Για αυτό και λέει να το μιμηθεί


Για αυτό και λέει να το μιμηθεί

 

Η υπηρεσία του Uber έχει θορυβήσει τους ταξιτζήδες ανά τον κόσμο με την χρηστικότητα του αλλά και την δημοφιλία του, μεταξύ των νεαρών ηλικιών.

 

Το Facebook όμως βλέπει μια ευκαιρία να επεκτείνει ακόμα περισσότερο τις λειτουργίες της σελίδας κοινωνικής δικτύωσης του. Έτσι στα σχέδια της διάσημης εταιρείας είναι όταν θα κάνετε attend σε κάποιο event, να σας γίνεται η ερώτηση αν διαθέτεται μεταφορικό μέσο μέχρι την εκδήλωση ή αν θα χρειαστείτε. Σε περίπτωση που δεν έχετε δικό σας αυτοκίνητο, τότε θα σας γίνονται οι απαραίτητες προτάσεις για πρόσωπα που έχουν δηλώσει πως θα πάνε και αυτά στο event και έχουν δηλώσει την επιθυμία να μοιραστούν το μεταφορικό τους μέσο.

 

Αυτό μάλιστα δεν θα γίνεται εντελώς τυχαία, αλλά μέσω κάποιων αλγορίθμων η πλατφόρμα θα προσπαθεί να σας προτείνει τις πιο "ταιριαστές" με εσάς επιλογές, βάσει των φίλων και των προτιμήσεων σας στο Facebook. Κάτι που σίγουρα αναμένεται να θορυβήσει τα αντίστοιχα στελέχη της Uber, που πιθανότατα θα βλέπουν μια πιθανή απειλή της δικής τους κίνησης μέσω αυτής της ιδέας.