Είναι τo home photography η νέα λογική στη μόδα; 

H νέα καμπάνια της Burberry με μούσα την Kendall Jenner πραγματοποιήθηκε μέσω υπολογιστή
Κείμενο: Κωνσταντίνα Κύρκου

H νέα καμπάνια της Burberry με μούσα την Kendall Jenner πραγματοποιήθηκε μέσω υπολογιστή

Οι νέες συνθήκες δημιούργησαν νέες πρακτικές. Οι φωτογραφήσεις άλλαξαν ριζικά τον τελευταίο καιρό. Μπορεί η διαδικασία του home photography, δηλαδή τα μοντέλα να φωτογραφίζονται στο σπίτι τους (σχεδόν μόνα τους), να αποτελεί μια νέα προοπτική στον σύγχρονο κόσμο της μόδας, μπορεί και όχι…

Η Bella Hadid έκανε την αρχή ποζάροντας μέσω FaceTime για τον οίκο Jacquemus. Τα μοντέλα φωτογραφήθηκαν για τα Zara στα σπίτια τους. Τώρα ανακαλύπτουμε μια ακόμα καινοτομία αυτή τη φορά από τον οίκο Burberry. Η Kendall Jenner, μούσα του βρετανικού οίκου, φωτογραφήθηκε μέσω του υπολογιστή της για την TB summer Monogram collection, με την υπογραφή του Riccardo Tisci.

View this post on Instagram

#Kendall photographs herself at home wearing our #TBSummerMonogram bodysuit . A celebration of the #ThomasBurberryMonogram, created by #RiccardoTisci and #PeterSaville and refreshed in a larger-scale print . #Burberry

A post shared by Burberry (@burberry) on

Το shooting πραγματοποιήθηκε υπό τις οδηγίες του φωτογράφου Nick Knight, του art director Peter Saville και της στυλίστριας Katy England, οι οποίοι και έδωσαν την απαραίτητη κατεύθυνση στην Kendall Jenner που βρισκόταν στο σπίτι της στο Λος Άντζελες.

Το monogram print παρουσιάστηκε από τον Riccardo Tisci το 2018, σαν μια ωδή στον founder του οίκου Burberry Thomas Burberry. Αυτή τη σεζόν το συναντάμε σε αποχρώσεις σκούρου μπεζ, μπλε azure, γραφίτης και μπλε με πορτοκαλί πινελιές.

Το αποτέλεσμα σίγουρα πάντως μας ικανοποίησε. Υπό άλλες συνθήκες όμως, ίσως ήταν ακόμη καλύτερο και πιο εντυπωσιακό.

Πηγή