Ήγγικεν η σειρά της Opel να χρησιμοποιήσει το graffiti για να εισέλθει σε πιο νεανικά και cool κοινά (λέμε τώρα).

Η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία "προσέλαβε" δύο πολύ γνωστά γερμανικά ονόματα του graffiti (Daim και Loomit) για το νέο της διαφημιστικό για το Corsa. Και οι δυο έκαναν το spray-painting του τοίχου που χρησιμεύει ως φόντο για τη νέα Opel Corsa Campagne 2011.

Με αυτή τους την ενέργεια σκοπεύουν να τονίσουν τη δημιουργικότητα του label. Βέβαια, επειδή έχει χιλιοφορεθεί η ενέργεια (με τον ίδιο ακριβώς τρόπο) δεν ξέρουμε πόσο χρήσιμη θα είναι και για την ίδια η εταιρία... Το αυξημένο ενδιαφέρον των πολυεθνικών για οτιδήποτε urban είναι δεδομένο πάντως...

{youtube width="470" height="300"}3R0o8mPz-SY{/youtube}


Ήγγικεν η σειρά της Opel να χρησιμοποιήσει το graffiti για να εισέλθει σε πιο νεανικά και cool κοινά (λέμε τώρα).

Η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία "προσέλαβε" δύο πολύ γνωστά γερμανικά ονόματα του graffiti (Daim και Loomit) για το νέο της διαφημιστικό για το Corsa. Και οι δυο έκαναν το spray-painting του τοίχου που χρησιμεύει ως φόντο για τη νέα Opel Corsa Campagne 2011.

Με αυτή τους την ενέργεια σκοπεύουν να τονίσουν τη δημιουργικότητα του label. Βέβαια, επειδή έχει χιλιοφορεθεί η ενέργεια (με τον ίδιο ακριβώς τρόπο) δεν ξέρουμε πόσο χρήσιμη θα είναι και για την ίδια η εταιρία... Το αυξημένο ενδιαφέρον των πολυεθνικών για οτιδήποτε urban είναι δεδομένο πάντως...

{youtube width="470" height="300"}3R0o8mPz-SY{/youtube}