POP CULTURE

Call of Duty x Xbox 360 custom κονσόλα



Το 'Call of Duty: Modern Warfare 3' (Activision) κυκλοφορεί το Νοέμβριο σε όλες τις πλατφόρμες αλλά αυτό δεν εμποδίζει την Xbox 360 να κυκλοφορήσει αυτή την ιδιαίτερη custom κονσόλα με γραφικά απο το παιχνίδι και περιορισμένα κομμάτια προς διάθεση. Απο τα πιο γνωστά first person shooter παιχνίδια, επιστρέφει φέτος με άγριες διαθέσεις! Οι Ρώσοι πλέον να έχουν εισβάλει και σε όλη την Ευρώπη, πέραν φυσικά των ΗΠΑ (υπάρχουν και καμπάνιες σε Σομαλία, Σιέρα Λεόνε, Μόσχα και Ντουμπάι). Πες το ψέμματα...

{youtubejw width="469"}Cq4SJc4obes{/youtubejw}

ο

Κυκλοφορεί το Resistance 3 (trailer)

Κυκλοφορεί την ερχόμενη βδομάδα απο την Sony / Insomniac Games και σε όλο τον κόσμο για Playstation 3 πλατφόρμα το πολυαναμενόμενο 'Resistance 3'. Απο τα πιο βίαια (και αγαπημένα παράλληλα) science fiction first person shooter games, μας μεταφέρει σε μία διαφορετική Αμερική του 1957 εν μέσω εισβολής των Chimera και το 90% της ανθρωπότητας να 'βλέπει τα ραδίκια ανάποδα'! Ο πρώην ατιμασμένος στρατιωτικός Joseph Capelli αφήνει την οικογένειά του στα καταφύγια και επιστρέφει να βάλει τάξη (και φωτιά και λάβρα...) ανάμεσα σε ερείπια και χημικά, σε μία μοναχική σταυροφορία απο την Οκλαχόμα προς την Νέα Υόρκη! Πέραν του multiplayer, το 'Resistance 3' υποστηρίζει και PlayStation Move και 3D περιβάλλον.

{youtubejw width="469"}ZjfSikNgYKQ{/youtubejw}

ι

Artist Profile: MATAO OKA

 

MATAO OKA.

Littll Wizard! Από τις αφίσες στο 3D design και το δρόμο, ο πιο αναγνωρίσιμος Έλληνας street artist…





Ποιος είναι ο Matao Oka και με τι ασχολείται; Έχει πολλά πρόσωπα;

Είναι 3 χαρακτήρες μαζί και ξεχωριστά ταυτόχρονα…
Matao Oka, littll Oka, Aaiikkoo Oka.
Έχουν διαφορετικές αντιλήψεις, απόψεις, συναισθήματα, αλλά και διαφορετικές ασχολίες, ανάμεσα σε Graffiti / Typography / Design / Drawing / Painting / Photography…
Αλλά όλοι έχουν τον ίδιο σκοπό.

Δρόμος και design μπορούν να συναντηθούν;
Συναντιούνται, τέμνονται και τείνουν στο άπειρο.

Παρατηρώ μια άνοδο στο κομμάτι illustration στην Ελλάδα, χωρίς να πω και το ίδιο για τη γραφιστική. Ποια εικόνα έχεις;
Πιστεύω πως εξαρχής η εικονογράφηση είναι πιο ελεύθερη από τη γραφιστική, η οποία οδηγείται από guidelines που περιορίζουν το ελεύθερο, το άμεσο, τον αυθορμητισμό, οπότε, κατά κάποιον τρόπο, και την εξέλιξη.

Ποια είναι η σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα στο κομμάτι design;
Δυστυχώς έχουμε αυτό που μας αξίζει παρά τις απέλπιδες προσπάθειες μερικών.



Το poster από συναυλία που απόλαυσες περισσότερο να σχεδιάσεις;

Red Sparowes. Απλά αφέθηκα.. Ήταν τελείως ελεύθερα, ακούραστα και διασκεδαστικά.

Έργα σου σε gallery;
Μόνο σε διάφορες εκθέσεις.

Συνεντεύξεις απο τα πρόσφατα αρχεία του έντυπου Platform, επειδή πολλοί τις ζήτησαν όταν είχε ήδη εξαντληθεί το τεύχος #21.





Artist Profile: WAKE



WAKE.

Ξυπνώντας τα καλλιτεχνικά ένστικτα, ο δρόμος όπως δεν τον έχετε ξαναδεί… the Yakuza way...



Ποιος είναι ο Wake και με τι ασχολείται;

Ο Wake είναι ένας θεατρικός ρόλος του Γιώργου Μπελεβεσλή, ενός ήσυχου εντεχνά αρχιτέκτονα που τις Κυριακές παρακολουθεί ποδόσφαιρο.
Το σενάριο λέει πως ο Wake γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1985 και αποφοίτησε από το τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών στο Βόλο. Από το 1997 ασχολείται ενεργά με το graffiti ταξιδεύοντας σε Ελλάδα και εξωτερικό και προσπαθώντας να μπολιάσει τις σπουδές του και τις επιρροές του σε όλη αυτή τη διαδικασία. Από το 2007, βαψίματα, εκθέσεις, δουλειές κι εκδρομές γίνονται υπό την ομπρέλα του crew του, τους Yakuza.

Δρόμος και design μπορούν να συναντηθούν;

Δρόμος και design συναντιούνται αλλά μάλλον δεν ανταλλάσσουν κουβέντα. Εδώ και δεκαετίες μοιάζουν να είναι συγκοινωνούντα δοχεία, με το design να προσπαθεί να απορροφήσει οτιδήποτε φρέσκο αναδύεται από τις underground υποκουλτούρες και τα μέλη του δρόμου να ψάχνουμε να τοποθετηθούμε κάπου μέσα στο χάρτη της παραγωγικής διαδικασίας. Αυτή η πολυετής λούπα έχει δείξει πως το όποιο πρόβλημα ξεκινάει από την προχειρότητα με την οποία ο χώρος του design αποστραγγίζει την αισθητική του δρόμου μένοντας αποκλειστικά σε ένα φορμαλιστικό επίπεδο. Το ότι ένας graffiti writer που εργάζεται ως γραφίστας περνάει στοιχεία του street χαρακτήρα του στη δουλειά του μέσα από αιχμηρές γραμματοσειρές, δυναμικές συνθέσεις, wall textures και drippings δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δρόμος και design συναντήθηκαν. Ίσως να σημαίνει ακριβώς το αντίθετο.



Παρατηρώ μια άνοδο στο κομμάτι illustration στην Ελλάδα, χωρίς να πω και το ίδιο για τη γραφιστική. Ποια εικόνα έχεις;
Η άνοδος στο χώρο του illustration δείχνει πως υπάρχει ένας ικανός αριθμός ατόμων που την τελευταία δεκαετία πήραν ένα βρέφος και, μέσα από τις αναβαθμισμένες σπουδές, την αύξηση της διαθέσιμης βιβλιογραφίας αλλά και την προσβασιμότητα σε software και tutorials, κατάφεραν να το μεγαλώσουν. Η πρόκληση είναι το νέο αυτό πεδίο να ωριμάσει και να βρει το ρόλο του στη γραφιστική εν γένει. Η δυσκολία της γραφιστικής πηγάζει από την άμεση συνδεσιμότητά της με τη φτωχή ελληνική αγορά και εκεί μάλλον οποιαδήποτε προσμονή για άνοδο αρχίζει να ακούγεται σαν κακόγουστο ανέκδοτο.

Ποια είναι η σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα στο κομμάτι design;
Η φράση «η σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα» από μόνη της αρκεί για να θυμίσει το ρεαλισμό με τον οποίο πρέπει να αντιμετωπίσουμε αυτό το πολυεπίπεδο πρόβλημα. Η έλλειψη υποδομών αλλά και το νέο φρούτο της οικονομικής κρίσης θα πρέπει να ξεπεραστούν μέσα από έναν γενικότερο και ριζικό επαναπροσδιορισμό εκ μέρους των σχεδιαστών σχετικά με το τι ακριβώς θέλουν να κάνουν. Μέχρι στιγμής δείχνουμε να έχουμε αποτύχει να συγκροτήσουμε ένα σύνολο υπό τον όρο “ελληνικό design” αφού δεν είχαμε μια κοινή συνιστώσα, ένα κοινό πεδίο. Ακόμα κι αν ο κοινός παρονομαστής είναι η οικονομική κρίση, έστω κι έτσι, υπάρχει η δυνατότητα να στρέψουμε υπέρ μας αυτή τη δυσμενή κατάσταση.



Ποια επίσης είναι η εικόνα σου για την graffiti ελληνική σκηνή;

Το ελληνικό graffiti έφτασε σε ένα πρώτο peak το 2000, όταν και τα καλύτερα crews της 1ης γενιάς (SGB, 114, WOF, SR, Heroes, Frogs κ.ά.) έκλεισαν έναν ωραίο πρώτο κύκλο. Ακολούθησε μια περίοδος επανάληψης του ίδιου μοτίβου, με τη 2η γενιά, τη δική μου, να βαδίζει σταθερά στα χνάρια των μεγαλυτέρων, μην μπορώντας ωστόσο να προτείνει κάτι καινούργιο. Η είσοδος της street art στο παιχνίδι έδωσε νέες δυνατότητες και το graffiti έδειχνε να αποκτά εκ νέου μια δυναμική. Το φαινόμενο Banksy και το απότομο ενδιαφέρον των media και των galleries για to graffiti μάς έπιασε απροετοίμαστους. Αρχίσαμε να βλέπουμε πετροδόλαρα εκεί που δεν υπάρχουν και να εγκλωβίζουμε τη δουλειά μας σε καλλιτεχνικά κλισέ περιμένοντας μια περήφανη πώληση ενός πίνακα ή τα δέκα λεπτά δημοσιότητας που τόσο δικαιούμαστε. Τελικά η μάχη έληξε άδοξα και το φρέσκο τότε trend άρχισε να κουράζει, καθώς ελάχιστοι μπόρεσαν να αλλάξουν επίπεδο.
Έχω την αίσθηση πως το ελληνικό graffiti ξεκινά έναν τρίτο κύκλο και είναι πιο ώριμο και πιο ταλαντούχο από ποτέ. Υπάρχουν αρκετοί καλλιτέχνες με υψηλή τεχνική και πλέον ένα αρκετά καλό θεωρητικό υπόβαθρο που θα απογειώσουν όλη την ελληνική σκηνή. Προβλέπω πως οι κοινωνικές ανακατατάξεις και οι οικονομικές συνθήκες που θα ακολουθήσουν θα μας σπρώξουν ακόμα πιο δυνατά σ’ αυτό που πραγματικά αγαπάμε.

Έργα σου σε gallery;
Το graffiti από μόνο του προϋποθέτει μια προσπάθεια να επικοινωνήσεις την τέχνη σου με κάθε δυνατό τρόπο. Για μένα αυτό σημαίνει ακόμα και επικοινωνία μέσα από αντιφατικούς χώρους και εναλλακτικά μέσα, είτε μιλάμε για media είτε για μουσεία και galleries. To graffiti είναι εξ ορισμου επεκτατικό, συνεπώς και μια gallery είναι ένας ακόμα υποψήφιος χώρος. Αν κάνουμε την παραδοχή πως το graffiti χάνει αρκετή από τη δυναμική του όταν φεύγει από τη φυσική του θέση, το δρόμο, μπορούμε να εφεύρουμε μια επιπρόσθετη καλλιτεχνική πρόκληση να πλαισιώσουμε κάτι το αδάμαστο και να το βάλουμε να σταθεί επάξια σε ένα χώρο καθωσπρεπισμού.
Προσωπικά προτιμώ να παίρνω το ρίσκο να συμμετέχω σε εκθέσεις γνωρίζοντας πως πάω κόντρα στη φύση του graffiti και ρίχνοντας τα φώτα στην τεχνική, στο χρώμα και τη θεματολογία μου. Είναι διεγερτικό να εκτίθεσαι σε έναν αφιλόξενο χώρο ξέροντας πως ανά πάσα στιγμή μπορείς να επιστρέψεις στην ασφάλεια του δρόμου. Προτιμώ να είμαι μέσα στην gallery και να κρίνω από κοντά τη διαδικασία, παρά να περιμένω έξω από αυτήν ηθικολογώντας για κάτι το οποίο οφείλει να είναι ανήθικο, την τέχνη.

Συνεντεύξεις απο τα πρόσφατα αρχεία του έντυπου Platform, επειδή πολλοί τις ζήτησαν όταν είχε ήδη εξαντληθεί το τεύχος #21.



Artist Profile: THIS IS OPIUM

This Is Opium.

Wheatpasting και rolling up στους δρόμους της Αθήνας και της Βαρκελώνης! Οι δρόμοι μας ανήκουν!

 

Τι και ποιοι είναι οι This Is Opium;
Βασικά είναι ένας. Στα πλαίσια μιας κολεκτίβας που έχουμε φτιάξει μερικοί φίλοι και λέγεται tomsawyercollective (tomsawyercollective.blogspot.com) πριν από 2 χρόνια ξαναέβαψα και τελικά το κράτησα (από τα τέλη δημοτικού που το ’χαμε όλοι μόδα, χαχαχα) με το ψευδώνυμο This is Opium. Τώρα για το τι είναι από καμβάδες μέχρι roll-ups και wheatpastes σε συνεργασία πολλές φορές με τα μέλη της κολεκτίβας ή με φίλους (props Sailor Bu!).

Γιατί wheatpaste;

Όχι μόνο wheatpaste αλλά όταν παίζει γιατί είναι γρήγορο και βολεύει για μέρη που δεν έχεις το χρόνο να κάτσεις να βάψεις αλλά και επειδή έχει τελείως διαφορετική αισθητική που έχει τις ρίζες της περισσότερο στην αφίσα παρά στο graffiti ας πούμε ή τη ζωγραφική καθαρά.

Τι θέλεις να 'πείς' μέσα από τα κομμάτια σου;
Τίποτα. Ο καθένας μπορεί να πάρει ό,τι θέλει. Δεν υπάρχουν κανόνες.



Παρακολουθείς ανάλογους καλλιτέχνες του εξωτερικού όπως η πρωτοπόρος Swoon αλλά και νεότερους;
Πολλούς σε όλους τους τομείς. David Choe θεός, Βlu θεός, και πολλοί άλλοι νεότεροι και άγνωστοι. Το hype είναι κακό πράγμα. Η Swoon πάντως είναι πολύ σωστή.

Street art και Ελλάδα…

Αν μπορούμε να το πούμε Street art γιατί αυτός ο όρος παίζει πολύ τελευταία έχουμε καλλιτέχνες που είναι full σωστοί και ακραίοι Zap, Bizzare, GPO, Yes, Palm, A.R.K., OFK, Sailor Bu και πολλοί άλλοι.

Web: thisisopium.

Συνεντεύξεις απο τα πρόσφατα αρχεία του έντυπου Platform, επειδή πολλοί τις ζήτησαν όταν είχε ήδη εξαντληθεί το τεύχος #21.



Νέό δωρεάν άλμπουμ απο τον The-Dream!

Η Def Jam πρέπει να έχει τρελαθεί όταν βλέπει τον παραγωγό / τραγουδιστή The-Dream να κυκλοφορεί δωρεάν με το πραγματικό του όνομα (Terius Nash) ένα νέο άλμπουμ, ενώ το επόμενο επίσημό του ('The Love, IV (Diary of a Mad Man') να μένει χωρίς ημερομηνία κυκλοφορίας για την ώρα... Το νέο ημι-επίσημο άλμπουμ λοιπόν με τίτλο '1977' (ημερομηνία γέννησης του παραγωγού που έχει δώσει hits και hits σε Rihanna, Snoop Dogg, Diddy, Beyonce) κυκλοφορεί ελεύθερα, όμορφα και προς δωρεάν download ΕΔΩ!

{youtubejw width="469"}AGcQgUnxY14{/youtubejw}

Artist profile: SER

 

SER.

Κοιτώντας έξω απο το κουτί! Thessaloniki represents!




Ξεκινάω ανάποδα. Πες μας μερικά λόγια για το χώρο (The Box) που έχεις ανοίξει πρόσφατα και τι προσδοκάς από αυτόν.

Το “The Box Gallery” είναι ένα νέο είδος shop & gallery. Για την ακρίβεια είναι η πρώτη street art / graffiti gallery και επίσης το πρώτο art toys shop στην Ελλάδα. Τέλος, ένας τέτοιος χώρος θα ήταν ιεροσυλία να μην έχει και graffiti supplies.

Σαν gallery στόχος μας είναι να αναδείξουμε νέους graffiti / street artists, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα στον κόσμο που αγαπάει αυτή την τέχνη να μπορεί να αγοράσει έργα από τους αγαπημένους του καλλιτέχνες σε προσιτές τιμές. Παράλληλα, ως art / designer toys shop θέλουμε να παρουσιάσουμε στο ευρύ κοινό τον φανταστικό αυτό κόσμο.

Τετριμμένη ερώτηση ίσως, αλλά το graffiti και το street art έχουν θέση στις gallery;

Φυσικά και έχουν θέση, πόσο μάλλον σε ένα χώρο που είναι αποκλειστικά αφιερωμένος σε αυτά.



Το 'The Box Gallery' ίσως είναι ο μόνος χώρος στην Ελλάδα που έχει τόση μεγάλη συλλογή από art toys. Ποια είναι τα αγαπημένα σου και ποια η γνώμη σου για τη συγκεκριμένη σκηνή;

Το “The Box Gallery” όπως είπα είναι το πρώτο art toys shop στην Ελλάδα και διαθέτουμε πολύ μεγάλη ποικιλία σε brands και designers. Δεν μπορώ να πω ότι έχω αγαπημένο brand, καθώς είμαι huge fan πολλών. Τώρα, όσον αφορά τη σκηνή παγκοσμίως είναι πεσμένη τα τελευταία 1-2 χρόνια αλλά στην Ελλάδα ουσιαστικά είναι ακόμα σε εμβρυακό στάδιο.

Πες μας μερικά λόγια για σένα. Πως ξεκίνησες και ποιες φάσεις έχεις να θυμάσαι από
τη μέχρι τώρα πορεία σου;

Graffiti! Story of my life από το 1993. Τι να σου πρωτοπώ… Άπειρες εμπειρίες, τρελά σκηνικά, ταξίδια σε όλο τον κόσμο. Δύο από τις πιο έντονες αναμνήσεις μου είναι η πρώτη φορά που μπήκα σε yard και το πρώτο graff festival που πήγα στο εξωτερικό.



Ποια και η γνώμη σου για την ελληνική graffiti σκηνή;
Η ελληνική σκηνή είναι πάρα πολύ δυνατή με πολλούς active και αξιόλογους writers. Μπορώ να πω μάλιστα ότι έχουμε μία από τις πιο δυνατές σκηνές παγκοσμίως.

Τι να περιμένουμε από τον Ser στο 2011;

Πολλά νέα projects, τοιχογραφίες και ταξίδια.

The Box Gallery, Απελλού 6, Θεσσαλονίκη – Τηλ: 2313.050315

Συνεντεύξεις απο τα πρόσφατα αρχεία του έντυπου Platform, επειδή πολλοί τις ζήτησαν όταν είχε ήδη εξαντληθεί το τεύχος #21.








Artist profile: DESIGNINJAH

 

DESIGNINJAH.

Ένας ninja από την Θεσσαλονίκη, με πινέλο και μολύβι αντί για shurikens!




Πες μας μερικά λόγια για σένα. Πώς ξεκίνησες και ποιες φάσεις έχεις να θυμάσαι από τη μέχρι τώρα πορεία σου;

Πήρα το όνομα του παππού μου (Γιάννης) αλλά οι φίλοι μου συνηθίζουν να με φωνάζουν με το επίθετο (Πατέλιας). Σκιτσάρω από όταν με θυμάμαι και σχεδόν παντού. Μετά την αποτυχημένη σταδιοδρομία μου στο λύκειο, ήρθαν οι σπουδές στα comics και από τότε είναι απλά κατηφόρα. Από τα κουλά πράγματα που συνήθως ζω δεν θα ξεχάσω ποτέ τα άπειρα ξενύχτια με χαρτιά, μολύβια, πενάκια και αλκοόλ που κάναμε με τον κολλητό μου, να ξεπετάμε το ένα comic μετά το άλλο. Επίσης θυμάμαι το πρώτο 7ply Project στην Αθήνα, που μόλις δύο μόνο άτομα κάναμε δουλειά δέκα ανθρώπων. Αποτέλεσμα, το μεγαλύτερο skateboard festival που έχουμε δει στην Ελλάδα μέχρι στιγμής.

Γιατί το όνομα Designinjah;
Η Ιαπωνία και οι τέχνες της έχουν υπάρξει μεγάλη επιρροή στο σχέδιο και στη ζωή μου. Ένας νίντζα, ως υπαρκτό πρόσωπο πρέπει να είναι υπομονετικός, προσαρμοστικός, να μπορεί να αφομοιώνει στοιχεία από όλες τις τέχνες και να εκτελεί κατά παραγγελία, αποτελεσματικά και με ακρίβεια. Τις ίδιες ακριβώς αρετές πρέπει να κατέχει και ένας σύγχρονος σχεδιαστής. Έτσι βλέπω και τον εαυτό μου.



Παρατηρώ μια άνοδο στο κομμάτι illustration στην Ελλάδα, χωρίς να μπορώ να πω το ίδιο και για τη γραφιστική. Εσύ ποια εικόνα έχεις;
Είναι γεγονός ότι έχουν αρχίζει να εμφανίζονται διάφορα ταλέντα, που δεν θέλουν απλά να μάθουν δύο προγράμματα επειδή έκαναν ξωτικά και μανιτάρια στα βιβλία του γυμνασίου. Ανήσυχοι άνθρωποι, που μπαίνουν στη διαδικασία να ψαχτούν και να εξελιχτούν, να χρησιμοποιήσουν μεικτές τεχνικές, να δώσουν τη μοναδική ματιά τους για τον κόσμο. Ο illustrator είναι καταδικασμένος να εξελίσσεται. Ένας γραφίστας χρειάζεται illustrations για να δουλέψει, ένας illustrator δεν χρειάζεται περισσότερα πράγματα από τις δυνατότητές του.

Ποια η γνώμη σου για την ελληνική comics άνθηση των τελευταίων χρόνων;
Όταν ο πιο αναγνωρισμένος σχεδιαστής κόμικς παραμένει ο Αρκάς στην χώρα μας, δεν πιστεύω πως υπάρχει άνθηση. Δεν υπάρχει παιδεία. Ο κόσμος, η νεολαία δεν διαβάζει πια. Έχουμε πολλούς καλούς και φρέσκους σχεδιαστές με πολύ καλές δουλειές στα χέρια τους, αλλά όταν κάτι τόσο χρονοβόρο και δύσκολο όπως τα κόμικς, δεν αποδίδει, απλά φθείρεται. Και η χώρα μας είναι ο πρωταθλητής της φθοράς και της διαφθοράς. Ζούμε για την αλλαγή αυτής της νοοτροπίας. Ελπίδα υπάρχει πάντα.



Δουλεύεις, βλέπω, στενά με τη skate και μουσική σκηνή. Αγαπημένοι skate artists αλλά και ‘rock poster artists’ του εξωτερικού;
Σίγουρα ο τεράστιος Jim Phillips της Santa Cruz που έχει θέσει τα θεμέλια της skate art σκηνής. Οι "rockάδες" John Dyer Baizley και Chuck Sperry, δύο από τους πιο ταλαντούχους illustrators παγκοσμίως αυτή τη στιγμή, με εντυπωσιάζουν πάντα με κάθε καινούργια τους δουλειά.

Αγαπημένα δικά σου κομμάτια πάνω σε μουσικά και skate θέματα;
Αυτά που έρχονται. Έχω το "μικρόβιο" να θέλω να ξεπερνάω τις δουλειές που ολοκληρώνω. Αν όμως πρέπει να ξεχωρίσω κάποιο έργο, μάλλον είναι η "Terror series", μια θεματική τριλογία σε skateboards που θα ολοκληρωθεί φέτος με το τρίτο και τελευταίο μέρος. Έχει πάντα πλάκα στη δημιουργία της και έχω πάρει πολύ θετική ανταπόκριση.

Τι να περιμένουμε από τον Designinjah στο 2011;
Περισσότερα σχέδια, περισσότερη δουλειά. Την καλοκαιρινή collection της Propaganda Rollin Co που έχω ενσωματωθεί στο δυναμικό της, κάποιες νέες προσωπικές δουλειές για t-shirt, sticker και poster καθώς και κάποιες street art εξορμήσεις. See you at the streets.

Συνεντεύξεις απο τα πρόσφατα αρχεία του έντυπου Platform, επειδή πολλοί τις ζήτησαν όταν είχε ήδη εξαντληθεί το τεύχος #21.