Μια εικόνα, χίλιες λέξεις και άλλα τόσα reposts.


Πώς μπορεί μια ερασιτέχνιδα φωτογράφος να κεντρίσει το ενδιαφέρον του διεθνή τύπου; Αρκεί να βγάλει την τέλεια φωτογραφία. Πώς όμως βγάζει κανείς την τέλεια φωτογραφία;

Αχ, δύσκολη η απάντηση σ’ αυτό. Πέρα από το τεχνικό κομμάτι της υπόθεσης, προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να είσαι τυχερός (και ικανός/ή) αρκετά ώστε να πετύχεις την τέλεια στιγμή αυτού που φωτογραφίζεις και αφού την πετύχεις να την απαθανατίσεις μέσα από ένα «κλικ».

Αυτό κατάφερε και η Βκτώρια Άλεξ. Η χρήστης του Facebook και φωτογράφος, μέσα από το υλικό που ανεβάζει συχνά στην σελίδα της, φαίνεται ότι το «’χει», αλλά ήταν το τελευταίο της «σναπ» με το οποίο κατάφερε να τραβήξει την τέλεια φωτογραφία. Μία που κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον των users του FB, αλλά και της ιταλικής Vogue!

93oldman_photo_victoriaalex_02.jpg

Γιατί ο χαμός με αυτή την φωτογραφία; Γιατί ευφυέστατα η φωτογράφος κατάφερε να απαθανατίσει ένα απίστευτο στιγμιότυπο ενός ηλικιωμένου άνδρα με λευκά μαλλιά όπου κρατά στα χέρια του την εξίσου ολόλευκη γάτα του. Το εκπληκτικό με την φωτογραφία είναι ότι και οι δύο κοιτούν στον φακό έχοντας το ίδιο βλέμμα.

Η ομοιότητά τους είναι τόσο αξιοσημείωτη που αυτή η εικόνα κατάφερε να εκπλήσσει μέχρι και τους υπεύθυνους της ιταλικής Vogue.

Η φωτογράφος, Βικτώρια Άλεξ, περιγράφει στο Facebook με εκπληκτικό τρόπο την απρόσμενη συνάντηση που είχε η ίδια με τον ηλικιωμένο και τη γάτα του στο λεωφορείο τα ξημερώματα, στο κέντρο της Αθήνας.

93oldman_photo_victoriaalex_01.jpg 

«Οι επιβάτες των μεταμεσονύχτιων λεωφορείων της Αθήνας μπορεί να είναι γεννημένοι τον Ιούνιο του 1921, να παίρνουν χάπι για την κολπική μαρμαρυγή, να μένουν στους Αμπελόκηπους, να διαβάζουν πολύ, να μην αναγνωρίζουν τα κτίρια της Β. Σοφίας, να έχουν μια γάτα που το βλέμμα της είναι ίδιο με το δικό τους. Εγώ σε έναν επιβάτη του Χ14 υποσχέθηκα πως θα του αφήσω τη φωτογραφία του στο ταχυδρομικό κουτί.

(Μάρτης, 2018, 3.34 πμ)»

Η φωτογραφία μέχρι τώρα, έχει ξεπεράσει τα 1.000 likes και τα 220 shares στην γνωστή πλατφόρμα.