Καθώς ο καφές είναι απο τα πλέον δημοφιλή ροφήματα παγκοσμίως –φανταστείτε οτι είναι το 2ο πιο δημοφιλές
ποτό μετά το... νερό- η υπηρεσία του Coffeewards δυνητικά απευθύνεται σε όλους τους λάτρεις του καφέ.


Το Youth Platform είναι πάντα κοντά σε όσους αποφασίζουν να ξεφύγουν από τα παραδοσιακά κανάλια και να πάνε το επάγγελμά τους λίγο παρακάτω όσον αφορά στις διαδικασίες και την επικοινωνία με το κοινό. Ο Γρηγόρης Δημητρόπουλος για 4 χρόνια πήγαινε σταθαρά σε συγκεκριμένα καταστήματα για να αγοράσει καφέ. Ήταν δηλαδή ένας σταθερός και συνεπής πελάτης. Ολά αυτά τα χρόνια δεν είχε κάποιο είδους επιβράβρευση από τα καταστήματα. Σε σύζητηση με τους επιχειρηματίες, διαπίστωσε ότι ήθελαν να επιβραβεύουν τακτικά τους μόνιμους πελάτες τους, παρόλα αυτά δεν είχαν το κατάλληλο εργαλείο για να το επιτύχουν. Έτσι δημιουργήσε το Coffeewards με σκόπο να ικανοποίησει την παραπάνω ανάγκη. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε ο Γρηγόρης Δημητρόπουλος στον Παναγιώτη Λουκά.


Η αρχική ιδέα που δημιούργησε το Coffeewards, προήλθε απο μια καθημερίνη ανάγκη που έγινε αντιληπτή μια δεδομένη στιγμή απο τους ιδρυτές και τελικά μετουσιώθηκε σε τεχνολογική υπηρεσία. Συγκεκριμένα, κάπου δυο χρόνια πριν, διαπιστώσαμε οτι, ενώ καταναλώναμε καθημερινά και επαναλαμβανόμενα το αγαπημένο μας ρόφημα, τον καφέ, απο συγκεκριμένα καταστήματα, σε διάρκεια περίπου τεσσάρων (4) ετών δεν είχαμε ποτέ «κεραστεί» οτιδήποτε. Και σας πληροφορώ οτι δεν ηταν θέμα -μόνο- οικονομικό, καθώς μπορείτε να φανταστείτε το ποσό που αντιστοιχεί σε κατανάλωση καφέ καθημερινά για τρεις (3) ανθρώπους, αλλά πρωτίστως ψυχολογικό. Αυτό που διαπιστώσαμε είναι οτι δε μπόρεσε ποτέ ο επιχειρηματίας να αναγνωρίσει αυτή την καθημερινή κατανάλωση και εν τέλει να μας επιβραβεύσει στοχευμένα και σύμφωνα με τις καταναλωτικές μας ανάγκες. Σε συναντήσεις μας με κάποιους απο αυτούς, κατα τη διάρκεια της ανάλυσης της αγοράς, φάνηκε οτι ο επιχειρηματίας ήθελε να επιβραβεύει τακτικά τους μόνιμους πελάτες του, παρόλα αυτά δεν είχε το κατάλληλο εργαλείο να το επιτύχει στην επιχείρηση του. Κάποιοι κατέφυγαν σε πρόχειρες λύσεις όπως η κάρτα επιβράβευσης, κάτι που τελικά απέτυχε για πολλούς λειτουργικούς λόγους. Στο σημείο αυτό θεωρήσαμε οτι υπάρχει ένα κενό στην αγορά και αρχίσαμε να δουλεύουμε την ιδέα μας και κατα συνέπεια την ανάπτυξη του Coffeewards.


coffewards_1.jpg



Καθώς ο καφές είναι απο τα πλέον δημοφιλή ροφήματα παγκοσμίως –φανταστείτε οτι είναι το 2ο πιο δημοφιλές ποτό μετά το... νερό- η υπηρεσία του Coffeewards δυνητικά απευθύνεται σε όλους τους λάτρεις του καφέ. Σε όλους όσους απολαμβάνουν καθημερινά το αγαπημένο τους ρόφημα στο αγαπημένο τους κατάστημα καθώς και σε όλες τις επιχειρήσεις που αναζητούν έναν έξυπνο και διαδραστικό τρόπο να επιβραβεύουν τους τακτικούς τους πελάτες. Μια επιχείρηση μπορεί με το Coffeewards άμεσα και διαδραστικά να επιβραβεύει τους πελάτες της στο πλέον δημοφιλές προιόν του καφέ και παράλληλα να μπορεί να προωθεί ειδικά προνόμια που αφορούν τρίτα προιόντα της επιχείρησης –εκτός του καφέ- στους τακτικούς της πελάτες. Τέλος μπορεί με εύκολο τρόπο να γνωρίζει την καταναλωτική συνήθεια των πελατών της, κάτι που μέχρι σήμερα θεωρείται αδύνατο, ωστόσο άκρως αναγκαίο.
Απο την άλλη, οι καταναλωτές άμεσα επιβραβεύονται στο προιόν του καφέ με ένα σταθερό πρόγραμμά επιβράβευσης, επωφελούνται των προνομίων που η εκάστοτε επιχείρηση προωθεί και το σημαντικότερο, μαζεύουν πόντους που μπορούν να εξαργυρώσουν σε πλούσια δώρα.
Όλα αυτά γίνονται απλά σκανάρωντας το κινητό τους κατά τη διάρκεια της εκάστοτε αγοράς!


coffewards_4.jpg


 
Το Coffeewards ξεκίνησε απο την αγορά του καφέ –άλλωστε το λέει και το όνομα του- για ένα και βασικό λόγο: Η στρατηγική μας βασίζεται στην ανακάλυψη αγορών που περιέχουν το φαινόμενο της καθημερινότητας και της συχνής επαναληψιμότητας. Επίσης, ασχολούμαστε ως εταιρία μόνο με την επιβράβευση σε πραγματικές ανάγκες του καταναλωτή και όχι με προσφορές, άσχετες με τις πραγματικές ανάγκες του καταναλωτή. Όραμα μας είναι να επεκταθούμε και σε άλλες τέτοιου είδους αγορές. Το όραμα μας φυσικά περιέχει και άλλους ενδιαφέροντες και άκρως καινοτόμους στόχους που θα μου επιτρέψετε την δεδομένη χρονική στιγμή να μην αποκαλύψω. Αυτό που σίγουρα μπορώ να πω είναι οτι έχουμε τη διάθεση και την όρεξη να αλλάξουμε τον κόσμο...


Η ομάδα του Coffeewards αυτή τη στιγμή αποτελείται απο τέσσερα (4) μέλη. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε φάση ανανέωσης και αναβάθμισης του Coffeewards. Κάποια απο τα πρώτα στοιχεία των αλλαγών μας έχουμε την χαρά να δημοσιεύουμε σήμερα σε εσάς και σύντομα θα τα δείτε και υλοποιημένα...
 
 

coffewards_2.jpg


Ο τρόπος (συν)εργασίας έχει αλλάξει πολύ σε σχέση με το παρελθόν. Πολλές φορές σαν ομάδα  συνεργαζόμαστε απο μακριά με όλα τα διαθέσιμα ηλεκτρονικά μέσα. Ο συντονισμός είναι αμφίδρομος και διπλής κατεύθυνσης. Το μοντέλο συνεργασίας που έχουμε υιοθετήσει είναι της πραγματικής συνεργασίας. Αυτό σημαίνει οτι εφόσον είμαστε όλοι ευθυγραμμισμένοι στο όραμα, όλα τα άλλα μπορούμε να τα επιτύχουμε.
 

Η Ελλάδα είναι ακόμα αφιλόξενη για τους νέους επιχειρηματίες και πολυ περισσότερο για αυτό που λέγεται tech startup ecosystem. Πρωτίστως η γραφειοκρατία αλλά και όλα τα εμπόδια που υπάρχουν για την ίδρυση, διατήρηση αλλά και επέκταση μιας τέτοιας επιχείρησης, πολλές φορές σε φτάνουν σε σημείο να θέλεις να παρατήσεις ή να ματαιώσεις ένα τέτοιο εγχείρημα. Εν τέλει όμως ο καθοριστίκος παράγοντας για το “go decision” είναι το πόσο πραγματικά θες και πιστεύεις αυτό που δημιουργείς. Φυσικά η επιτυχία του θα μετρηθεί απο την αγορά, παρόλα αυτά τίποτα δε πρέπει να σε σταματάει να το προσπαθείς μέχρι τέλους, εκτός του ίδιου σου του εαυτού.

 
 
Η βασική πρόκληση που αντιμετωπίζει σήμερα μια επιχείρηση είναι το μεταβατικό στάδιο που περνάει η χώρα τα τελευταία χρόνια. Η λεγόμενη κρίση δημιουργεί επιχειρηματικές ευκαιρίες, παρόλα αυτά η νεοφύης επιχείρηση δυσκολεύεται περισσότερο σε ένα τέτοιο περιβάλλον. Προκλήσεις όπως η γραφειοκρατία, η οικονομική επιβίωση είναι δεδομένες. Οι συνεργασίες όμως είναι αυτές οι οποίες θα βοηθήσουν αρκετά να ξεπεράσουμε επιτυχώς όλες τις επιχειρημάτικες προκλήσεις. Αν και δεν είμαστε συνηθισμένοι σε αυτές ως λαός, θα πρέπει να τις επιδιώξουμε ώστε να καταφέρουμε να πετύχουμε τους στόχους μας.

coffewards_3.jpg

 
Οι ενέργειες του παρελθόντος είναι οι καλύτεροι οδηγοί για το μέλλον. Δεν θα άλλαζα τίποτα καθώς απο αυτές τις ενέργειες αποκόμισα εμπειρία, που σε άλλη περίπτωση δεν θα είχα αποκτήσει. Θα προτιμούσα λοιπον να κάνω μια πρόβλεψη όχι για εμένα αλλά για το Coffeewards μετά απο ένα διάστημα 5 ετών. Το Coffeewards, μαζί με όλο το δίκτυο συνεργαζόμενων υπηρεσιών, θέλουμε να είναι ο κανόνας στην καταναλωτική πίστη.

 
Δεν νιώθω οτι μπορώ να δίνω συμβουλές αφού τέτοιες αναζητώ και εγώ ο ίδιος. Παρόλα αυτά, βιωματικά μπορώ να πω να μην τα παρατάμε εύκολα, να κυνηγάμε τα όνειρα μας και να ξυπνάμε το πρωί χαρούμενοι για αυτά που έχουμε να κάνουμε. Και να θυμόμαστε οτι τα καλύτερα εφόδια που έχουμε είναι τα λάθη μας... Enjoy the ride!
 
 Coffeewards - Take-away more than just coffee!
www.coffeewards.com