Στη δεύτερη παράσταση της η ομάδα blind spot παρουσιάζει ένα πρωτότυπο θεατρικό έργο, που με όλη την απλότητα και τη δομή της κινηματογραφικής γλώσσας, αγγίζει κοινωνικά θέματα και προσωπικές σχέσεις της εποχής μας. Η παράσταση, απόλυτα σύγχρονη, θίγει το θέμα της κρίσης και της ανεργίας και το πώς οι συνθήκες αυτές επηρεάζουν τη σχέση δύο νέων ανθρώπων.

Μια νεαρή διαφημίστρια - άνεργη πια -  ξυπνάει μέσα σε ένα αυτοκίνητο, δίπλα σε έναν άγνωστο άντρα. Σιγά - σιγά με την βοήθεια του, ανακαλεί πρόσωπα, καταστάσεις, την ταυτότητα του αλλά και πως βρέθηκαν μαζί στο σκοτεινό αυτό παρκινγκ. Όμως είναι αλήθεια αυτά που της λέει; Υπάρχει κάτι στο μυαλό της θαμμένο από μια άλλη πραγματικότητα; Ο άντρας αυτός όντως είναι ένας συνάδελφος της που την βοήθησε σε μια δύσκολη στιγμή ή είναι κάποιος άλλος; Και τελικά η σχέση τους προκύπτει μέσα από μια ακολουθία τυχαίων γεγονότων ή είναι επιλογή δυο ανθρώπων που η καθημερινή τριβή έφερε κοντά; Μέσα από την λεκτική πάλη στο μπροστινό κάθισμα ενός αυτοκίνητου δυο χαρακτήρες ταξιδεύουν στα όριά τους, ως άνθρωποι και ως επαγγελματίες.
Το τέλος θα τους βρει σώους ή όχι;

Σε αυτή την παράσταση όπου η θεατρική γλώσσα συναντάει την κινηματογραφική, η δύναμη της live δράσης πλαισιώνεται με εικόνες και ήχους. Μέσα από την πρωτοτυπία της σκηνοθετικής ιδέας και του κειμένου ο κόσμος του έργου συστήνεται στο κοινό με έναν εντελώς ανεπάντεχα ρεαλιστικά τρόπο.

Η παράσταση Parklife χρησιμοποιεί τον ειδικά διαμορφωμένο υπόγειο χώρο του ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης ως γκαράζ. Ένα αυτοκίνητο γίνεται το βασικό σκηνογραφικό στοιχείο της παράστασης και λειτουργεί σαν μια αυτόνομη κινούμενη θεατρική σκηνή που καθιστά τους θεατές μάρτυρες ή ηδονοβλεψίες μιας διαρκώς ανατρεπόμενης κατάστασης.


Στη δεύτερη παράσταση της η ομάδα blind spot παρουσιάζει ένα πρωτότυπο θεατρικό έργο, που με όλη την απλότητα και τη δομή της κινηματογραφικής γλώσσας, αγγίζει κοινωνικά θέματα και προσωπικές σχέσεις της εποχής μας. Η παράσταση, απόλυτα σύγχρονη, θίγει το θέμα της κρίσης και της ανεργίας και το πώς οι συνθήκες αυτές επηρεάζουν τη σχέση δύο νέων ανθρώπων.

Μια νεαρή διαφημίστρια - άνεργη πια -  ξυπνάει μέσα σε ένα αυτοκίνητο, δίπλα σε έναν άγνωστο άντρα. Σιγά - σιγά με την βοήθεια του, ανακαλεί πρόσωπα, καταστάσεις, την ταυτότητα του αλλά και πως βρέθηκαν μαζί στο σκοτεινό αυτό παρκινγκ. Όμως είναι αλήθεια αυτά που της λέει; Υπάρχει κάτι στο μυαλό της θαμμένο από μια άλλη πραγματικότητα; Ο άντρας αυτός όντως είναι ένας συνάδελφος της που την βοήθησε σε μια δύσκολη στιγμή ή είναι κάποιος άλλος; Και τελικά η σχέση τους προκύπτει μέσα από μια ακολουθία τυχαίων γεγονότων ή είναι επιλογή δυο ανθρώπων που η καθημερινή τριβή έφερε κοντά; Μέσα από την λεκτική πάλη στο μπροστινό κάθισμα ενός αυτοκίνητου δυο χαρακτήρες ταξιδεύουν στα όριά τους, ως άνθρωποι και ως επαγγελματίες.
Το τέλος θα τους βρει σώους ή όχι;

Σε αυτή την παράσταση όπου η θεατρική γλώσσα συναντάει την κινηματογραφική, η δύναμη της live δράσης πλαισιώνεται με εικόνες και ήχους. Μέσα από την πρωτοτυπία της σκηνοθετικής ιδέας και του κειμένου ο κόσμος του έργου συστήνεται στο κοινό με έναν εντελώς ανεπάντεχα ρεαλιστικά τρόπο.

Η παράσταση Parklife χρησιμοποιεί τον ειδικά διαμορφωμένο υπόγειο χώρο του ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης ως γκαράζ. Ένα αυτοκίνητο γίνεται το βασικό σκηνογραφικό στοιχείο της παράστασης και λειτουργεί σαν μια αυτόνομη κινούμενη θεατρική σκηνή που καθιστά τους θεατές μάρτυρες ή ηδονοβλεψίες μιας διαρκώς ανατρεπόμενης κατάστασης.