Πλέον η επιχείρηση έχει την δυνατότητα με έναν εύκολο γρήγορο και οικονομικό τρόπο να ξέρει την γνώμη των πελατών της.


Καμία επιχείρηση ή κατάστημα δεν μπορεί να αποφύγει την έκφραση των παραπόνων και της δυσαρέσκειας από μέρους των πελατών. Τα παράπονα εμφανίζονται όταν οι εμπειρίες των πελατών είναι μικρότερες από τις προσδοκίες τους. 9 στους 10 πελάτες που αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα δεν το αναφέρουν ποτέ στην επιχείρηση και δεν την επισκέπτονται ποτέ ξανά. Ένας τρόπος αντιμετώπισης των παραπόνων είναι τα ερωτηματολόγια. Πόσες φορές έχουμε όμως συμπληρώσει ένα που είναι 2-3 σελίδες; Ο Νίκος Μπλάντζας δημιούργησε το liked.gr για την συμπλήρωση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου με σκοπό οι επιχειρήσεις να έχουν την δυνατότητα με έναν εύκολο γρήγορο και οικονομικό τρόπο να ξέρουν την γνώμη των πελατών τους. Για το liked.gr μιλήσαμε με τον Νίκο Μπλάντζα. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.


Μιας και στο πρόσφατο παρελθόν ήμασταν και εμείς ιδιοκτήτες επιχείρησης είδαμε το πρόβλημα και το κενό που υπάρχει στην επικοινωνία και στην μετάδοση των προβλημάτων από τους πελάτες προς την επιχείρηση. Είναι ένα κομμάτι που έχει αφεθεί στην τύχη του και δεν θα έπρεπε μιας και ο πελάτης είναι το πιο σημαντικό συστατικό μιας επιχείρησης. Η εφαρμογή μας θέλει να γίνει ο πιο δυνατός κρίκος στην αλυσίδα της ικανοποίησης του πελάτη  σε μία επιχείρηση. Η μεγάλη διείσδυση των φορητών συσκευών κινητών τηλεφώνων και tablet στην καθημερινότητα μας είναι ένα μέσο που μας βοηθάει στην υλοποίηση του στόχου μας.

 

liked2.jpg


Απευθυνόμαστε σε όλες τις επιχειρήσεις που εξυπηρετούν πελάτες σε φυσικά καταστήματα. Έχουμε εστιάσει λίγο περισσότερο σε επιχειρήσεις εστίασης και διαμονής επειδή αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο ανταγωνισμό μεταξύ τους. Το όφελος δεν είναι άμεσα ορατό σε έναν ιδιοκτήτη επιχείρησης και αυτό νομίζω ότι είναι το πιο δύσκολο στοίχημα που πρέπει να κερδίσουμε. Να δείξουμε στην επιχείρηση πώς η γνώμη των πελατών η μεταφορά προβλημάτων και προτάσεων από τους πελάτες με νέες και καλύτερες υπηρεσίες και προϊόντα μόνο καλό μπορεί να κάνει στην κάθε επιχείρηση. Κάποιες φορές η επιχείρηση βλέπει τον αριθμό των πελατών της να μειώνεται χωρίς να ξέρει τους λόγους που συμβαίνει αυτό. Το αποτέλεσμα είναι να κάνει σπασμωδικές κινήσεις για να διορθώσει κάτι χωρίς να ξέρει τι είναι αυτό και πολλές φορές σε λάθος κατεύθυνση. Ο μόνος που μπορεί να στο πει με ειλικρίνεια είναι ο πελάτης σου.

 

liked3.jpg

 
Οι στόχοι είναι πολλοί έχουμε φτιάξει ένα πλάνο ώστε να κατακτούμε κάποιους και να προχωρούμε βήμα βήμα προς το όραμα της επιχείρησης που δεν είναι άλλο από το να καταστήσουμε την υπηρεσία-εφαρμογή μας μία λύση που θα χρησιμοποιείται από χρήστες και επιχειρήσεις στην Ελλάδα και σε πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο.


Αυτή την στιγμή εργαζόμαστε όλοι στην ίδια πόλη χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι απαραίτητα μιας και η περισσότερη επικοινωνία μας γίνεται μέσω υπολογιστή. Στο άμεσο μέλλον θα πρέπει να έχουμε και κάποιους συνεργάτες οπότε η ομάδα μας δεν θα βρίσκεται στον ίδιο χώρο εργασίας. Ο συντονισμός η αλήθεια είναι ότι είναι λίγο δύσκολος στην αρχή. Χρειάζεται ακριβής διαχωρισμός και ανάθεση εργασιών ανάμεσα στα μέλη της ομάδας με συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο ολοκλήρωσης της κάθε εργασίας ώστε να επιτυγχάνεται ο κεντρικός στόχος. Και αυτό γιατί μία επίτευξη στόχου είναι το σύνολο η ολοκλήρωση μίας ομαδικής δουλειάς που στο τέλος πρέπει να ενωθεί για να βγει το ζητούμενο αποτέλεσμα.
 

liked4.jpg


Η αλήθεια είναι πως όχι, η Ελλάδα δεν δίνει πραγματικά κίνητρα για τους νέους επιχειρηματίες. Τον τελευταίο καιρό γίνονται κάποια πολύ θετικά βήματα από ιδιώτες αλλά το κράτος ακόμα δεν δείχνει να καταλαβαίνει τις αλλαγές οι οποίες είναι πολύ γρήγορες. Υπάρχουν διαγωνισμοί accelerator προγράμματα που βοηθούν τους νέους επιχειρηματίες να μάθουν τα απαραίτητα βήματα για να δημιουργήσουν μία επιτυχημένη και γρήγορα αναπτυσσόμενη επιχείρηση. Η καλή ιδέα δεν αρκεί ποτέ. Χρειάζεσαι επίσης καλή ομάδα και καλή καθοδήγηση. Πιστεύω πώς αρκετές ομάδες από την Ελλάδα εάν είχαν σωστή καθοδήγηση από την αρχή θα είχαν πολύ καλύτερα αποτελέσματα.

 
Η μεγαλύτερη πρόκληση για μία επιχείρηση είναι να διατηρήσει το πλεονέκτημα και την καινοτομία της με το πέρασμα του χρόνου προσφέροντας συνέχεια κάτι καινούργιο και καινοτόμο για τους πελάτες της.
 

Αυτό μπορεί κάποιος να το κρίνει μόνο μετά από αρκετό χρόνο και πάλι δίχως σιγουριά μιας και δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος για το πού θα σε οδηγούσε μία συγκεκριμένη απόφαση του παρελθόντος. Σίγουρα με την εμπειρία μπορείς να προλάβεις κάποιες λάθος αποφάσεις. Τα 5 χρόνια για μία εταιρεία μικρή σε ένα τόσο αβέβαιο μέλλον είναι πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Ελπίζουμε μέσα στον επόμενο χρόνο να έχουμε ετοιμάσει την εφαρμογή μας όπως θέλουμε ώστε οι επιχειρήσεις να δουν ακριβώς το όραμα  μας και πώς βλέπουμε την σύγχρονη εμπειρία που πρέπει να έχει ο πελάτης στην επιχείρηση τους.


Πάντα, μπορεί να φαίνεται αστείο σε κάποιους αλλά πάντα μέσα από περιόδους κρίσης γεννιούνται οι πιο μεγάλες ιδέες και επιχειρήσεις. Ξεχωρίζουν οι καλύτεροι. Δεν είναι τυχαίο επίσης που στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια γίνονται τεράστια βήματα στον τομέα των γρήγορα αναπτυσσόμενων επιχειρήσεων τεχνολογίας. Αυτός  που κάνει τα πρώτα του βήματα στην εύρεση εργασίας πρέπει να δει πρώτα τι είναι αυτό που τον γεμίζει και τον προτρέπει να δημιουργεί περισσότερα και καλύτερα πράγματα κάθε μέρα. Ο κάθε ένας μας μέσα από τα βιώματα την εμπειρία του και τις γνώσεις του έχει διαφορετική αντίληψη και ανάγκες από μία δουλειά. Για εμένα οι πιο ευτυχισμένοι άνθρωποι είναι αυτοί που έχουν καταφέρει να μετατρέψουν αυτό που τους ευχαριστεί και γνωρίζουν σε καθημερινή εργασία και απασχόληση.
 
 
Liked.gr


liked1.jpg