Όταν ο υπερρεαλισμός χτυπάει κόκκινο στο Instagram


''Ζει'' στην Ιαπωνία, ο λογαριασμός της στο Instagram έχει σκαρφαλώσει τους 250.000 ακολούθους και εργάζεται ως μοντέλο στο στούντιο Wieden+Kennedy Japan. Ο λόγος για την Imma, ένα ''φανταστικό'' αλλά πραγματικό μοντέλο διαθέτοντας δέρμα, άκρα (ακόμη) και φαντασία. Μία κατασκευή- ιδέα, της γνωστής σε όλους μας, σουηδικής εταιρείας οικιακού εξοπλισμού ΙΚΕΑ.

41548066_2139960692701705_5401018805912667295_n-5c63596e92e0f__700.jpg

 Οι άψογες αναλογίες, τα  ροζ μαλλιά της και κυρίως το ιδιαίτερο στυλ της είναι όλα μέρος του σχεδιασμού της που δεν γίνεται να μη τα θαυμάσεις ή τουλάχιστον να τα παρατηρήσεις. Η Imma πρακτικά αντιπροσωπεύει το ιδανικό ύφος ιδιοσυγκρασίας και αισθητικής της σύγχρονης εποχής. Είναι μέσα στο ρεύμα της μόδας, έχει ενεργή παρουσία στα social και κυρίως έχει μία καθημερινότητα που δε φαίνεται να διαφέρει σε τίποτα από αυτή χιλιάδων γυναικών. Ο τρόπος που παρουσιάζεται δίνει την εντύπωση πως πρόκειται για μία αν μη τι άλλο φυσική παρουσία.  Σε τί διαφέρει η Imma  άλλωστε που τραβάει selfies, πηγαίνει για ψώνια, έχει βγει η ρίζα στο μαλλί της, κάνει βόλτες έξω και βγαίνει για φαγητό από ένα πραγματικό μοντέλο;

41721151_520538351745058_6563907100866353359_n-5c6359796c600__700.jpg

Κάτι που εγείρει το ενδιαφέρον μας σχετικά με την Imma, είναι η έκταση που έχει πάρει η σύγχρονη τεχνολογία. Είναι αξιοθαύμαστο από τεχνολογικής άποψης και ταυτόχρονα αξιοπερίεργο από κοινωνικής, το γεγονός ότι η Imma μπορεί να μην έχει περπατήσει ποτέ σε catwalk, μπορεί να μην έχει παρευρεθεί σε fashion show, αλλά έχει κερδίσει μία θέση στον ήλιο, δηλαδή στο κόσμο της μόδας. 

https://www.instagram.com/p/CAhTQuyD7-P/?utm_source=ig_embed

Η Imma εκτός από λόγος για προβληματισμό σχετικά με το σουρεάλ επίπεδο της τεχνολογικής εξέλιξης, είναι και ο λόγος που οι 110.000 (περίπου) άνθρωποι που περνούν καθημερινά μπροστά από το σταθμό Harajuku, απέναντι από τον οποίο βρίσκεται το κατάστημα με την Imma, λογικά θα αυξηθούν.

Τα χαρακτηριστικά της και η συνολική της αισθητική πραγματικά ανταποκρίνονται σε ένα πρότυπο φυσικού ανθρώπου. Το ζωντανό της πρόσωπο, τα εκκεντρικά (και πολύ in στις τελευταίες χρωματικές τάσεις) μαλλιά της  συνωμοτούν όλα για κάτι πολύ πραγματικό.

  49646918_297697524276211_3962646225113656028_n-5c6359a67fca8__700 (1).jpg

 

46793201_1081652378662190_1304301244268324485_n-5c6359967f68d__700 (1).jpg

Όπως δηλώνει η ίδια «Η ζωή μου από τη μια μέρα στην άλλη άλλαξε πολύ από τη στιγμή που αρχίσαμε την κοινωνική αποστασιοποίηση. Ήταν πρόκληση, αλλά εξερεύνησα διάφορους τρόπους να βρίσκω ευτυχία στο σπίτι και συνειδητοποίησα τη σημασία του να δημιουργώ τον δικό μου προσωπικό χώρο. Eίμαι τόσο χαρούμενη που μπορώ να μοιραστώ με τον κόσμο μια μικρή ματιά στην καινούργια μου ζωή στο σπίτι» .

https://www.instagram.com/p/CE806uajZDD/?utm_source=ig_embed

Θα μπορούσε να πει κανείς ότι η Imma περναέι μέσα στο κατάστημα αυτό μία μέρα σαν τη δική μας. Παρουσιάζεται να κάνει γιόγκα, να καθαρίζει το πάτωμα με ηλεκτρική και να ποτίζει τα φυτά της. Ή σε άλλα νέα, όποιος δεν γνωρίζει εξ αρχής πως η Imma πρόκειται για μία εικονική ανθρώπινη βερσιόν, πιθανότατα να της χαμογελάσει διασχίζοντας το δρόμο για το σταθμό.

https://www.instagram.com/p/CEfvgHjDgz4/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/CEafujDDnwG/?utm_source=ig_embed

Για όσους πάλι αποφεύγουν πολυσύχναστους δρόμους, όπως αυτόν που βρίσκεται το κατάστημα, μπορούν να εξερευνήσουν τη ζωή της Imma στο κανάλι του ιαπωνικού franchise στο YouTube. «Συνεργαζόμενοι με την Imma, μπορούμε να μοιραστούμε ένα καινούργιο όραμα οικίας με μια πληθυσμιακή ομάδα στην οποία η IKEA δεν είχε ποτέ μιλήσει στο παρελθόν» είπε χαρακτηριστικά η Anna Ohlin, μάρκετινγκ μάνατζερ της ΙΚΕΑ στην Ιαπωνία.