Εύκολα tips για να μην σε πάρει ο ύπνος στο μάθημα

… ή ακόμη χειρότερα κατά την διάρκεια της εξεταστικής!

Κείμενο: Κέλλυ Νόβακ

Πάντα πίστευα ότι η εξεταστική του Σεπτεμβρίου είναι η πιο «σκληρή». Και αυτό, όχι μόνο γιατί, δίνεις άπειρα μαθήματα, αλλά γιατί συμβαίνει σε μια φάση που μόλις έχει προηγηθεί το καλοκαίρι. Το μυαλό σου, η διάθεσή σου κτλ. μπορεί λοιπόν, να είναι ακόμα «κολλημένα» στις διακοπές. Και λογικό. Αλλά ένα πράγμα που ίσως να δυσκολεύει την κατάσταση είναι και το πρόγραμμα που είχες ως τώρα.

Τόσο καιρό, από εκεί που ξενυχτούσες μέχρι το ξημέρωμα, τώρα πρέπει να βάλεις ξυπνητήρι και να είσαι στην ώρα σου στο μάθημα! Και πες έφτασες στην ώρα σου, πώς κρατάς τα μάτια σου ανοιχτά μέχρι το τέλος της ημέρας;

Το να πιείς 500 καφέδες δεν είναι η λύση, αν σκεφτείς ότι μετά από λίγο η καφεΐνη, μπορείς να στην… «βαρέσει» περίεργα!

Για να μην κάνεις…. μετάνοιες λοιπόν, κατά την διάρκεια της εξέτασης, παρακάτω σου προτείνω να δοκιμάσεις μερικά εύκολα tips για να μην σε πάρει ο ύπνος στο θρανίο.

#1. Κάνε ένα κρύο ντους πριν φύγεις για την σχολή

Θα σε ξυπνήσει για τα καλά! Άσε που οι συμφοιτητές σου θα σε ευχαριστούν που για μια φορά θα μυρίζεις ωραία…

#2. Πίνε κρύο νερό

Πάρε ένα μπουκάλι με κρύο νερό (προτίμησε να έχει και παγάκια μέσα) και πίνε συνέχεια! Το νερό θα σε κρατήσει ενυδατωμένο, άρα και ξύπνιο.

#3. Ένα μήλο την ημέρα…

Το να φας κάτι πριν το μάθημα, όπως ένα μήλο που έχει φυσική ζάχαρη, θα καταπολεμήσει την κούραση.

#4. Ξεκίνα το… μάσημα

Το να μασάς τσίχλα είναι μια διαδικασία που βοηθάει στο να κυκλοφορεί καλύτερα το αίμα στο κεφάλι κάτι που θα σε κρατήσει ξύπνιο.

#5. Πήγαινε στην τουαλέτα

Το περπάτημα μέχρι την τουαλέτα θα σε κρατήσει ξύπνιο και θα ενισχύσει την κυκλοφορία του αίματος που θα σε κρατήσει ξύπνιο.

#6. Μείνε μακριά από τα social media

Το να «σερφάρεις» στο κινητό σου, συνήθως σε «μουδιάζει» και σε νυστάζει! Κάνε ένα break απ’ αυτό για λίγες ώρες.

#7. Τράβα τ’ αυτιά σου

Ναι, ακούγεται πολύ, πολύ περίεργο, αλλά λειτουργεί! Τραβώντας το σημείο αυτό, ενεργοποιείται η καλύτερη λειτουργεία του εγκεφάλου και παραμένεις ξύπνιος!

Κεντρική φωτό: John-Mark Smith / Unsplash