Τι δήλωσαν σχετικά οι υπεύθυνοι της κοινωνικής πλατφόρμας


Το Twitter ανακοίνωσε ότι ένας αριθμός (που δεν έχει κοινοποιηθεί επισήμως) προσωπικών μηνυμάτων των χρηστών του, έχουν διαρρεύσει τον τελευταίο χρόνο.

Ο «ιός» που «κόλλησε» το λογισμικό που συνδέεται με τα DMs (direct messages), λέγεται ότι έχει διορθωθεί στους χρήστες και τις εταιρίες των οποίων τα μηνύματα έγιναν δημόσια. Το Twitter μάλιστα προσφέρει τις υπηρεσίες του, εξυπηρετώντας τους χρήστες των οποίων τα μηνύματα διέρρευσαν.

Οι users ενημερώνονται μέσω ενός μηνύματος στο Twitter το οποίο εμφανίζεται με το που ανοίξει κάποιος το app ή κάνει log in στην πλατφόρμα.

«Το πρόβλημα υπάρχει από τον Μάιο του 2017», δήλωσε το Twitter. Η εταιρία αναφέρει ότι προσπαθούν να το λύσουν από τον Σεπτέμβριο, όπου έγιναν οι πρώτες διαρροές. Το Twitter δεν έχει αναφέρει τον ακριβή αριθμό των users των οποίων τα μηνύματα εκτέθηκαν δημόσια, αλλά σε statement αναφέρθηκε ότι επηρεάστηκαν λογαριασμοί σε ποσοστό λιγότερο από το 1% των συνολικών χρηστών του. Το Twitter έχει 335 εκατομμύρια ενεργούς users σε μηνιαία βάση.

Το Twitter αναφέρει ότι εντόπισε ένα κενό ασφαλείας, το οποίο επέτρεπε σε «προστατευμένα» tweets να μετατρέπονται σε δημόσια μετά από κάποιες αλλαγές που έγιναν στους λογαριασμούς.

«Δεν έχουμε βρει περιστατικά όπου πληροφορίες έχουν σταλεί σε λάθος άτομα», δήλωσε το κοινωνικό δίκτυο. «Αλλά δεν μπορούμε οριστικά να επιβεβαιώσουμε ότι αυτό δεν συνέβη, οπότε λέμε ότι ενδεχομένως χρήστες επηρεάστηκαν από τον ιό». Συγγνώμη, αν αυτό συνέβη ενδεχομένως και σε εσάς, και θα επικοινωνήσουμε μαζί μας σύντομα. Λυπούμαστε που συνέβη αυτό», δηλώνουν οι υπεύθυνοι της πλατφόρμας.

Οι υπεύθυνοι ζήτησαν από τους χρήστες να ελέγξουν τις ρυθμίσεις ασφαλείας τους για να σιγουρευτούν ότι ανταποκρίνονται στις επιθυμίες τους.

Ο ιός διορθώθηκε στις 14 Ιανουαρίου, και το Twitter ότι θα ενημερώσει το κοινό με  περισσότερες πληροφορίες όταν ολοκληρωθεί η εσωτερική του έρευνα.

Φωτό: Jamie Street / Unsplash