Τα προϊόντα απευθύνονται σε όλους όσους διαθέτουν ταξιδιωτική διάθεση.


Μια ομάδα από αρχιτέκτονες/πολιτικούς μηχανικούς αποφάσισαν να βάλουν στο χρονοντούλαπο τα φολκλόρ τουριστικά αναμνηστικά του νησιού και να δημιουργήσουν κάτι νέο, όμορφο, με μοντέρνο σχεδιασμό, από Έλληνες δημιουργούς, με θέμα το νησί της Ρόδου και έτσι δημιουργήσαν το When in Greece. Η πρωτοβουλία έρχεται να ακολουθήσει ένα νέο ρεύμα ποιοτικών προτάσεων πάνω στο ελληνικό σουβενίρ που εξελίσσεται πανελλαδικά τα τελευταία χρόνια, προωθώντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά του σύγχρονου ελληνικού σχεδιασμού. Για το When in Greece μιλήσαμε με τον Στέλιο Μαυροδόντη. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.


Βασικότερο ερέθισμα αποτέλεσε η δημιουργία ενός νέου brand στο χώρο του τουριστικού retail, που να προσφέρει υψηλή αισθητική και ποιότητα στα ταξιδιωτικά είδη. Ένας τομέας που ειδικά στην Ελλάδα παραμένει ιδιαίτερα στάσιμος για πολλά χρόνια. Η επιχείρηση ξεκίνησε με ένα αποκλειστικό κατάστημα στη Ρόδο το 2014 και σήμερα τα προϊόντα μας βρίσκονται σε καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

 

Wheningreece1.jpg


Τα προϊόντα μας απευθύνονται σε όλους όσους διαθέτουν ταξιδιωτική διάθεση.

 

Wheningreece2.jpg

 

Το όραμα μας είναι η ανάπτυξη μια επιχείρησης που να χαρακτηρίζεται από την δημιουργικότητα, την καινοτομία και την ποιότητα στοχεύοντας στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σύγχρονου ταξιδιώτη. Άμεσος στόχος είναι η ενίσχυση του δικτύου καταστημάτων και συνεργασιών που διαθέτουμε στην Ελλάδα.

 Wheningreece3.jpg

 
Αυτή τη στιγμή το WING απασχολεί άμεσα 4 άτομα αλλά υποστηρίζεται από ένα ευρύτερο δίκτυο συνεργατών (γραφίστες, σχεδιαστές προϊόντων, μόδιστροι, λογιστές, δικηγόροι) και  προμηθευτών (δέρματα, υφάσματα, χαρτιά κλπ). Βασική φιλοσοφία μας είναι να επιλέγουμε συνεργάτες που είναι κορυφαίοι στο αντικείμενό τους, μια στρατηγική που εκτός από καταπληκτικά αποτελέσματα, απλοποιεί ιδιαίτερα και τις παραγωγικές διαδικασίες. 

 

Wheningreece4.jpg

 

Από τη δική μας, εμπειρία θα έλεγα πως ειδικά στις αναπτυσσόμενες (startup) επιχειρήσεις που καινοτομούν σε νέες αγορές και με νέες υπηρεσίες, το επιχειρηματικό περιβάλλον στην Ελλάδα δεν δίνει τα απαραίτητα κίνητρα, τουλάχιστον στα πρώτα στάδια της ανάπτυξης.
 

Wheningreece5.jpg


Πιστεύω πως η κυριότερη πρόκληση για τις νέες επιχειρήσεις είναι η έλλειψη χρηματοδότησης. Μια επιχείρηση, έχει ανάγκη διαθέσιμα κεφάλαια για να αναπτυχθεί γρήγορα και σταθερά, και δυστυχώς στην Ελλάδα είναι σχετικά δύσκολο να βρεθούν με ευνοϊκούς όρους για την επιχείρηση.

 

Wheningreece6.jpg

 

Θα μπορούσα να φανταστώ σε ενα διάστημα 5 έτων την επιχείρησή μας να δραστηριοποιείται και στο εξωτερικό.
 
Η κρίση σίγουρα δημιουργεί νέες ανάγκες οι οποίες γεννούν ευκαιρίες και αυτό αποτελεί ισχυρό κίνητρο για ένα επιχειρηματία.

wheningreece.squarespace.com

 

Wheningreece7.jpg