Wellness 101: 6 tips για μια πιο υγιεινή φοιτητική ζωή

Βάλε ένα στοπ στα ντιλίβερι και μάθε να τρως σωστά!

Κείμενο: Κέλλυ Νόβακ

Είναι πολυάσχολος ο σημερινός φοιτητής. Πρέπει να μάθει να βρει μια ισορροπία ανάμεσα στην καθημερινή παρακολούθηση των μαθημάτων, στο διάβασμα της εξεταστικής (και όχι μόνο), τη δουλειά (αν δουλεύεις), την κοινωνική ζωή και η λίστα συνεχίζεται.

Είναι εύκολο λοιπόν, να χάσεις την μπάλα, όσον αφορά την διατροφή σου και την φυσική σου κατάσταση γενικότερα. Έτσι, λίγο να φυσήξει και να έχεις ιδρώσεις, και να, το κρυωματάκι. Ή πας να ανέβεις τις σκάλες του μετρό και να, που λαχανιάζεις!

Είναι σημαντικό λοιπόν, να γνωρίζεις 1-2 πραγματάκια για τα θέματα της υγείας και ευεξίας γενικότερα και να τα υιοθετείς. Όχι, να τα κάνεις για μια εβδομάδα και τέλος, αλλά να γίνουν μέρος της καθημερινότητάς σου!

Δες παρακάτω λοιπόν, μερικά tips τα οποία θα σε βοηθήσουν να ξεκινήσεις από τα βασικά!

Βάλε το πρωινό στην ζωή σου

Είναι σημαντικό να ξεκινήσεις την ημέρα σου με ένα σωστό γεύμα. Το πρωινό θα σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι για ν’ αντιμετωπίσεις την μέρα σου!

Κατανάλωνε σωστές ποσότητες

Είναι λάθος να μην τρως όλη μέρα και το βράδυ όταν πας στο σπίτι, να καταβροχθίζεις ότι βρεις μπροστά σου! Φρόντισε να τρως κάτι καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας και τα γεύματά σου να περιλαμβάνουν νορμαλ…, ανθρώπινες ποσότητες! Όχι ποσότητες για γίγαντες!

Εμπλούτισε τα γεύματά σου

Για πόσο καιρό ακόμα θα τρως μόνο σουβλάκια και πίτσες; Είναι σημαντικό, ακόμα κι αν παραγγέλνεις απ’ έξω να τρως διαφορετικά γεύματα κάθε μέρα. Προτίμησε να τρως μαγειρευτά φαγητά τα οποία ακόμα κι αν δεν ξέρεις να μαγειρέψεις, μπορείς να παραγγέλνεις απ’ έξω.

Έχε μαζί σου πάντα σνακ

Και όχι, δεν αναφερόμαστε σε σνακ του τύπου πατατάκια, γαριδάκια κτλ. Μπορείς να κουβαλάς μαζί σου μπάρες δημητριακών με σοκολάτα, ξηρούς καρπούς, φρούτα και γενικά τροφές που δεν χρειάζονται διατήρηση σε ψυγείο.

Πιες αλκοόλ αλλά με μέτρο

ΟΚ, είσαι φοιτητής. Λογικό είναι να κάνεις λίγες τρέλες παραπάνω με το αλκοόλ. Παρόλα αυτά, αν δεν είσαι σε κάποιο πάρτι που είναι λογικό να πιείς κάτι παραπάνω, τις υπόλοιπες ημέρες προσπάθησε να έχεις ένα μέτρο, όσον αφορά το αλκοόλ. Ένα ποτήρι κρασί, όχι δύο. Μία μπυρίτσα. Όχι τρεις. Τέτοια φάση.

Μην τρως όταν στρεσάρεσαι

Αυτό μπορεί να συμβαίνει κυρίως σε περιόδους εξεταστικής. Λόγω διαβάσματος και άγχους να βγάλεις την ύλη κτλ. είναι λογικό να τρως παραπάνω απ’ όσο πρέπει. Προτίμησε σε αυτές τις περιπτώσεις και πάλι να τρως υγιεινά σνακ. Σνακ όπως τα παραπάνω θα σε βοηθήσουν να συγκεντρωθείς καλύτερα και να διαβάσεις με περισσότερη ενέργεια.