Αυτό είναι το νέο ντοκιμαντέρ για τον Yohji Yamamoto

Ο θρυλικός, Ιάπωνας σχεδιαστής μιλάει για την συνεργασία του με την adidas και την δημιουργία του Y-3 label

Κείμενο: Κέλλυ Νόβακ

Σίγουρα δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε αυτό το όνομα. Αναφέρομαι σε αυτό του Yohji Yamamoto. Στον σχεδιαστή μόδας που αποτελεί έναν από τους πιο σπουδαίους και σημαντικούς σχεδιαστές της γενιάς μας και όχι μόνο. Αυτός ο άνθρωπος που ενσωμάτωσε και παρουσίασε πρώτος τον αβαγκαρντισμό, την δεξιοτεχνία στην εκτέλεση των ρούχων αλλά και την πιο εννοιολογική πλευρά της μόδας, στον χώρο αυτό. Ακόμα και αν δεν υπολογίσουμε την προσφορά του στον κόσμο της high-end μόδας, δεν γίνεται να μην τον θεοποιήσουμε σχεδόν, για αυτήν στην street style μόδα. Ο ίδιος άθελά του και μέσα από τα σχέδιά του ξεκίνησε ένα δικό του «κίνημα» στους δρόμους των μεγαλουπόλεων, όταν fashionistas από όλο τον κόσμο κυκλοφορούσαν φορώντας τις δημιουργίες του. Και δεν αναφέρομαι στις συλλογές που δημιουργούσε για τον ομώνυμο οίκο του Yohji Yamamoto, αλλά για το Y-3 brand που δημιούργησε, σε συνεργασία με την adidas. Μαζί με την έναρξη του label, ένα νέο κεφάλαιο της μόδας ξεκινάει: Αυτό της sportswear μόδας. Τα αθλητικά ρούχα μέχρι και τότε προορίζονταν μόνο για το γυμναστήριο, τις προπονήσεις, τα γήπεδα. Ο Yohji τα «έβγαλε» έξω στους δρόμους και τα έκανε σιγά-σιγά αποδεκτά ακόμη και στις καθημερινές μας εμφανίσεις.

«Περίπου 15 χρόνια πριν, ένιωσα ότι είχα απομακρυνθεί πολύ από τους δρόμους. Είχα σχεδόν χάσει τον ενθουσιασμό μου ως προς την δημιουργία ρούχων», δηλώνει ο σχεδιαστής.

Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που τον παρότρυνε να επικοινωνήσει με την adidas ζητώντας να συνεργαστεί μαζί τους. Φυσικά, και οι υπεύθυνοι του brand δέχτηκαν αμέσως, σημάνοντας έτσι και την έναρξη ενός από τα πιο συναρπαστικά –μέχρι και τώρα- sportswear brands του χώρου.

Η φουτουριστική αλλά και κομψή του ματιά του Yohji ως προς το νέο του label Υ-3, αρχικά στα παπούτσια που σχεδίαζε, είχε μια τελείως διαφορετική αντιμετώπιση ως προς το πώς βλέπαμε ως τότε, το αθλητικό ντύσιμο. Για όλα αυτά αλλά και για την συνεργασία του με την adidas, μιλάει ο Ιάπωνας σχεδιαστής στο νέο ντοκιμαντέρ του Philip Sansom, το οποίο φέρει το όνομα “Master of Shadows”.

Σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα λοιπόν, να ξεκλέψετε 6 λεπτά και 17 δευτερόλεπτα από την ζωής σας και να απολαύσετε παρακάτω το ντοκιμαντέρ, το οποίο θα σας ξεδιαλύνει μια για πάντα ποιος είναι τελικά ο… master της street style μόδας.

{youtube}rXDT8Y1nMYc{/youtube}