Ένα μήνυμα από τον Ιταλό σχεδιαστή που αξίζει να διαβάσεις


Ένα μήνυμα από τον Ιταλό σχεδιαστή που αξίζει να διαβάσεις

Μια εκπληκτική επιστολή έστειλε ο δισεκατομμυριούχος σχεδιαστής Τζόρτζιο Αρμάνι στην εφημερίδα WWC. Μια επιστολή που εν καιρώ κρίσης είναι η ιδανική τροφή για σκέψη και θετική αλλαγή.

«Δεν θέλω να δουλεύω έτσι πια. Είναι ανήθικο. Δεν είναι λογικό ένα σακάκι ή ένα κοστούμι μου να υπάρχει στο κατάστημα για 3 εβδομάδες και μετά να το αντικαθιστούμε με ένα νέο που δεν θα διαφέρει από το παλιό. Πάντα πίστευα στην διαχρονική κομψότητα, στην συνειδητοποίηση των ρούχων που τα καθιστά μοναδικά με την πάροδο του χρόνου. Για τον ίδιο λόγο θεωρώ παράλογο ότι κατά την διάρκεια του χειμώνα υπάρχουν στο κατάστημα λινά φορέματα, και παλτά κατά την διάρκεια του καλοκαιριού.

Ποιος αγοράζει ρούχα για να τα βάλει απλά στην ντουλάπα του; Είναι ένα σύστημα που καθοδηγείται από τα πολυκαταστήματα και δυστυχώς είναι η κυρίαρχη νοοτροπία. Ήρθε η ώρα να την αλλάξουμε», σημειώνει στην επιστολή του ο Αρμάνι.

https://www.instagram.com/p/B_SAttLn7Mg/

Αποκάλυψε ότι τις τελευταίες τρεις εβδομάδες εργάζεται με την ομάδα του ώστε μετά το τέλος της υποχρεωτικής καραντίνας η καλοκαιρινή κολεξιόν που θα προκύψει να μην έχει τον χαρακτήρα μιας στυλιστικής πρότασης με ημερομηνία λήξης, όπως γινόταν μέχρι πρόσφατα, αλλά να μπορεί να διατίθεται μόνιμα στα μαγαζιά του ανά τον κόσμο. Αυτό, κατά τον διάσημο μόδιστρο, θα έπρεπε να γίνει η σταθερή συνήθεια όλων των οίκων στο μέλλον.

«Η παρούσα κατάσταση δείχνει ότι ο μόνος τρόπος για να βγούμε από το αδιέξοδο είναι η προσεκτική και έξυπνη επιβράδυνση. Αυτός ο τρόπος θα επαναφέρει στη δουλειά μας τις αξίες, φανερώνοντας την ουσιαστική και πραγματική σημασία της» λέει. Και συνεχίζει: «Να τελειώσει αυτή η ιστορία. Αυτή η κρίση είναι μια υπέροχη ευκαιρία να επιβραδύνουμε τα πάντα. Να επανορθώσουμε τα πάντα. Να ζωγραφίσουμε έναν πιο αυθεντικό και αληθινό ορίζοντα. Αρκετά με τη μόδα ως επικοινωνιακό παιχνίδι, αρκετά με τις επιδείξεις μόδας σε όλο τον κόσμο. Η στιγμή που περνάμε είναι ταραγμένη, αλλά μας προσφέρει τη δυνατότητα, μοναδική, να διορθώσουμε ό, τι είναι λάθος, να αφαιρέσουμε το περιττό, να βρούμε μια πιο ανθρώπινη διάσταση. Αυτό είναι ίσως το σημαντικότερο μάθημα αυτής της κρίσης.».

https://www.instagram.com/p/B_SAplAnBRG/

Με την κρίση του νέου ιού οι οικονομικές επιπτώσεις και στον τομέα της μόδας είναι ιδιαίτερα σημαντικές. Όμως υπάρχουν και θετικά νέα. Σε ανάλυση του «Commerce Insight» σχετικά με τις επιπτώσεις του Covid-19 και σύμφωνα με ετήσιες στατιστικές, παρότι τον Μάρτιο η ιταλική μόδα κατέρρευσε, παρατηρείται μια αργή, αλλά σταθερή ανάκαμψη. Σύμφωνα με τη διεθνή πλατφόρμα ‘’365retail’’, στις 28 Μαρτίου τα στατιστικά στοιχεία έδειξαν ότι στο διαδικτυακό εμπόριο παρατηρείται σταθερή άνοδος στις παραγγελίες της τάξης του 18%, ενώ τα έσοδα ανέρχονται στο 13%.