Ευρυβιάδης Μακρίδης (νέοι που επιχειρούν): Θέλουμε να αποκτήσει ο καταναλωτής διατροφικές συνήθειες που συμβάλλουν στην υγεία και τη μακροζωία...

Μας μιλάει για την πρωτοποριακή Citycrop...

Κείμενο: Παναγιώτης Λουκάς

Το Youth Platform είναι πάντα κοντά σε όσους αποφασίζουν να ξεφύγουν από τα παραδοσιακά κανάλια και να πάνε το επάγγελμά τους λίγο παρακάτω όσον αφορά στις διαδικασίες και την επικοινωνία με το κοινό. Η CITYCROP είναι μια εταιρία που ασχολείται με την κατασκευή και την πώληση αυτοματοποιημένων συστημάτων υδροπονικής καλλιέργειας σε κλειστό χώρο που ελέγχονται από την τεχνολογία για Smartphone. Συγκεκριμένα, το κάθε σύστημα αποτελεί μέρος μιας συσκευής η οποία επιτρέπει στον καταναλωτή -χωρίς την προσθήκη χώματος- να καλλιεργεί φρούτα, λαχανικά, βότανα ή ακόμα και λουλούδια κάτω από ειδικές κλιματολογικές συνθήκες, μόνο με τη χρήση νερού! Του δίνει τη δυνατότητα να ελέγχει τη θερμοκρασία, την υγρασία, το φωτισμό και την πρόοδο της καλλιέργειας, χρησιμοποιώντας το Smartphone App, καθώς και να μοιράζεται την εμπειρία του ανταλλάσσοντας απόψεις, φωτογραφίες και βίντεο μέσα από την διαδικτυακή κοινότητα της εταιρίας. Χάρη στο μοντέρνο και πρακτικό της σχεδιασμό τοποθετείται εύκολα σε όλους τους χώρους (από την κουζίνα μέχρι το σαλόνι). Η συσκευή απευθύνεται όχι μόνο σε ιδιώτες, αλλά και επαγγελματίες στον χώρο της εστίασης, της  διαμονής, της παρασκευής και συσκευασίας προϊόντων διατροφής, κ.ά. Για την CITYCROP μιλήσαμε με τον Ευρυβιάδη Μακρίδη. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.

 
Παίρνοντας σαν δεδομένο τις δυσκολίες που έχει δημιουργήσει η οικονομική κρίση τα τελευταία χρόνια και έχοντας πάντα στο μυαλό μας ότι για να ξεχωρίσει κανείς χρειάζονται πρωτότυπες και δημιουργικές ιδέες,  αποφασίσαμε να εκμεταλλευτούμε αυτές τις συνθήκες για να πραγματοποιήσουμε την ιδέα μας στο πλαίσιο της καινοτομίας. Το ενδιαφέρον μας για το σύγχρονο τρόπο ζωής και διατροφής, καθώς και οι ολοένα αυξανόμενες παροχές που προκύπτουν από την τεχνολογία, μας ώθησαν να συνδυάσουμε αυτά τα δεδομένα, προχωρώντας στην κατασκευή ενός καταναλωτικού προϊόντος (της συσκευής CITYCROP) που αφορά και εξυπηρετεί τους ανθρώπους που ζουν στους ρυθμούς των σύγχρονων πόλεων.

 
Απευθυνόμαστε σε όλους αυτούς που θέλουν να προσθέσουν αξία στην καθημερινότητά τους, εύκολα, γρήγορα αλλά κυρίως ποιοτικά. Τα άτομα αυτά ή οι ομάδες αυτές ανήκουν στο target group των 25 έως 60+, έχουν ανώτερο μορφωτικό επίπεδο, έσοδα που τους επιτρέπουν να τοποθετούν τον εαυτό τους σε δραστηριότητες και ενέργειες που προσφέρουν το «συν» στην καθημερινότητά τους, αλλά όπως πολύ συχνά συμβαίνει, ο χρόνος είναι περιορισμένος και γι’ αυτό πολύτιμος. Πέρα από το γεγονός ότι η συσκευή CITYCROP έχει προσιτή τιμή αγοράς και χαμηλό κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών, είναι ταυτόχρονα ένα προϊόν που προσφέρει ποιότητα. Εστιάζοντας στις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών, η συσκευή CITYCROP είναι ένα προϊόν που παρέχει:
- Φρέσκα προϊόντα χωρίς φυτοφάρμακα,
- Υψηλή παραγωγή σε μικρό χρονικό διάστημα όλον το χρόνο και
- Χωρίς ειδικές γεωπονικές γνώσεις!
Ταυτόχρονα, είναι ένα έξυπνο προϊόν γιατί χρησιμοποιώντας την αιχμή της τεχνολογίας, μέσω του smartphone app παρέχει:
- Απλοποίηση της καλλιέργειας και
- Πλήρη έλεγχο σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας!
 

Σε κάποιες χώρες του εξωτερικού, ιδιώτες ή και εταιρίες, έχουν κάνει τα πρώτα βήματα κατασκευής αντίστοιχων συστημάτων. Όμως σε κάθε περίπτωση τα πλεονεκτήματα της συσκευής CITYCROP είναι τέτοια, που μας δίνουν τη δυνατότητα να καλύψουμε τα κενά όχι μόνο στην ευρωπαϊκή, αλλά και στην παγκόσμια αγορά. Στόχος μας είναι σε σύντομο χρονικό διάστημα (8 -12 μήνες) να απευθυνθούμε όχι μόνο σε ιδιώτες, αλλά και σε επιχειρηματίες που κινούνται στον χώρο της εστίασης. Τέτοιες επιχειρήσεις και επιχειρηματίες είναι:
1) Εστιατόρια & Μπιστρό
2) Delis & Αλυσίδες ταχυφαγίας
3)Καφετέριες & Cocktail Bars
4) Οπωροπωλεία
5) Mini markets & Super Markets
6) Ξενοδοχεία και
7) Chefs
Το όραμα της CITYCROP είναι να ωθήσει τον καταναλωτή να αποκτήσει διατροφικές συνήθειες, οι οποίες συμβάλλουν τόσο στην υγεία και τη μακροζωία, όσο και στη σημασία της αξίας του περιβάλλοντος.

 

 Εκτός από τους δύο ιδρυτές της (Χρήστος Ραυτογιάννης και Ευρυβιάδης Μακρίδης), η CITYCROP έχει αναπτύξει ένα δίκτυο συνεργατών οι οποίοι μετά από αμοιβαία συμφωνία έχουν ενταχθεί ή πρόκειται να ενταχθούν στην ομάδα της εταιρίας για την υλοποίηση της επιχειρηματικής μας ιδέας. Ενδεικτικά αναφέρονται οι παρακάτω ειδικότητες:
Α) Βιομηχανικός Σχεδιαστής
Β) Web, application Developer
Γ) Ηλεκτρολόγος - Μηχανολόγος
Δ) Marketing Manager


 Σε γενικές γραμμές τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα ή ακόμα περισσότερο, τόσο απλά. Σίγουρα υπάρχουν εμπόδια σε πολλαπλά επίπεδα, αλλά αυτό που χρειάζεται είναι υπομονή, επιμονή και όραμα. Όταν πιστεύει κανείς σε αυτό που κάνει ή θέλει να δημιουργήσει, σίγουρα θα βρει κάποιον τρόπο. Μπορεί να μην το κάνει ακριβώς όπως το σκέφτηκε στην αρχή, αλλά στην πορεία θα βρεθούν οι δρόμοι για να την επίτευξη του σκοπού. Στην περίπτωση της CITYCROP, τα πράγματα δεν ήταν διαφορετικά. Μετά από πολύ κόπο και επενδύοντας πολύ από τον προσωπικό μας χρόνο, δηλώσαμε συμμετοχή και καταφέραμε να είμαστε μία από τις ομάδες που συμμετέχουν και φέτος στο επιτυχημένο accelerator program “Egg, Enter – Grow - Go”. Λόγω των πλεονεκτημάτων και της γνώσης που μας παρέχεται σε αυτόν τον χώρο, για τουλάχιστον ένα χρόνο, το μόνο που έχουμε να κάνουμε, είναι να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά και με μεράκι, γιατί ως γνωστόν «τα αγαθά κόποις κτώνται».
 


Το γεγονός ότι ο κόσμος καθημερινά αλλάζει και εξελίσσεται, αποτελεί πάντα μια πρόκληση για τις επιχειρήσεις, και πόσω μάλλον για αυτές που θέλουν να κινούνται στην αιχμή των πραγμάτων. Χρειάζεται συνεχής ενημέρωση και γνώση για να μπορεί η επιχείρηση να ελίσσεται και να προσαρμόζεται σε κάθε πρόκληση που της παρουσιάζεται. Συνεπώς, και για την CITYCROP η πρόκληση –συνδυάζοντας το είδος και την καινοτομία του προϊόντος με τις απαιτήσεις και τις συνήθειες του καταναλωτικού κοινού- αντικατοπτρίζεται στο γεγονός ότι απευθύνεται σε μια παγκόσμια κοινότητα πολύ διαφορετική από την ελληνική, με διαφορετικά ήθη, έθιμα και συνήθειες και γι’ αυτό η προσέγγιση πρέπει να γίνεται με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που έχουμε συνηθίσει στην εγχώρια αγορά δηλαδή τη διαπροσωπική σχέση .
 


Δεν σκεφτόμαστε το παρελθόν σαν πλατφόρμα που -αν είχε κανείς τη δυνατότητα- θα διόρθωνε λάθη ή θα ενεργούσε διαφορετικά. Προχωράμε με γνώμονα την απόκτηση γνώσης και εμπειρίας για την επίτευξη των στόχων μας, ώστε στο μέλλον η CITYCROP να είναι μια εταιρία που θα έχει κερδίσει μια θέση όχι μόνο στην αγορά αλλά και στην καρδιά των καταναλωτών.
 


Η κρίση καθεαυτή δε δημιουργεί ευκαιρίες. Δημιουργεί τις συνθήκες για να αναπτυχθούν ιδέες, οι οποίες με τη σειρά τους μετατρέπονται σε ευκαιρίες. Αυτό που έχει να κάνει κάποιος είναι να πιστέψει πρώτος στην ιδέα του και έπειτα να την μεταλαμπαδεύσει. Να μη φοβηθεί να τη μοιραστεί και να συνεργαστεί με άλλους γιατί έτσι θα έχει περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας. Άλλωστε είναι αποδεδειγμένο μέσα στα χρόνια ότι η ανταλλαγή απόψεων και η συνεργασία έχουν δώσει καταπληκτικά αποτελέσματα.

http://citycrop.io

city crop-logo-final.jpg