5 νόστιμα και υγιεινά snacks

που μπορείς να παίρνεις παντού μαζί σου!

Κείμενο: Νίκος Κοντομήτρος

Όλοι αγαπάμε την υγιεινή διατροφή. Εντάξει, όχι όλοι. Αλλά, όλοι μας, κάποια στιγμή σε αυτή τη ζωή, θέλουμε να φάμε κάτι υγιεινό, έτσι για να πειστούμε, ακόμα και στιγμιαία, ότι θα αδυνατίσουμε, ότι θα χάσουμε έστω και ένα γραμμάριο.

Σου έχω, λοιπόν, αυτά τα 5 healthy snacks, που θα σου γίνουν λατρεία:

1) Φρούτα εποχής

Θες ένα μήλο, μία μπανάνα, ένα αχλάδι; Οτιδήποτε και να επιλέξεις να είσαι σίγουρος ότι και θα χορτάσεις, αλλά και θα πάρεις τις απαραίτητες βιταμίνες, που σου χρειάζονται για να "λάμψεις".

2) Χυμός πορτοκάλι

Αγαπημένος, - μη σου πω - και λατρεμένος χυμός όλων μας. Το πορτοκάλι βοηθάει πολύ στην καρδιά, ενώ ταυτόχρονα ενυδατώνει το δέρμα σου. Γεμίζεις και με βιταμίνη D (πράγμα, όχι και τόσο εύκολο στη χώρα μας)

3) Toast με τυρί, γαλοπούλα και αυγό

1 φέτα τυρί (light, έτσι;), μία φέτα γαλοπούλο και ένα αυγό κομμένο δημιουργούν το καλύτερο και energy booster toast που μπορείς να φανταστείς. Ότι πρέπει για δεκατιανό.

4) Μπάρα δημητριακών

Η πιο εύκολη λύση, καθώς δε χρειάζεται να ετοιμάσεις τίποτα. Μπορείς να την προμηθευτείς από το πιο κοντινό super-market ή ακόμα και από το περίπτερο. Η αγαπημένη μου; αυτή με το μέλι.

5) Ομολέτα με τυρί, ντομάτα και λαχανικά

Yummy! Αγαπώ την αλμυρή ομελέτα. Ειδικά, όταν συνδυάζεται με δροσερή τομάτα και πράσινη σαλάτα. Μερικές φορές βάζω και κατίκι (Δομοκού, πάντα!). Σε 10 λεπτά είσαι έτοιμος!