Millennials και Μουσική Βιομηχανία: Ποιά είναι τα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται;

Έχουμε νέα δεδομένα για την μουσική βιομηχανία και την νέα digital γενιά.

Κείμενο: Τόνια Τζαφέρη

H μουσική αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, γι'αυτό και άλλωστε οι βιομηχανίες που σχετίζονται με αυτή είναι απο τις πιο ισχυρές και επιτυχημένες. Η ψυχαγωγία όμως σήμερα έχει αλλάξει όπως επίσης και τα μέσα απο τα οποία προέρχεται. Η νέα γενιά της ψηφιακής εποχής και των media τι επιρροή έχουν ασκήσει στις βιομηχανίες αυτές;
Τα δεδομένα έχουν ως εξής:

-Το 94% του κοινού του Youtube (το οποίο αποτελεί μέσο που σχετίζεται άμεσα με την μουσική) είναι ηλικίας 16 με 19 χρονών.

-Το Spotify, μια απο τις πιο διάσημες εφαρμογές για μουσική ξεπερνά το Youtube, έχοντας εβδομαδιαίες προβολές (ηλικίας 16 εως 19) 53% σε αντίθεση με το 47% του Youtube.

-Βίντεο με Μουσική έχουν τις περισσότερες προβολές και αναζήτηση στο Youtube, από κάθε άλλο περιεχόμενο.

-Οι έφηβοι είναι περισσότερο πρόθυμοι να πληρώσουν για εφαρμογές που σχετίζονται με Μουσική, παρά για οποιεσδήποτε άλλες.

-71% της ηλικίας (16-19) συντονίζονται στο ραδιόφωνο, το λιγότερο μια φορά το μήνα.

Όλα δείχνουν λοιπόν, ότι η μουσική βιομηχανία έχει περάσει και αυτή σε μια νέα γενιά, αναζητώντας νέες εφαρμογές και πλατφόρμες από τις οποίες παράγει και δημοσιεύει περιεχόμενο, αφήνωντας πίσω όλες τις παραδοσιακές τεχνικές.