Ο οίκος Gucci συναντά στη νέα του καμπάνια τη φιλμογραφία του Stanley Kubrick

Δείτε βίντεο και φωτογραφίες από τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2022 του Alessandro Michele, όπου ο εμβληματικός οίκος μόδας εμπνέεται από τις κινηματογραφικές ταινίες του μαέστρου του σινεμά

Κείμενο: Ναταλία Πετρίτη

Από την πλούσια και πολυβραβευμένη φιλμογραφία του Stanley Kubrick εμπνεύστηκε ο Alessandro Michele για τη νέα συλλογή του οίκου Gucci για το Φθινόπωρο/Χειμώνα του 2022 και τη συνεργασία του με την Adidas, με το ιταλικό fashion house να παρουσιάζει μια καμπάνια μέσα από τον φακό του φωτογραφικού duo, Mert and Marcus, που παντρεύει τη μόδα με τον κινηματογράφο.

Το αντίστοιχο βίντεο για την καμπάνια σκηνοθέτησε ο Christopher Simmonds και περιλαμβάνει αναπαραστάσεις χαρακτηριστικών σκηνών από τις πιο εμβληματικές ταινίες του Stanley Kubrick, δηλαδή το The Shining (1980), Eyes White Shut (1999), 2001: A Space Odyssey (1968), A Clockwork Orange (1971) και Barry Lyndon (1975).

Δείτε εδώ το βίντεο και τις φωτογραφίες της καμπάνιας: