Μας μιλάει για το Ineffablue, την νέα πλατφόρμα σύγκρισης προϊόντων


Όταν θέλουμε να βρούμε την τιμή ενός προϊόντος αυτομάτως πηγαίνουμε στις γνωστές μηχανές αναζήτησης προϊόντων και τσεκάρουμε τιμή και απόθεμα. Αυτές οι μηχανές αναζητούν μόνο e-shop, αφήνοντας έξω απλές ιστοσελίδες. Ο Θωμάς Καραβάκας διαπίστωσε αυτό το κενό και ίδρυσε το Ineffablue την νέα πλατφόρμα σύγκρισης προϊόντων. Για το Ineffablue μιλήσαμε με τον Θωμά Καραβάκα. Διαβάστε τα όσα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.

Η σκέψη μου ήταν να μπορούν οι καταναλωτές να έχουν την δυνατότητα να κάνουν έρευνα  αγοράς για ένα προϊόν όχι μόνο μέσα απο ηλεκτρονικά καταστήματα αλλά και απλές ιστοσελίδες. Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποια πλατφόρμα που μπορεί να το κάνει αυτό. Είμαστε υπερήφανοι που το υλοποιούμε πρώτοι. Η προσδοκία που υπάρχει θα ισχύει μέχρις ότου υπάρχει αυτή η επιχείρηση. Να κερδίσουμε, με πράξεις, την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και των επιχειρήσεων. Είναι ό,τι πιο σημαντικό για εμάς.
 
Η ineffablue απευθύνετε στις επιχειρήσεις που διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα ή απλή ιστοσελίδα για την πώληση των προϊόντων τους. Στα άμεσα σχέδιά μας είναι και η αγγλική εκδοχή της πλατφόρμας μας. Συνεπώς οι επιχειρήσεις θα μπορούν  να απευθυνθούν σε ένα μεγαλύτερο καταναλωτικό κοινό. Καθημερινά αναπτυσσόμαστε και όλο περισσότερες επιχειρήσεις μαθαίνουν για εμάς. Στην έρευνα αγοράς που έγινε, είδαμε ότι υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που πουλούσαν προϊόντα να μην διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά είχαν μια απλή ιστοσελίδα. Αυτές οι επιχειρήσεις δεν έχουν κάποιο τρόπο προβολής, παρα μόνο την διαφήμιση ο καθένας ξεχωριστά. Εμείς μπορούμε να βοηθήσουμε αυτές τις επιχειρήσεις να ενταχθούν στην πλατφόρμα μας και να έχουν μια επιπλέον βοήθεια να εκθέσουν τα προϊόντα τους σε ένα μεγαλύτερο κοινό.

Στόχος μας είναι να μπορέσουμε να εδραιωθούμε στην Ελληνική αγορά για αρχή και σχετικά γρήγορα στις αγορές του εξωτερικού, με ποιοτικές συνεργασίες που εξετάζουμε αρκετό χρονικό διάστημα. Όραμά μας είναι η πλατφόρμα μας να καταστεί ικανή να μπορεί να βοηθήσει τους καταναλωτές να βρίσκουν το προϊόν που επιθυμούν στην καλύτερη σχέση τιμής και ποιότητας.

Η ineffablue στηρίζεται περισσότερο σε συνεργασίες εξ αποστάσεως. Πιστευαμε οτι είναι δύσκολη μια τέτοια συνεργασία μέχρις ότου ξεκινήσουμε συνεργασία με άτομα απο την Κίνα.  Για τους συνεργάτες που είναι απο την Ελλάδα, πρέπει να υπάρχουν κάποιοι κανόνες και για τα 2 μέρη. Για παράδειγμα  συγκεκριμένες ώρες και ημέρες της εβδομάδας digital meeting. Και να υπάρχει συνομιλία τις υπόλοιπες μέρες μέσω chat. Συνήθως slack. Με άτομα όμως που δεν είναι από την Ελλάδα είναι πολύ πιο δύσκολο. Με την Κίνα έχουμε διαφορά 6 ωρών. Οπότε μπορείτε να καταλάβετε τι συμβαίνει όταν υπάρχει μια ιδέα ή ένα πρόβλημα για την πλατφόρμα μας στις 9 το βράδυ και στην Κίνα είναι 3 το πρωί. Το θέμα της γλώσσας, ήταν μια δυσκολία στην αρχή, όσων αφορά την συνήθεια. Αλλά γενικά με τους περισσότερους πλέον μπορείς να συνεννοηθείς στα Αγγλικά.

ineffablue2.jpg

 
Η γραφειοκρατία, έλλειψη χρηματοδοτήσεις, φορολογία, όλα αυτά είναι πολύ σημαντικά ως μονάδες, αν τα προσθέσουμε όμως, είναι όντως αποτρεπτικά για έναν νέο να ξεκινήσει κάτι δικό του. Η ίδρυση της επιχείρησης μου πήρε αρκετές μέρες λόγω γραφειοκρατίας. Δεν σκέφτηκα ποτέ να τα παρατήσω γιατί απλά δεν είναι στον χαρακτήρα μου. Η έλλειψη χρηματοδότησης δεν με επηρέασε αρνητικά γιατί ήξερα πως έχουν τα πράγματα στην Ελλάδα και βρήκα τον τρόπο να ξεκινήσω χωρίς αυτή. Η φορολογία είναι ένα μεγάλο κομμάτι το οποίο έχει στο μυαλό του η πλειοψηφία των Ελλήνων επιχειρηματιών.

Οι προκλήσεις για τις επιχειρήσεις είναι αρκετές. Οι κύριες είναι η εξευρεση των πελατών για να καταστεί η επιχείρηση βιώσιμη και η πολύ μεγάλη φορολογία.

Δεν θα άλλαζα κάτι εάν γυρνούσα πίσω στον χρόνο, γιατί από όλα όσα συνέβησαν, είτε καλά είτε άσχημα, πήρα μαθήματα. Γιατί, στόχος όλων πρέπει να είναι η προσωπική εξέλιξη.

Η κρίση πάντα δημιουργεί ευκαιρίες. Τα άτομα που βγαίνουν τώρα στην αγορά εργασίας, πρέπει να έχουν ένα προϊόν ή υπηρεσία που θα δίνει αξία στους πελάτες τους. Επίσης όλα είναι μαθηματικά και στατιστική. Πόσα άτομα πρέπει να συναντήσουν για να επιτύχουν μια πώληση και ποιός είναι ο τρόπος που δουλεύουν καλύτερα τα πράγματα γι αυτούς; If you can’t beat fear, do it scared!

 www.ineffablue.com

ineffablue3.jpg