10 hacks που θα κάνουν την φοιτητική ζωή λιγότερο αγχωτική

Stress Level: ΟFF

Κείμενο: Κέλλυ Νόβακ

H φοιτητική ζωή δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ναι, θεωρητικά, είναι μια πολύ fun περίοδος για εσένα, έχει πολλά πάρτι, πολλές γνωριμίες, νέες εμπειρίες, όλα θαυμάσια πράγματα που πρέπει να ζήσει ένας άνθρωπος.

Παρόλα αυτά, δεν είναι τα μόνα πράγματα που έχει ν’ αντιμετωπίσει ένας φοιτητής. Η ζωή στην σχολή μπορεί να γίνει πολύ αγχωτική, ειδικά αν αφήσεις την κατάσταση να «ξεφύγει». Έχεις με τόσα ν’ ασχοληθείς, με την εξεταστική, με deadlines εργασιών, με τα οικονομικά σου, τις μελλοντικές σου εργασιακές ευκαιρίες και μέσα σ’ όλα να ενηλικιωθείς. Όλα αυτά μπορούν αν «μαζευτούν» μέσα σου, και μπορούν να προσφέρουν πολύ άγχος το οποίο τελικά θα σε ακινητοποιήσει και θα σε αφοπλίσει από το να καταφέρεις τους στόχους σου.

Πρόλαβε και διόρθωσε την κατάσταση, κάνοντας πράγματα τα οποία θα σε βοηθήσουν να πας μπροστά και αντιμετωπίσεις την φοιτητική ζωή με όσο λιγότερο άγχος γίνεται και τελικά, θριαμβεύοντας!

Διάβασε παρακάτω 10 tips που θα σε βοηθήσουν να διατηρείς τα επίπεδα του άγχους σου σε ισορροπία!

#1. Γυμνάσου! Η γυμναστική αποβάλλει τις κακές τοξίνες και ο οργανισμός «ξεσπάει» (κυριολεκτικά και μεταφορικά)

#2. Σκέψου και πράττε θετικά. Βγάλε από το μυαλό σου τις κακές σκέψεις και πίστεψε ότι μπορείς να τα καταφέρεις πραγματικά!

#3. Πάρε βαθιές ανάσες. Κάθε φορά που νιώθεις ότι δεν μπορείς να τα καταφέρεις πάρε 5 βαθιές ανάσες και αφιέρωσε λίγα λεπτά μέχρι να ηρεμήσεις τελείως.

#4. Δούλεψε «έξυπνα». Προγραμματίζοντας τα deadlines σου και τις δουλειές σου, θα έχεις ένα πιο stress-free πρόγραμμα το οποίο θα μπορείς ρεαλιστικά ν’ ακολουθήσεις!

#5. Πίνε λιγότερο καφέ. Ο καφές ξυπνάει όχι μόνο εσένα το πρωί, αλλά «ξυπνάει» και πολύ ένταση και νεύρα!

#6. Αφιέρωσε χρόνο σε εσένα. Είναι σημαντικό να «καλομαθαίνεις» τον εαυτό σου που και που και να κάνεις πράγματα που σ’ ευχαριστούν πραγματικά.

#7. Καθάρισε. Αφιέρωνε μισή-μία ώρα από την ζωή σου καθαρίζοντας την κουζίνα, το δωμάτιο και την περιοχή που διαβάζεις. Θα έχεις άλλη διάθεση για διάβασμα μετά.

#8. Βοήθα τους άλλους. Συμφοιτητές και φίλοι που χρειάζονται την βοήθειά σου, δώσε την απλόχερα. Θ’ ανταποδώσουν όταν χρειαστείς κι εσύ ένα χέρι βοηθείας.

#9. Κοιμήσου καλά. Μπορεί να σου αρέσει να παρτάρεις μέχρι το πρωί ή ξενυχτάς βλέποντας την αγαπημένη σου σειρά, αλλά είναι σημαντικό 3-4 φορές την εβδομάδα να κοιμάσαι λίγο πιο νωρίς και για ένα «γεμάτο» 8άωρο.

#10. Μην ξεχνάς ότι δεν είσαι μόνος. Έχεις πάντα μια οικογένεια, ή φίλους για να βασιστείς πάνω τους, όταν το χρειαστείς πραγματικά. Όταν αγχώνεσαι πολύ, μίλα τους και μην φοβάσαι να ζητήσεις την βοήθειά τους.

Φωτό: Matese Fields / Unsplash