Buy The Mile» είναι ότι συνδέονται με τα χιλιόμετρα που διανύει το αυτοκίνητο μέσα σε ένα χρόνο. Συγκεκριμένα, με τη σχετική ασφάλιση του αυτοκινήτου, μπορεί ο πελάτης να διανύσει μέχρι και 5.000 χιλιόμετρα το χρόνο, πληρώνοντας ακόμα χαμηλότερα ασφάλιστρα συγκριτικά με τα παραδοσιακά προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου. Η δυναμική παρουσία της Anytime στην Έκθεση υπογραμμίζεται από το γεγονός ότι 2.500 επισκέπτες δήλωσαν συμμετοχή στον προσεχή διαγωνισμό που θα αναδείξει τρεις νικητές, με δώρο το καλύτερο συμβόλαιο ασφάλισης της Anytime, στο πρόγραμμα «Value Plus», για ένα χρόνο.