Ας ελπίσουμε ότι δεν θα είναι μια ακόμη πανωλεθρία!
Είναι πάρα πολλές oi φορές που είχα προσπαθήσει να κάνω manifest για 24ωρά ΜΜΜ. Βλέπεις, οι βραδινές έξοδοι του ΠΣΚ θα μπορούσαν να κλείσουν πολύ καλύτερα, αν υπήρχε δυνατότητα τα μέσα να λειτουργούν περισσότερες ώρες. Με αυτά τα δεδομένα που υπάρχουν στα δρομολόγια μέχρι στιγμής, το σενάριο είναι το εξής: Είτε κανονίζουμε σε κοντινό σπίτι, είτε πιεζόμαστε να φύγουμε νωρίτερα απ' ότι επιθυμούμε, είτε περιμένουμε μέχρι τις 5:00 π.μ., να γυρίσουμε με τον πρώτο συρμό ή λεωφορείο.
Θα έχουμε το 2026 24ώρα ΜΜΜ
Βέβαια, εδώ έρχονται και τα καλά νέα! Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο αναπληρωτής Υπ. Κωνσταντίνος Κυρανάκης στο protothema.gr, το Υπουργείο Μεταφορών θέλει να φέρει το 2026 την 24ωρη λειτουργία μετρό, τραμ και λεωφορείων για κάθε Σάββατο, ώστε να εξυπηρετείται το επιβατικό κοινό που βγαίνει για τη βραδινή του έξοδο.
Καλά, καλά, κάνε κράτη λίγο! Τα σχέδια αυτά πρόκειται να τεθούν σε εφαρμογή από το επόμενο έτος, δηλαδή το 2026. Παρόλα αυτά, αναμένεται να γίνει μια πιλοτική δοκιμή κάποιο Σάββατο αυτού του Ιουλίου, ώστε να αξιολογηθεί σωστά η συνθήκη αυτή. Αυτό, άλλωστε, θα καθορίσει και την οριστική εφαρμογή των μέτρων από τον επόμενο χρόνο.
Τι λέει η ΣΤΑΣΥ και η ΟΣΥ για το ενδεχόμενο 24ωρών ΜΜΜ
Όσο ωραίο και ονειρικό να ακούγεται το σενάριο αυτό, η ΣΤΑΣΥ έχει της επιφυλάξεις της. Συγκεκριμένα, φέρνει στο επίκεντρο το αιώνιο ζήτημα της έλλειψης προσωπικού, πράγμα το οποίο δεν μπορούμε με τίποτα να παραλείψουμε.
«Την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων είχαμε 1.200 εργαζόμενους. Σήμερα είμαστε μόλις 200», τόνισε ο Παναγιώτης Κοντογιάννης από τη ΣΤΑΣΥ, εξηγώντας ότι η γραμμή 1 του Ηλεκτρικού δεν μπορεί να υποστηρίξει τη λειτουργία πέραν των μεσάνυχτων.
Παρόμοια ήταν και η αντίδραση του Λεωνίδα Σκουλού από την ΟΣΥ, τονίζοντας με τη σειρά του πως ούτε το ελάχιστο προσωπικό των λεωφορείων θα μπορούσε να φέρει εις πέρας αυτές τις αλλαγές.