Το πιο σημαντικό challenge της εποχής


Αποτελεί το πλέον σημαντικότερο challenge για τα κορυφαία brands και δεν είναι άλλο από τη βιωσιμότητα. Η προσαρμογή, είναι και αυτή μέρος της ανθρώπινης ζωής που σε βοηθά να επιβιώνεις. Έτσι, ακόμη και τα κορυφαία brands της αγοράς, αν δεν προσαρμοστούν στις νέες ανάγκες του περιβάλλοντος και στις νέες απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού, μακροπρόθεσμα δεν θα μπορέσουν να επιβιώσουν. 

Οι τάσεις της εποχής έχουν ξεκάθαρα αλλάξει και φέρει στο προσκήνιο, όλες τις απαραίτητες διαδικασίες που οφείλουν να υιοθετηθούν  για ένα μέλλον βιώσιμο. Οι καλά ενημερωμένοι και επιλεκτικοί καταναλωτές, απαιτούν από τις πιο μολυσματικές για το περιβάλλον επιχειρήσεις νέες τακτικές και με τις καταναλωτικές επιλογές τους, στηρίζουν εκείνες τις επιχειρήσεις που έχουν προσεγγίσει μια ‘’πράσινη’’ και βιώσιμη ηθική. Και κάπως έτσι φτάνουμε σε μια αγορά, όπου ολοένα και περισσότερες εταιρείες αποκτούν πρακτικές προσαρμοσμένες στην νέα εποχή όπου η ‘’πράσινη επιχειρηματικότητα’’ και τα sustainable κομμάτια κυριαρχούν. 

Δυστυχώς η μόδα ανήκει στην κατηγορία με τους πιο επιβαρυντικούς τομείς για το περιβάλλον, γι αυτό και τα τελευταία χρόνια, οι αλλαγές στις παραγωγικές διαδικασίες ήταν μονόδρομος. Φαινόμενα fast fashion και μη ανακυκλώσιμα υλικά, συν τους εργοστασιακούς ρύπους, οδήγησαν τον τομέα είτε να αλλάξει για να επιβιώσει, είτε να παρακμάσει. 

Ολοένα και περισσότερα brands μόδας όχι μόνο υιοθέτησαν βιώσιμες τακτικές, αλλά δημιούργησαν και τις πιο επιτυχημένες συλλογές και κομμάτια, μέσα από το νέο μέλλον που ανοίγεται στον κόσμο της μόδας. Πιο συγκεκριμένα, ένας από τους τομείς που έπρεπε το συντομότερο να υιοθετήσει βιώσιμες πρακτικές, ήταν και αυτός των αθλητικών ρούχων. Σε περίπτωση που δεν το γνώριζες, για την παραγωγή ενός ζευγαριού αθλητικών παπουτσιών εκπέμπονται περίπου 13.6 kilograms  διοξειδίου του άνθρακα. Ποσοστό δυστυχώς, ασυνήθιστα υψηλό. Και σκεπτόμενες πως τα sneakers όχι απλά υπάρχουν σε κάθε γκαρνταρόμπα, αλλά αποτελούν μια από τις κορυφαίες τάσεις της εποχής… τα νέα αυτά, γίνονται ακόμη πιο δυσάρεστα. 

Και κάπου εδώ, ήρθε η ώρα να δούμε την πιο αισιόδοξη πλευρά, αφού λύσεις υπάρχουν και οι ηθικές εταιρείες τις υιοθετούν, τις προβάλλουν και κερδίζουν την πλειονότητα του καταναλωτικού κοινού. Μετά την τεράστια επιτυχία του Athleisure με βιώσιμες συλλογές και την εκτόξευση της καριέρας της Stella McCartney, η οποία δηλώνει φανατική υποστηρικτής της βιώσιμης μόδας… έρχονται να μπουν πολλά εκατομμύρια brands που αξίζουν την προσοχή. 

Αθλητικά παπούτσια Reebok “Classic Leather Legacy”, κατασκευασμένα με 30% ανακυκλώσιμα υλικά. Για να τα βρεις, πάτησε εδώ.

Τέτοια brands αναλαμβάνουν ευθύνες και δράση για την προστασία του περιβάλλοντος και λανσάρουν πρωτοποριακά δημιουργήματα και καμπάνιες, οι οποίες σχετίζονται με ανακυκλωμένα υλικά και ανοίγουν τον δρόμο για ένα καλύτερο μέλλον. 

Η Reebok λανσάρει για δεύτερη φορά την ανατρεπτική καμπάνια «Write Your Legacy»,  με τα νέα Classic Leather Legacy, εστιάζοντας επίμονα στη βιωσιμότητα καθώς το επάνω μέρος των sneakers είναι κατασκευασμένο κατά 30% από ανακυκλωμένα υλικά.

Τα εμβληματικά σχέδια του παρελθόντος και η running κληρονομιά των 70s, γίνονται τώρα οι οδηγοί έμπνευσης για το  Classic Leather Legacy! Κι ενώ τα μέσα με τα οποία δημιουργούν ποικίλλουν, το legacy τους παραμένει το ίδιο: μπορεί να μην μπορεί κανείς να αλλάξει τo παρελθόν, σίγουρα όμως μπορεί να επαναπροσδιορίσει ένα φωτεινότερο μέλλον. Η Reebok και οι «Classic Collaborators» αναγνωρίζουν ότι το «πώς» αλλά και το «τι» δημιουργούμε τώρα, επηρεάζει σημαντικά το μέλλον μας.

Η καμπάνια βασίζεται σε τρεις ‘Classics Collaborators’ από όλο τον κόσμο: Kickback (Βόρεια Αμερική), RAAH (Ευρώπη) και Youngmin Kang (Νότια Κορέα), οι οποίοι χρησιμοποιούν το τεράστιο ταλέντο τους αλλά και τις μοναδικές δημιουργίες τους για να ανοίξουν το δρόμο για ένα καλύτερο μέλλον για τις κοινότητες που εκπροσωπούν.