Από τον οίκο Louis Vuitton και τον Nicolas Ghesquière η νέα καμπάνια για φθινόπωρο/ χειμώνα 2020

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής σε ρόλο σκηνοθέτη και φωτογράφου
Κείμενο: Τόνια Τζαφέρη

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής σε ρόλο σκηνοθέτη και φωτογράφου

Είναι η στιγμή που οι πρώτες συλλογές με τα ολοκαίνουργια κομμάτια για την νέα σεζόν που έρχεται, κυκλοφορούν και μας συναρπάζουν.

Ο οίκος Louis Vuitton αποκάλυψε τη νέα καμπάνια μέσα από τη σκηνοθετική και φωτογραφική ματιά του Nicolas Ghesquière. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου ξεδιπλώνει τη δημιουργικότητά του σε μια πολύ προσωπική συλλογή, μέσα από μία καμπάνια που εκφράζει τη σύγχρονη ελευθερία και του να απολαμβάνει κανείς πραγματικά τα ρούχα.

Για τις ανάγκες της καμπάνιας, ο Nicolas Ghesquière προσκάλεσε τους φίλους και την οικογένειά του οίκου στο στούντιο φωτογραφίας του, ένα δημιουργικό εργαστήριο στο Quai Voltaire στο Παρίσι: ανάμεσά τους ήταν στενοί φίλοι - η προσωπικότητα των οποίων εμπνέει τον καλλιτεχνικό διευθυντή, καθώς επίσης συγγενικά και άλλα αγαπημένα πρόσωπα.

Διάσημοι φίλοι, αγαπημένα μοντέλα, ταλαντούχοι καλλιτέχνες και αθλητές (Léa Seydoux, Marina Foïs, Noémie Merlant, Akon Changkou, Stacy Martin, Dina Asher-Smith, Lous and the Yakuza και Sora Choi). Στην καμπάνια συμμετείχαν συνολικά 20 προσωπικότητες, από τις οποίες ο Ghesquière θέλησε να κρατήσει την ουσία της προσωπικότητάς τους. Τη στιλιστική εμπειρία ενίσχυσαν οι εμβληματικές τσάντες του οίκου - Capucines, Twist, Pont 9 και Dauphine.

"Νόμιζα ότι θα είχε ενδιαφέρον να επεκτείνω τη δουλειά μου στη φωτογραφία, να συνεχίσω μέχρι το τέλος της δημιουργικής διαδικασίας και να δώσω στη συλλογή το τελικό σημείο στίξης. Σε αυτήν την γκαλερί πορτρέτων, όλοι βρίσκονται εκεί για τους δικούς μου προσωπικούς λόγους και μου άρεσε καθώς ανακάλυπτα νέα κοινά σημεία με άτομα που ήξερα ήδη. Ήθελα επίσης να ενώσω διαφορετικές πτυχές του οίκου, ένα κυκλικό όραμα για το τι συμβαίνει εδώ. Να δώσω μια διαχρονική πτυχή σε δημιουργίες που είναι μόνιμες στη σεζόν. Για μένα, η μετάβαση στη φωτογραφία προήλθε από την επιθυμία να αντανακλώ το συναίσθημα που μοιραζόμαστε όταν δουλεύουμε σε μια συλλογή" σημειώνει ο Nicolas Ghesquière, επικεφαλής της καμπάνιας.

Note: Η καμπάνια θα κυκλοφορήσει τον Σεπτεμβρίο του 2020 σε όλο τον κόσμο.

Πηγή