Περίπου 100 urban καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των 3ttman, Bronco, El Tono, Jerm IX, Know Hope, Ludo, Luzinterruptus, Rero, Skount, Various & Gould και άλλων, συμμετείχαν στην δράση “Madrid Street Advertising Takeover” (MaSAT) που πραγματοποιήθηκε στην καρδιά της  ισπανικής πρωτεύουσας.

 

Παρόμοια events έχουν γίνει στο παρελθόν και σε άλλες μεγάλες πρωτεύουσες ανά τον κόσμο όπως η Νέα Υόρκη και το Βερολίνο.

Το εν λόγω project έχει σαν στόχο να προσπαθήσει να αλλάξει τον τρόπο που αντιδρούμε και συμπεριφερόμαστε σε δημόσιους χώρους.

Στόχος αυτή την φορά, ήταν οι διαφημιστικές πινακίδες σε στάσεις λεωφορείων σε 4 πυκνοκατοικημένες περιοχές της Μαδρίτης. Η διαφορά με τα προηγούμενα ανάλογα event ήταν ότι  ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες καλλιτέχνες (και όχι μόνο) να υποβάλλουν έργα που θα ήταν βασισμένα αποκλειστικά σε κείμενο.

Αυτή η πρωτοποριακή ιδέα επέτρεψε στους διοργανωτές να διευρύνουν πάρα πολύ την λίστα συμμετοχών αφού μπορούσαν να συμμετέχουν στο project τόσο καλλιτέχνες και street artists αλλά και κοινωνιολόγοι, δάσκαλοι, ιδιοκτήτες γκαλερί και γενικότερα οποισδήποτε είχε ένα ενδιαφέρον σλόγκαν στο μυαλό του ήθελε να προσθέσει την δική του πινελιά στην προσπάθεια αλλαγής του δημόσιου χώρου.

 


Περίπου 100 urban καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των 3ttman, Bronco, El Tono, Jerm IX, Know Hope, Ludo, Luzinterruptus, Rero, Skount, Various & Gould και άλλων, συμμετείχαν στην δράση “Madrid Street Advertising Takeover” (MaSAT) που πραγματοποιήθηκε στην καρδιά της  ισπανικής πρωτεύουσας.

 

Παρόμοια events έχουν γίνει στο παρελθόν και σε άλλες μεγάλες πρωτεύουσες ανά τον κόσμο όπως η Νέα Υόρκη και το Βερολίνο.

Το εν λόγω project έχει σαν στόχο να προσπαθήσει να αλλάξει τον τρόπο που αντιδρούμε και συμπεριφερόμαστε σε δημόσιους χώρους.

Στόχος αυτή την φορά, ήταν οι διαφημιστικές πινακίδες σε στάσεις λεωφορείων σε 4 πυκνοκατοικημένες περιοχές της Μαδρίτης. Η διαφορά με τα προηγούμενα ανάλογα event ήταν ότι  ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες καλλιτέχνες (και όχι μόνο) να υποβάλλουν έργα που θα ήταν βασισμένα αποκλειστικά σε κείμενο.

Αυτή η πρωτοποριακή ιδέα επέτρεψε στους διοργανωτές να διευρύνουν πάρα πολύ την λίστα συμμετοχών αφού μπορούσαν να συμμετέχουν στο project τόσο καλλιτέχνες και street artists αλλά και κοινωνιολόγοι, δάσκαλοι, ιδιοκτήτες γκαλερί και γενικότερα οποισδήποτε είχε ένα ενδιαφέρον σλόγκαν στο μυαλό του ήθελε να προσθέσει την δική του πινελιά στην προσπάθεια αλλαγής του δημόσιου χώρου.