Μουσική

TNT (Συνέντευξη)



Ο ΤΝΤ μόλις κυκλοφόρησε το δεύτερο προσωπικό του άλμπουμ με τίτλο 'Unleash the Beast - Τέρατος Απελευθέρωση' και ετοιμάζεται για μια σειρά απο δυναμικά live σε όλη την Ελλάδα (οι Αθηναίοι τσεκάρετε την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου για release party στο AN CLUB). Σαν ένα μικρό διάλλειμα απο τους Ορθολογιστές (απο τα πιο ενεργά hip hop crews φέτος, κατευθείαν απο το Αιγάλεω), συνεργάζεται στο νέο του άλμπουμ με ονόματα όπως Celph Titled (Army of the Pharaohs), Chief Kamachi (Juju Mob), King David (Vendetta Kingz), Sugah Spank, MC Yinka, Ραψωδός Φιλόλογος, Pak (Παρεμβολές) και άλλους, ενώ την παραγωγή υπογράφει η ομάδα Άγγλων παραγωγών Anno Domini Beats (με δουλειές με Vinnie Paz - Jedi Mind Tricks, Rick Ross, Killah Priest, Tech N9ne, Three 6 Mafia κ.α.).

Λίγο πριν ο TNT 'απελευθερώσει το τέρας' σε live σε όλη την Ελλάδα, μιλάει στο Platform.


{youtubejw width="469"}wIPHNc9miWY{/youtubejw}



Γεια! Πως βρίσκουμε τον TNT αυτή την περίοδο;
Γεια χαρά ! Αυτήν την περίοδο είμαι αρκετά προβληματισμένος και αγχωμένος θα έλεγα με την κοινωνικο – πολιτική κατάσταση της χώρας, και παράλληλα πολύ δημιουργικός σε ότι έχει να κάνει με το ραπ. Επίσης προσπαθώ να τελειώσω την σχολή μου (Ναυτιλικά – Παν. Πειραιά) !

Πες μας μερικά πράγματα για το ʽUnleash the Beastʼ άλμπουμ; Που κινείται στιχουργικά;

Στο Unleash The Beast θα ακούσετε κομμάτια περισσότερο κοινωνικά, με συγκεκριμένη θεματολογία, αλλά και κομμάτια ‘’φανταστικά’’ (story –telling) καθώς και πολιτικοποιημένα (μη μπερδευτείτε , όχι κομματοποιημένα) .Είναι ένας στιχουργικός δίσκος κατ εμέ, περισσότερο ώριμος από ποτέ.

Πως προέκυψε αυτός ο τίτλος; Μήπως είναι για τον εαυτό που κρύβουμε μέσα μας; Πως βιώνει ο TNTτην οικονομική κρίση;
Ακριβώς. Έχει να κάνει με την side πλευρά μας, που αντιδρά όταν και όπου πρέπει με πρωτόγονα ένστικτα , ως Τέρας, θηρίο.Νομίζω ότι αυτές τις μέρες, συνυπάρχω με αρκετά θηρία εκεί έξω..



Πως αποφάσισες να κυκλοφορήσεις το άλμπουμ μόνος σου;

Είχα τα beats και την ιδέα αυτού του δίσκου εδώ και περίπου 1 χρόνο. Κάποια στιγμή αποφάσισα πως ωρίμασε ο καιρός να βγάλω το μουσικό αυτό εγχείρημα, και άρχισα να ηχογραφώ! Παράλληλα φυσικά με το 3ο άλμπουμ ως Ορθολογιστές.

Πως προέκυψαν οι συνεργασίες στο άλμπουμ με ξένα ονόματα αλλά και με το teamΆγγλων παραγωγών Anno Domini Beats;
Με την ομάδα των Anno Domini Beats συνεργάζομαι από τον πρώτο μου δίσκο , στον οποίο με βοήθησαν κιόλας με κάποια feats. Γνωριστήκαμε στην ουσία μέσω ενός από τα μέλη, τον  3rd Eye , ο οποίος με είχε προσεγγίσει στο Myspace , εκδηλώνοντας το ενδιαφέρον του για τη μουσική που παράγω. Τα υπόλοιπα είναι απλά ιστορία! Τώρα για τις συνεργασίες που αφορούν τους Mc’s που συμμετέχουν στο Unleash The Beast, κάποιες έγιναν μέσω των A.D.  και κάποιες λόγω προσωπικής καλής σχέσης που διατηρώ με ανθρώπους που συνεργάστηκα και παλαιότερα (πχ. Celph Titled).

Κάποιες στιγμές που έχεις να μοιραστείς μαζί μας από τις ηχογραφήσεις;  Φαίνεται πως η hip hopμουσική είναι ʽπαγκόσμια γλώσσαʼ.
Οι ηχογραφήσεις έγιναν αρκετά κοντά η μία στην άλλη μπορώ να πω.. Άλλες με γέλιο άλλες με οργή. Όλο το δίσκο τον ηχογράφησα παρέα με κάλους φίλους που μου συμπαραστέκοντε εδώ και αρκετά χρόνια!
Όσον αφορά το Hip Hop ως μουσική, ναι , θεωρώ ότι η αμεσότητα της σε συνδιασμό με παρόμοιες συνεργασίες σαν τον εν λόγω δίσκο , την καθιστούν γλώσσα παγκόσμια.



Φυσικά υπάρχουν και οι συμμετοχές από Έλληνες (MC Yinka, Pak, Sugah Spank, Ραψωδός Φιλόλογος). Σε ποιους Έλληνες hip hop καλλιτέχνες δίνεις το respect σου;
Υπάρχουν αρκετοί καλλιτέχνες εγχώριοι τους οποίους παραδέχομαι μουσικά. Ωστόσο , για να δώσω το ‘’respect’’ μου , δεν μου αρκεί μόνο αυτό, αλλά και η προσωπικότητα τους. Δίνω λοιπόν το σεβασμό μου, σε καλλιτέχνες που εδώ και καιρό ‘’τα λέμε – κάνουμε παρέα’’ όμορφα και ωραία, και πέρα από το Hip Hop ως άνθρωποι, δε χρειάζεται να αναφερθώ σε ονόματα.

Ποιες διαφορές βρίσκεις ανάμεσα στο ʽUnleash the Beastʼ και στο προηγούμενό σου άλμπουμ, ʽItʼs a Warʼ;

Το προηγούμενο άλμουμ μου, ήταν ένα καθαρά Battle Project στο οποίο κοίταξα περισσότερο την τεχνική και την προβολή ικανοτήτων. Αυτό το άλμπουν ενώ είναι βελτιωμένο και σε αυτούς τους τομείς , προβάλλει περισσότερα το στιχουργικό κομμάτι , και φυσικά και τα Beats των A.D.

Οι Ορθολογιστές σε τι φάση βρίσκονται αυτή την περίοδο μετά από μία πολύ δυνατή χρονιά; Νέα κομμάτια;
Δεν έχουμε σταματήσει να γράφουμε και να στήνουμε beats. Όπως κάναμε πάντα, αφήνουμε να ωριμάσει το ‘’γλυκό’’ και κάποια στιγμή σερβίρουμε!

Που θα δούμε τον TNT και τους Ορθολογιστές live μέχρι το τέλος του 2011; Κάποια release party για το ʽUnleash the Beastʼ;
Θα γίνουν λαηβ – παρουσιάσεις του  Unleash The Beast μέσα στο 2011 σε Λαμία , Χαλκίδα, Κέρκυρα, Αγρίνιο , Πάτρα, Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Χανιά, Αθήνα και Θεσσαλονίκη . Στη Θεσσαλονίκη θα εμφανιστούμε ως Ορθολογιστές Στα πλαίσια του  THHF. Στα live φυσικά θα υπάρχουν cds από το νέο μου δίσκο καθώς και από παλαιότερες κυκλοφορίες!

Για άμεση ενημέρωση και επικοινωνία : http://www.facebook.com/TheTNTone

Evidence 'Cats & Dogs' release party (video)



Ο κύριος Evidence (Dilated Peoples) επέστρεψε με το δεύτερο προσωπικό του άλμπουμ με τίτλο 'Cats & Dogs' και το πρώτο του στην Rhymesayers Entertainment και το γιόρτασε με ένα release party στο χωριό του, Los Angeles. Άξιζε η υπομονή για το νέο του άλμπουμ (με πολλά tracks σε παραγωγή The Alchemist, DJ Babu, DJ Premier), αρκετό καιρό μετά το ντεμπούτο του 'The Weatherman'. Check out the video, L.A. style!

{youtubejw width="469"}zUwlfYEirHA{/youtubejw}

UNIVERS (συνέντευξη)



Απο το πιο ενεργά crew της Αθήνας τα τελευταία δύο χρόνια, οι Univers (Kool Nashek, Ίων, Mega T, Andri J, Wib, Motive, DJ Eskape) ετοιμάζονται για το πρώτο τους full length άλμπουμ με τίτλο 'Big Bang' στις 11.11.11... Σημαδιακό; Την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου θα τους πετύχουμε και ζωντανά στο '7 Sins' με κόπιες του 'Bing Bang' και πολλές εκπλήξεις.

{youtubejw width="469"}pHyTo0d91I0{/youtubejw}



Πείτε μας μερικά λόγια για το ‘Big Bang’ άλμπουμ. Η πρώτη σας επίσημη κυκλοφορία.


UNIVERS: Όπως είπες είναι η πρώτη μας επίσημη δουλειά.Χρειάστηκαν δύο χρόνια για να ολοκληρωθεί,
ώστε να είναι σήμερα στην μορφή που θέλαμε.Το θετικό είναι πως μας χαρακτηρίζει και σαν σύνολο,αλλα και μεμονομένα.
Είναι για μας η "αφετηρία",είναι οι Univers,είναι όλα οσα περάσαμε τα τελευταία χρόνια και πραγματικά ο δίσκος δημιουργήθηκε με πολύ δουλειά και όρεξη,ούτως ώστε να εκφράσουμε αυτά που είχαμε ανάγκη να πούμε.Ο τίτλος  “The Big Bang” προέρχεται από την επιστημονική εκδοχή της γένεσης του σύμπαντος, γι' αυτό και το παρομοιάσαμε με τη γέννηση του δικού μας  “Σύμπαντος”. Είναι η δουλεία που βάλαμε όλοι τον καλύτερο μας εαυτό και πιστεύουμε πως αυτό θα φανεί.Να περιμένετε πολλά φρέσκα πράγματα!!

Τι να περιμένουμε από το live σας στις 18 Νοεμβρίου στο 7 Sins;

UNIVERS: Εσείς θα πρεπει να περιμένετε ένα ευχάριστο κλίμα με πολύ hip hop και ακόμα περισσοτερη διάθεση,και εμείς θα περιμένουμε εσάς…Σίγουρα δεν θέλουμε να αφήσουμε κανέναν παραπονεμένο!Στο live θα διανέμεται και το cd μας δωρεάν.Εκτός από εμάς θα υπάρχουν και κάποιοι καλεσμένοι,φίλοι μας,οι οποίοι μας στηρίζουν και τους στηρίζουμε απο την αρχή των διαδρομών μας. Το line-up θα ανακοινωθεί σύντομα.



Ποιοι είναι οι Univers και πότε / πως δημιουργήθηκαν;

UNIVERS: Οι Univers αποτελούνται από τους:
•    Kool  Nashek  (mc, writer)
•    Ίων (mc, beatmaker)
•    Mega T (mc)
•    Andri  j (mc, beatmaker)
•    Wib (mc)
•    Motive (beatmaker-producer)
•    Dj Eskape (dj)

Δημιουργήθηκαν μετά την ένωση δύο συγκροτημάτων (Name N Thing, Alcofour) τον Οκτώβριο του 2008. Από την άλλη για εμάς είναι το κοντινό περιβάλλον ανθρώπων,που αποτελούν την παρέα μας και την καθημερινότητά μας.

Τρέχετε και άλλα μουσικά projects πέραν των Univers;

MOTIVE: Πέρα απο το συγκρότημά μας εννοείται οτι συνεργαζόμαστε και με άλλους καλλιτέχνες,αλλά κάνουμε και κάποια extra πράγματα μόνοι μας,όπως ο dj Eskape που έχει βγάλει 2 mixtapes,τo Dj Eskape Speaks his Mind και το Dj Eskape Explores Mr.Charrington's shop. Παράλληλα εγώ,μαζί με τους υπόλοιπους Styles unlimited,ετοιμάζουμε διάφορες δουλειές που θα τις απολαύσετε σύντομα!



Πως βιώνουν οι Univers την όλη κατάσταση με την κρίση;

MEGA T :Σκληρά!!
ANDRI J-WIB: Όπως κάθε άνθρωπος που ζει σε αυτή τη πραγματικότητα της εποχής μας.
Τώρα μουσικά γίνεται δυσκολότερο να τρέξουμε κάποια πράγματα και καταστάσεις που απαιτούν χρηματικό budget,
από τη στιγμή που είμαστε ένα ανεξάρτητο συγκρότημα.Απλά το ζήτημα είναι πως θέλουμε να έχουμε το καταλληλότερο αποτέλεσμα και με τους δικούς μας όρους,οπότε καταλαβαίνεις πως αυτό απαιτεί και κάποιες οικονομικές θυσίες εκτός των άλλων.

Δεν θα έπρεπε τέτοιες εποχές να υπήρχε πιο δυνατός hip hop λόγος στην Ελλάδα (και στο εξωτερικό ίσως); Γιατί έχω την εντύπωση (ίσως και λανθασμένα) ότι απουσιάζει;

WIB-ANDRI J: Καταρχάς τα θέματα που επηρεάζουν τον καθένα στη μουσική του είναι ζήτημα γούστου, αισθητικής και άποψης και δεν επεμβαίνουμε σε αυτό. Είναι αλήθεια όμως πως νοιώθουμε ότι υπάρχει ένα αίσθημα αδιαφορίας , όχι μόνο στη μουσική αλλά και σε όλο το κοινωνικό σύνολο. Συγκεκριμένα για το hip hop  λόγο,  θεωρούμε πως είναι ως επί των πλείστων αδύναμος , ανάλαφρος και άδειος όσον αφορά στην θεματολογία και στα επιχειρήματα.




Η ελληνική σκηνή φαίνεται πως είναι δυνατή ποσοτικά. Είναι και ποιοτικά όμως; Σε ποιους δίνετε το respect σας;


MEGA T: Αυτό ισχύει παντού!Σε οποιονδήποτε χώρο..Υπάρχουν καλοί και κακοί!!Πάνω από όλα να υπάρχει
αυτογνωσία!!Προσωπικά είμαι υπέρ του να δοκιμάζει κάποιος και να έχει τη δυνατότητα να κάνει κάτι στο hip hop!!
Να είναι κίνημα!Και να έχει μαζικότητα,χωρίς όμως πρόβατα!Δε χρειάζεται να έιναι όλοι MCs!! Όσοι το προσπαθούν πρέπει να το αγαπάνε και φυσικά να έχουν ταλέντο σε αυτό ειδάλλως ας το κάνουν στο σπίτι τους και να μη σπρώχνουνε σκουπίδια προς τα έξω! Σεβόμαστε όσους έχουν δικό τους στύλ σε αυτό το πράγμα και έχουν όντως κατι να πούν και να δώσουν.


Το ίδιο (ποσότα vs. ποιότητα) ισχύει και για την graffiti σκηνή; Συνεχίζετε να ‘χώνετε’ κομμάτια;


NASHEK: Χμ.. νομίζω όχι δεν ισχύει, δηλαδή εγώ μπορεί να δώσω respect σε έναν τυπά που βάφει 10 τοίχους τη βδομάδα (και ας μην έχει ιδιαίτερα skills) απ΄την άλλη όμως δεν θα στηρίξω κάποιον που βγάζει 5 cds το χρόνο αλλά… δεν! καταλαβαίνεις τι εννοώ; Έχει διαφορά. Το απόλυτο για μένα πάντως είναι να συνδυάζεις ποσότητα & ποιότητα στο graff. Όσο για το βάψιμο, ναι συνεχίζω όσο μπορώ, όχι βέβαια όσο παλιότερα για διάφορους λόγους. Αλλά ένα κομμάτι το μήνα επιβάλλεται!

{youtubejw width="469"}maUIyJ3RyQE{/youtubejw}

Τι μουσικές ακούνε οι Univers; Τι παίζει τελευταία στις playlists σας;


DJ ESΚAPE: Σχεδόν όλα τα είδη μουσικής πιστεύω, αλλά έχοντας πάντα ως αφετηρία/ραχοκοκαλιά το ραπ.
Είναι κάπως αναπόφευκτο δηλαδή, αν σου αρέσει ένα είδος μουσικής και την ψάξεις πολύ, να δείς πως εν τέλει δεν υπάρχουν τοσο διακριτά όρια με τα άλλα ειδη μουσικής. Αν ψαχτείς στο ραπ, γρήγορα θα καταλάβεις πως το beat προέρχεται από τα breaks από funk δίσκους, η μελωδία από soul κομμάτια και τα ραπς θα δείς να είναι η εξέλιξη του scattering, πράγμα που ακούγεται σε δίσκους black poetry. Και αυτά είναι τα πιο κλασικά παραδείγματα! 'Αρα ναί, ακούγοντας ραπ, ακούμε και όλα τα άλλα είδη μουσικής (με μια έμφαση στην funk και την jazz).
Αυτή την περίοδο, η δικιά μου playlist εχει γεμίσει με βέλγικη τζαζ που ανακαλύπτω,λίγη house μουσική απο την
Ghana και κάτι λίγο απο modern soul που πάντα εχω στο mp3 έτοιμο για ακρόαση!

ANDRI J: Kαλό ποιοτικό hip hop, funk, soul, blues, ελληνική μουσική και Χατζιφραγγέτα .Στο play list μου είναι το blak roc I περιμένοντας το ΙΙ.

WIB: Από το hip hop ξεχωρίζω ιδιαίτερα ό,τι έχει funk ή πιο smooth ύφος..Γενικότερα όμως ακούω διάφορα είδη ανά καιρούς και ανάλογα τα κέφια,όπως soul,funk,jazz,αλλά και nu metal,dnb και dub.Τελευταία το playlist μου λέει Looptroop,Evidence,LordZ of Brooklyn.

MOTIVE: Κυρίως hip hop αλλά όχι οτι αποκλείω άλλες μουσικές!Γενικά ακούω ό,τι μου κάθεται καλά στο αυτί.

MEGA T: Πέρα απο το καλό hip hop,πολύ μαύρη μουσικη.

ΙΩΝ: Υπάρχουν μεγάλα διαστήματα που δεν ακούω καθόλου ραπ!Μου αρέσει να ακούω πολλή ορχηστρική μουσική τον τελευταίο καιρό. Ας είναι καλά ο κινηματογράφος!!

NASHEK: Ό,τι μου κάθεται καλά στο αυτί που λέει και ο motive, κολλήματα δεν υπάρχουν δόξα τον Θεό (ποιον Θεό?). Την τελευταία βδομάδα πάντως παίζει στο repeat ακατάπαυστα το "cats & dogs".



Να περιμένουμε κάτι άλλο ακόμα εντός του 2011 από τους Univers πέραν της προώθησης του ‘Big Bang’; Νέα projects και κομμάτια;

ΙΩΝ: Εντός του 2011 για μάς υπάρχει μόνο το The Big Bang και η θέληση να παίξουμε σε όποια πόλη μας δωθεί η ευκαιρία να το κάνουμε.Είναι πολύ σημαντικό για μάς,μιάς και ο κόσμος στην επαρχεία δεν έχει συχνα την δυνατότητα να δεί lives και διψάει γι'αυτό.Μέσα στα σχεδιά μας ειναι και κάποια video clips για τον δίσκο. Από κει και πέρα,υπάρχουν πολλά πράγματα να περιμένει ο κοσμος μέσα στο 2012,που θα ανακοινωθούν
εν καιρώ.Υπάρχει πολύ υλικό ήδη,άλλωστε,καθώς και πλήθος ιδεών και σκέψεων.

UNIVERS: Σας περιμένουμε όλους στο Sin City στις 18 του Νοέμβρη!


Univers-team.blogspot.com
www.facebook.com/universteam
www.twitter.com/universteam

{youtubejw width="469"}tOSktiQ7tIE{/youtubejw}

Gil Scott-Heron x Wu-Tang Clan EP (free download)



Άλλη μια εμπνευσμένη κυκλοφορία απο το δίδυμο των Shaolin Jazz (δηλαδή ο DJ 2-Tone Jones και ο γραφίστας Gerald Watson), που επιστρέφουν με ακόμα ένα mixtape με 'πρωταγωνιστές' τους Wu-Tang Clan σε νέες jazz περιπέτειες... Αυτή τη φορά κυκλοφορούν το EP 'The Gil-Scott Suite', με accapellas των Wu-Tang Clan πάνω σε τρία instrumentals του αήμνηστου Gil Scott-Heron! Μοναδικό και κυκλοφορεί ελεύθερα! Download εδώ.

Red Bull Music Academy 2011 με Ελληνική συμμετοχή!




Red Bull Music Academy Μαδρίτη 2011
Ανοίγει τις πύλες του τέλη Οκτώβρη με Ελληνική συμμετοχή!

Για περισσότερα από 13 χρόνια, το Red Bull Music Academy συγκεντρώνει ανερχόμενους μουσικούς παραγωγούς σε πόλεις όπως οι Νέα Υόρκη, Βαρκελώνη, Κέηπ Τάουν, Μελβούρνη και Λονδίνο. Κάθε χρόνο η Ακαδημία προ(σ)καλεί καλλιτέχνες ανά τον κόσμο να στείλουν τις αιτήσεις τους, συμπληρώνοντας ένα απαιτητικό ερωτηματολόγιο πλαισιώνοντας το με τα αντιπροσωπευτικά τους κομμάτια. Καθώς η μουσική έχει τον τρόπο της να αυτομεταμορφώνεται, η διαδικασία επιλογής των συμμετεχόντων συχνά μετατρέπεται σε ένα ταξίδι μουσικής ανακάλυψης για την επιτροπή επιλογής. Μετά από αρκετούς μήνες προσεκτικής ακρόασης και ανάγνωσης των αιτήσεων παραγωγών, instrumentalists και vocalists  από 96 χώρες, 60 ετερόκλητοι καλλιτέχνες έχουν πλέον προσκληθεί να συμμετάσχουν στο  ενδέκατο Red Bull Music Academy στην Μαδρίτη και έχουν ανακοινωθεί στο www.redbullmusicacademy.com !



Ανάμεσά τους η Ελένη Αδαμοπούλου (aka Giganta) η οποία θα εκπροσωπήσει φέτος την Ελλάδα. «Στο Red Bull Music Academy, είναι μια καλή ευκαιρία για να γνωρίσεις ανθρώπους που μοιράζεσαι την ίδια αγάπη για την μουσική. Η προσδοκία μου είναι πάντα να μαθαίνω και να ανακαλύπτω, αυτό είναι που προκαλεί τον ενθουσιασμό μου.», αναφέρει λίγες μέρες πριν αναχωρήσει για τη μουσική ακαδημία. Τα μουσικά κολάζ της, με έντονη αίσθηση του sampling, ξεχειλίζουν από glitches, εκρήξεις μπάσου και ιδιότροπες μελωδίες, όλα όμως εξημερωμένα κάτω από τις προσταγές της κλασικής μουσικής -η Ελένη είναι εκπαιδευμένη φλαουτίστρια - αλλά και πρώιμες ambient επιρροές.

Όταν οι συμμετέχοντες βρεθούν σε ένα από τα 2 terms της Ακαδημίας τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο, θα έχουν την ευκαιρία να συνεργαστούν στα studio ηχογράφησης μαζί με τους ομότιμους τους από 33 χώρες, εκπροσωπώντας πόλεις από το Τάλιν και το Λάγος ως την Βιέννη. Φέτος η Ακαδημία έλαβε για πρώτη φορά αιτήσεις από την Ζιμπάμπουε, τα νησιά Κουκ και Φίτζι! Ήταν αναμφισβήτητα έμπνευση να μαθαίνει κανείς για την μετατροπή ενός leftfield party της Σιγκαπούρης σε καλλιτεχνικό κόμβο για όλη την Νοτιοανατολική Ασία, να ακούει για την νέα σοδειά instrumentalists που ανακατεύουν αιθέρια φωνητικά με πειραματικά beats και μπάσα σε χώρες από την Γερμανία ως το Μεξικό! Παρομοίως η ενέργεια της Νοτιοαμερικάνικης cumbia έχει μετακομίσει πέρα από τα σύνορα, με πρωταγωνιστές της να βρίσκονται από την Κοπεγχάγη ως την Μόσχα.



Για να ακούσετε συνεντεύξεις και live shows από διακεκριμένους απόφοιτους της Ακαδημίας όπως οι Flying Lotus, Jamie Woon, Natalia Lafourcade και Aloe Blacc, μπορείτε να “σκάψετε” στο σεντούκι της φρεσκότατης μουσικής του Red Bull Music Academy Radio, όπου μπορείτε να απολαύσετε πάνω από 4000 club και festival recordings, DJ sets και ντοκιμαντέρ.

Red Bull Music Academy Μαδρίτη 2011
Workshop 1: 23 Οκτωβρίου –  4 Νοεμβρίου 2011
Workshop 2: 13 Νοεμβρίου – 25 Νοεμβρίου, 2011


www.redbullmusicacademy.com




Λίγα λόγια για τη Giganta

Όνομα:  Ελένη Αδαμοπούλου
Καλλιτεχνικό Όνομα: Giganta, Manekinekod
Πόλη Διαμονής: Αθήνα
Ηλικία: 31
Απασχόληση: Μουσικός, ραδιοφωνικός παραγωγός
Μουσικό Ύφος: Ηλεκτρονικό
Δεξιότητες: Παραγωγός, φωνητική, οργανοπαίκτης, dj
Όργανα: Φλάουτο, πλήκτρα
Webpage: www.wix.com/giganta/giganta

Όπως και ο μυθικός χαρακτήρας των DC Comics  της οποίας φέρει το όνομα, η εδρεύουσα την Αθήνα Giganta φέρει έναν πελώριο, ηχειοθραυστικό ήχο! Τα μουσικά κολάζ της, με βαριά αίσθηση του sampling, ξεχειλίζουν από glitches, εκρήξεις μπάσου και ιδιότροπες μελωδίες, όλα όμως εξημερωμένα κάτω από τις προσταγές της κλασσικής μουσικής -η Ελένη είναι εκπαιδευμένη φλαουτίστρια - αλλά και πρώιμες ambient επιρροές. Ανάμεσα σε εμφανίσεις με αναλογικά συνθεσάιζερς και φλάουτο στην Πολωνία και  djing με dublplates στο Λονδίνο, η Giganta περπατά πάνω στην λεπτή γραμμή που ενώνει το σαγηνευτικό με το ισχυρό, όπως ακριβώς και ένας κλασικός υπερήρωας.

Dirty Beaches live στο Bios (Φωτογραφίες)



Το αδιαχώρητο έγινε χθες στο Bios, όπου η δημιουργική ομάδα του πρώτου μαζί με την Arte Fiasco έφεραν τον Καναδό Dirty Beaches για live, ακριβώς τη στιγμή της δημιουργικής του ακμής και αναγνώρισης. Ο Ronny Skvs μας στέλνει πολύ όμορφες φωτογραφίες απο το χθεσινό live και τον ευχαριστούμε ιδιαίτερα. Η εικόνα μιλάει απο μόνη της. Long live twisted rock 'n' roll!





















Eversor (Συνέντευξη)



Eversor. Απο τους σημαντικότερους Έλληνες hip hop παραγωγούς, απο τους ελάχιστους που έχει βγει πραγματικά (και όχι στα λόγια) και έξω απο τα local σύνορα με συνεργασίες, συναυλίες και παραγωγές, μιλάει αποκλειστικά στο Platform για το comeback του με νέες κυκλοφορίες και σημαντικά μελλοντικά projects! (Φωτογραφίες: DH / 3rd Eye Revolution)

{youtubejw width="469"}xGe6a6e8weE{/youtubejw}

{youtubejw width="469"}CRHBM5eV99k{/youtubejw}

{youtubejw width="469"}yp-cqJJ9Y8w{/youtubejw}

Γεια! Που βρίσκουμε τον Eversor αυτή την περίοδο; Με τι projects ασχολείσαι;

Καλησπερα κι απο μενα. Πλεον ξαναμπαινω στα ελληνικα δρωμενα, με πραγματα που ειχα αφησει. Τελειωνω την συλλογη "Κλειστο Κυκλωμα", που θα εχει συμμετοχες κυριως απο την εγχωρια σκηνη και εξωτερικο και εχω αναλαβει εξ ολοκληρου την παραγωγη σε 2 ξεχωριστα albums, 2 σεβαστων, βετερανων και ικανοτατων ονοματων, για τα οποια θα ηθελα να πω αργοτερα.

'Κλειστό Κύκλωμα'. Πες μας κάτι παραπάνω για αυτή τη συλλογή.

Στην ουσία είναι MC's και groups που ένιωθα πως θα ακουστούν καλά πάνω απο τα beats μου. Πιστεύω ότι είναι η αφρόκρεμα του ποιοτικού rap, αν μπορώ να το πω έτσι. Έχω ήδη στα χέρια μου υλικό απο Εισβολέα, 12ο Πίθηκο, Hatemost, Νέα Τάξη Πραγμάτων, Soul Nek (Ως Αιδώ), Phase3, Corona Virus, Γέλως κ.α. Θα έχει επίσης πολλές συμμετοχές απο εξωτερικό. Συζητάω με εταιρίες, αλλά μέχρι να κλείσει κάτι σίγουρα δεν μπορώ να πω πολλά τώρα.

Πηγαίνοντας στο studio του Eversor, τι ‘υλικά’  βρίσκουμε να χρησιμοποιείς στις παραγωγές σου;

Κυριως hardware αλλα και software πλεον, δισκους - μουσικη γενικα και εμπνευση. Και κυριως εστιαζομαι στο τελευταιο, τα αλλα καπως τα αποκτας.Το τεχνολογικο μεσο λιγο μετραει. Οι βραζιαλιανοι μπαλαδοροι του σημερα καποτε μαθαιναν μπαλα με τοπια κ κονσερβες, τα ονειρα και οι στοχοι ειναι αυτα που σε κανουν ο,τι εισαι, νομιζω.

Hip Hop παραγωγή στην Ελλάδα υφίσταται ή το mic είναι πιο ‘εύκολο’ για όλους;


Στην Ελλαδα και κατ' επεκταση στο εξωτερικο, παντα εχει "περαση" ο,τι ειναι πιο τεχνολογικα προσβασιμο, πλεον ειναι και τα 2, λογω του internet κυριως. Απο κει και περα σιγουρα για καποιον που νομιζει οτι το rap ειναι μονο απλα 16μπαρα με ομοιοκαταληξιες, προφανως φαινεται πιο ευκολο. Θα μου πεις οτι και με τα κουτακια σε ενα προγραμμα και 5 drums παλι ευκολο φαινεται, γι αυτο διανυουμε μια περιοδο ωπου πολλοι τα κανουν και τα 2 εξ ισου. Τα standards που θελουμε να νομιζουμε, τα βαζουμε παντα πιο κατω απ αυτο που πρεπει. Γι αυτο στο δημοτικο μας ελεγαν στοχο το 10', μπας και πιασεις το 6. Γιατι αν πας για το 6, ξερεις πολυ πιθανον τι θα παρεις.. (γελια)



Σε ποιους δίνεις το respect σου στην ελληνική σκηνή (mc’s και παραγωγοί);

Το σεβασμο τον δινω μονο σε οσους γνωρισα καλα προσωπικα και μου κανανε τελικα σαν ανθρωποι, αν καποιος κανει καλη μουσικη φυσικα και το αναγνωριζω αλλα μεχρι εκει.

Ποιοι είναι οι Diversidad;

Οι Diversidad ειναι ενα ευρωπαικο supergroup που προεκυψε απο το οραμα πολλων και κυριως υλοποιηθηκε απο την γυναικα που πισω στα 90s ηταν αυτη που υπεγραψε τους Γαλλους IAM σε εταιρια. Βαση αυτης, εγινε επιλογη απο 17 καλλιτεχνες ολοι απο την Ευρωπη, MCs, DJs, παραγωγοι και τραγουδιστες/-στριες.Ξεχωριζουν ο Γερμανος Curse, o ιστορικος Γαλλος DJ Cut Killer, θυμαστε την κλασσικη σκηνη στο Μισος ε?! οι Ισπανοι παραγωγοι Cookin Soul, o Βελγος Rival και πολλοι αλλοι. Στο diversidad-experience.com θα μαθετε τα παντα για τον καθεναν.

{youtubejw width="469"}GYHVS65X6fQ{/youtubejw}

Η συνεργασία με τους Joell Ortiz και Soulkast πως προέκυψε;


Οπως προκυπτουν τα καλυτερα νομιζω, σιγουρα βαση κοπου και φυσικα τυχη κλπ. Το πιο περιεργο και ταυτοχρονα ενθαρυντικο ειναι οταν μαθαινω οτι πισω απο τετοια projects, βλεπεις και Ελληνες μπλεγμενους σε οποιοδηποτε τομεα. Θα βγει συντομα το single απο το label Komon Saiko Music, iTunes κυριως νομιζω.

Πως βλέπεις γενικότερα την τωρινή  hip hop σκηνή; Τα ‘Χρυσά 90’s’ και η Boom Bap σκηνή έχουν περάσει ανεπιστρεπτί…

Σιγουρα. Αλλα να που η ιστορια κανει τον κυκλο της και ειναι σαν ηχος παλι εδω. Δεν ξερω ποσο "χρυσα" πλεον, αλλα ειναι καλο να βλεπεις πως ακομα και mainstream κομματια εχουν βαρια drums και ολο αυτο τον ζεστο σε συνολο ηχο.

Κάποια νέα live στα σκαριά σε Ελλάδα και λοιπή Ευρώπη σύντομα;

Το rap το εχω κανει αρκετα στην ακρη, αλλα σιγουρα θα ειμαι διπλα στον JK1- τον δικο μου απο Phase3, σιγουρα καποια gigs με MPC/djing κλπ. Μετα απο ενα χορταστικο πανευρωπαικο τουρ που κρατησε σχεδον 1 χρονο και ακομα εχω 1-2, δεν μπορεις να ζητησεις πολλα.

website: www.majorleaguebangers.com
facebook: facebook.com/eversorphase3
twitter: twitter.com/eversorbangers

Οι Poets of Rhythm στην Αθήνα! (Συνέντευξη)



Το Σάββατο 15 Οκτωβρίου οι Poets of Rhythm επιστρέφουν στη χώρα μας ! Απο την Noiz Productions και ξανά στο Bios (Πειραιώς 84) θα μας ταξιδέψουν στις ρίζες της αφρικάνικης μουσικής παράδοσης, με εξωτικούς ρυθμούς από την Αιθιοπία, το Μαρόκο και την Δυτική Αφρική περιτυλιγμένους από funk και jazz αισθητική μέσα από το alter ego  τους… Karl Hector & The Malcouns!!

Συνέντευξη-Επιμέλεια: Κέλλυ Παπακωνσταντίνου

{youtubejw width="469"}WYZ3B3pFW2U{/youtubejw}

{youtubejw width="469"}Ga6mVFD1mhQ{/youtubejw}

{youtubejw width="469"}dIST_proD2g{/youtubejw}


Αν ερχόταν κάποιος και σας ζητούσε να πείτε «ποια ακριβώς είναι η μουσική που παίζετε», πως θα το εκφράζατε με απλά λόγια;

Είναι μουσικές που φέρνουν τον κόσμο κοντά. Ζούμε σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο, αλλά ακόμα θέλω να έχω κόσμο που σκέφτεται την κουλτούρα του και την κληρονομιά του και να επαγρυπνούν, γιατί η μουσική βιομηχανία μπορεί να επιτύχει πλύση εγκεφάλου με μουσική χωρίς νόημα, την οποία εξαναγκάζει να αρέσει.

Λέγεται ότι σας αρέσει να μετακινείστε με το βαν σας, παίζετε μουσική όπου γουστάρετε, οι επικοινωνίες με e-mails δεν είναι το καλύτερο σας, ακολουθείτε μια νοοτροπία παιδιών των λουλουδιών. Κατά πόσο αληθεύει αυτό;

Δεν θα έλεγα ότι είμαι χίπις, αλλά όντως έχω έναν εναλλακτικό τρόπο ζωής. Ως μουσικός και καλλιτέχνης δεν υπάρχουν πολλές επιλογές, όταν φτιάχνεις πειραματικά μουσική. Οι μέρες με το βαν έχουν περάσει εδώ και καιρό, αλλά έχουμε φορτωμένο ταξιδιωτικό πρόγραμμα και μου αρέσουν οι διάφορες τεχνικές ηχογράφησης.

Παρότι κατάγεστε από τα κατάβαθα της Γερμανίας, έχετε εξελίξει και εξελιχθεί και οι ίδιοι μέσα από ‘μαύρους’ ήχους. Πως προέκυψε αυτό;

Άρχισα να ακούω μαύρη μουσική και να διαβάζω για την κουλτούρα αυτή σε νεαρή ηλικία. Όταν ξεκίνησα να συλλέγω δίσκους, απορρόφησα ένα μεγάλο αριθμό από εκπροσώπους των μαύρων ήχων. Αυτό ήταν στην προ –διαδικτυακή εποχή, όπου είχα να ταξιδέψω και να ψάξω για τις μουσικές που μου έδιναν ένα δυνατό συναισθηματικό δέσιμο με αυτές. Για να εκφράσω αυτά τα συναισθήματα στυλιζάρισα την δική μου μουσική και έτσι άρχισα να παίζω raw funk. Αργότερα Jazz και Ethnic, ήταν αυτά που ήρθαν να γεμίσουν τις ηχογραφήσεις.

Τι έχει αλλάξει από το Practice What You Preach (1993) μέχρι σήμερα, τόσο για εσάς τους ίδιους, όσο και για την μουσική βιομηχανία γενικότερα;

Σήμερα, τα πάντα είναι διαθέσιμα μέσω ενός mouse click. Για την μουσική βιομηχανία αυτό είναι κακό, γιατί μπορείς να λάβεις τόσο πολύ μουσική δωρεάν, κάτι που δεν ενοχλεί όταν θες να μελετήσεις κάτι ή να κάνεις έρευνα. Το 1993 έπρεπε να ταξιδέψεις στην Αφρική για να ακούσεις Afro Funk πράγματα και αν ήσουν σε θέση να τα βρεις κιόλας. Σήμερα πας στο YouTube και είναι όλα εκεί και μάλιστα σου δίνει και συστάσεις να ακούσεις και άλλα πράγματα σχετικά με αυτό που έχεις ψάξει αρχικά.

Ποιες είναι οι πρώτες λέξεις που σας έρχονται στο μυαλό όταν ακούτε τα ακόλουθα: Sahara Swing, Ninja Tune, side projects, DJ Shadow, βινίλιο.

Sahara Swing: Ο δεύτερος δίσκος που βγήκε με καθυστέρηση, αλλά και με πολύ μεγάλη επιρροή.
Ninja Tune: Τόσα πολλά πράγματα που δεν γίνεται να τα θυμάμαι όλα!
DJ Shadow: Ωραίος τύπος με μία απίστευτη συλλογή δίσκων.
Side Projects: Όλα αγαπημένα και ακούγονται πολύ καλύτερα από οτιδήποτε ψηφιακό.
Stones Throw Records: Ένα πολύ ισχυρό όνομα στο τώρα.



Η λογική λέει πως για να αναπτύξετε τόσο την μαύρη μουσική που παίζετε, θα πρέπει να έχετε ταξιδέψει πολύ στις γενέτειρες αυτών των ήχων. Ποιες οι πιο συναρπαστικές εμπειρίες από τα «μουσικά» σας ταξίδια;

Είναι πολλά αλλά το πιο πρόσφατο ήταν αυτό που περάσαμε χρόνο σε ένα μικρό χωριό στην Γκάνα νωρίτερα φέτος και ζήσαμε την εμπειρία της αγνότητας και της ομορφιάς του μέρους, σε επίπεδο καθημερινής ζωής.

Κατά καιρούς δημιουργείτε side projects, συνεργαζόμενοι με πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους από το παγκόσμιο μουσικό στερέωμα. Τι ιδιαιτερότητες και τι δυσκολίες μπορεί να έχει ένα side project;

Το πιο δύσκολο είναι να συλλάβεις την μαγεία της στιγμής, γιατί είναι κάτι που δεν μπορείς να το βγάλεις βεβιασμένα. Όταν η μουσική γίνεται κάτι παραπάνω από αυτούς που την εκτελούν, αυτό ξέρεις πως είναι ο στόχος. Είναι πιο εύκολο να επιτύχεις σε μία ζωντανή εμφάνιση, παρά μέσα σε ένα στούντιο. Ο όρος “tape rolling” δεν είναι ο σωστός για να υποστηρίξει το πνευματικό κομμάτι.

Τι περιμένετε από την τωρινή σας εμφάνιση στην χώρα μας;

Ανοίξτε το μυαλό σας, την καρδιά σας και την ψυχή σας. Η μουσική είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι, αφού είναι ικανή να συνδέσει ανθρώπους που μιλάνε διαφορετικές γλώσσες και έρχονται από διαφορετικούς κόσμους. Έτσι, ελπίζω ο κόσμος να καταλάβει τις ιστορίες που λέμε και να περάσουν καλά. Αν ο καθένας τραγουδήσει μαζί μας “more mess on my thing”, όπως την τελευταία φορά, όλα θα γίνουν ένα…