Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, οι νέοι 18-32 ετών επιλέγουν τις διακοπές τους με βάση την απήχηση στα social media.


Μέχρι πρότινος υπολογίζαμε τις διακοπές μας βασισμένοι στην επιθυμία μας να επισκεφθούμε κάποιο μέρος, τη σχέση ποιότητας-τιμής, το budget μας και τον καιρό. Όλα αυτά συνεχίζουν να αποτελούν παράγοντες επιλογής, μόνο που για τη γενιά των millennials στην κορυφή είναι ένα νέο κριτήριο: το “Instagrammability” ή αλλιώς η απήχηση που θεωρούν ότι θα έχουν οι φωτογραφίες που θα αναρτήσουν.

Σε πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Μ. Βρετανία, το 40.1% των ερωτηθέντων της ηλικιακής ομάδας των millennials (18-32 ετών) απάντησαν ότι επιλέγουν τον προορισμό των διακοπών τους συνυπολογίζοντας την απήχηση που θα έχει στα social media. H έρευνα διενεργήθηκε από την ασφαλιστική εταιρία Schofields Insurance θέτοντας το ερώτημα σε περισσότερους από 1.000 Βρετανούς millennials ποιος είναι ο πιο σημαντικός λόγος επιλογής των διακοπών και το Instagram ήρθε στην πρώτη θέση, μία σαφής ένδειξη για τον τρόπο που οι νέες γενιές χρησιμοποιούν τα social media. Όπως σημειώνει ο Independent που δημοσίευσε το σχετικό πόρισμα, οι  άνθρωποι πάντα ήθελαν να ταξιδεύουν σε μέρη με μαγευτική θέα ή γραφικά τοπία, αλλά στην εποχή των social media υπάρχουν συγκεκριμένα προορισμοί και τοποθεσίες που είναι πολύ πιθανό να συγκεντρώσουν πολλά περισσότερα likes.

instamtravel750.png Το ενδιαφέρον είναι ότι, αν και επικεντρωμένη στη Μ. Βρετανία, η συγκεκριμένη έρευνα έρχεται να επιβεβαιώσει μια αντίστοιχη έκθεση του 2016 που δημοσίευσε το European Youth Portal, αναφορικά με τις ταξιδιωτικές τάσεις των νέων στην Ευρώπη, αποκαλύπτοντας, επίσης, ότι για το 40% των millennials, η απήχηση των φωτογραφιών που θα ποστάρουν στα social media-κοινώς ποιος προορισμός θα τους χαρίσει επιπλέον likes-αποτελεί το σημαντικότερο λόγο για να επισκεφθούν ένα μέρος.instatravel750.png Τα ευρήματα συνάδουν με τη διεθνή τάση του travel blogging και την εξέλιξη του  Instagram, και των social media γενικότερα, στον πιο επικερδή και αποτελεσματικό τρόπο διαφήμισης για την τουριστική βιομηχανία. Τα αποτελέσματα της έρευνας με σειρά κατάταξης:

Instagram- 40.1%

Kόστος/Διαθεσιμότητα αλκοόλ- 24%

Προσωπική εξέλιξη - 22.6%

Ευκαιρία για δομική της τοπικής κουζίνας- 9.4%

Αξιοθέατα- 3.9%

 

Με στοιχεία από: Independent, Europa.eu