Γιάννης Κωνσταντινίδης (νέοι που επιχειρούν): Σε αγχώνουν οι προετοιμασίες του γάμου σου; Το Weddin σου λύνει τα χέρια!

Μας μιλάει για το Weddin, το ψηφιακό εργαλείο που βοηθά τα ζευγάρια να οργανώσουν το γάμο τους.

Κείμενο: Παναγιώτης Λουκάς

Συνήθως τα περισσότερα startup προκύπτουν από κάποιο πρόβλημα ή κενό αγοράς που διαπιστώνει άμεσα ή έμμεσα κάποιος από τους ιδρυτές. Ο Γιάννης Κωνσταντινίδης και η Ελένη Ανδρέου, απόφασισαν το 2016 να παντρευτούν. Κατά την διάρκεια των προετοιμασιών του γάμου, αντιμετώπισαν μια σειρά από διάφορες δυσκολίες, που οι περισσότεροι που έχουν βρεθεί σε μια παρόμοια κατάσταση καταλάβαινουν απόλυτα. Μετά τον γάμο τους, εμπνευστήκανε τη δημιουργία ενός ψηφιακού εργαλείου που θα βοηθά τα ζευγάρια να οργανώσουν το γάμο τους και δημιούργησαν το Weddin. Για το Weddin, μιλήσαμε με τον Γιάννη Κωνσταντινίδη. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.
 
Η ιδέα ξεκίνησε από το δικό μου γάμο! Η Ελένη και εγώ, οργανώνοντας το γάμο μας, βιώσαμε από πρώτο χέρι όλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένα καθημερινό, νέο ζευγάρι, όπως την έλλειψη χρόνου, και τη κακή ενημέρωση από τρίτους ανθρώπους που μας αποπροσανατόλισαν από αυτό που είχαμε αρχικά στο μυαλό μας. Έτσι εμπνευστήκαμε τη δημιουργία ενός ψηφιακού εργαλείου που θα βοηθά τα ζευγάρια να οργανώσουν το γάμο τους.

Weddin4.jpg
 
Κατεβάζοντας το Weddin δωρεάν, μέσω Google Play ή Appstore, το ζευγάρι μπορεί να δημιουργήσει από το μηδέν τη δική του checklist για το γάμο του, να φτιάξει λίστα καλεσμένων, να υπολογίσει το budget του, να καταγράψει τα έξοδα του, καθώς και να βρει υπηρεσίες γάμου από τους πλέον αξιόπιστους και επιλεγμένους επαγγελματίες γάμου. Στην ουσία πρόκειται για ενα personalized tool για το γάμο. Στόχος του Weddin είναι τόσο να ενώσει το κενό στην ψηφιακή αγορά ανάμεσα στους επαγγελματίες γάμου και τα ζευγάρια, όσο και να βελτιστοποιήσει την εμπειρία του μελλόνυμφου στην οργάνωση του γάμου του. Ειδικότερα, μπορεί να βοηθήσει ζευγάρια που θέλουν να οργανώσουν έναν Destination Wedding, σε προορισμούς, από όπου και να βρίσκονται, εντοπίζοντας τους καλύτερους επαγγελματίες σε κάθε μακρινή τοποθεσία.

Weddin3.jpg

 
Ένας από τους μεγαλύτερους στόχους του Weddin, είναι να συστηματοποιήσει και να αυξήσει το γαμήλιο τουρισμό στη χώρα, υποστηρίζοντας τους κατά τόπους επαγγελματίες γάμου, στους ήδη γνωστούς και μη, γαμήλιους προορισμούς- ήδη προετοιμάζουμε τη μετάβαση του Weddin σε άλλες χώρες. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω της δημιουργίας του οικοσυστήματος των κατά τόπους επαγγελματιών γάμου.
 
Θα λέγαμε ότι ο τρόπος που δουλεύουμε σήμερα δεν έχει καμία σχέση με το πως ξεκινήσαμε 2 χρόνια πριν! Καταρχήν το Weddin γεννήθηκε και αναπτύχθηκε πάνω στο prototype Ατζέντα Γάμου, μέσα από το οποίο είδαμε ότι υπάρχει πραγματική ανάγκη στην αγορά για έναν ψηφιακό βοηθό γάμου. Η Ατζέντα Γάμου, ξεκίνησε με 3 άτομα και σήμερα επί Weddin έχουμε φθάσει να έχουμε 7 άτομα στην ομάδα μας! Η ομάδα πλέον είναι πιο ώριμη και τεχνικά καταρτισμένη. Μάθαμε πολλά αυτά τα 2 χρόνια μέσα από την ένταξή μας σε θερμοκοιτίδες startup, όπως το Acein του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και τη Θ.Ε.Α. του ΕΒΕΑ. Η συνδρομή τους στην εξέλιξη του Weddin είναι αναντικατάστατη.

Weddin2.jpg
 
Η αλήθεια είναι ότι η γραφειοκρατία και ειδικά η υψηλή φορολογία μας δυσκόλεψε κάπως, όμως ούτε μια στιγμή δεν σκεφτήκαμε να εγκαταλείψουμε το project μας. Η Ελλάδα γενικά δεν δίνει κίνητρα στους νέους επιχειρηματίες, το αντίθετο μάλιστα!
 
Μία startup εταιρεία είναι αρκετά ανασφαλής τα πρώτα της χρόνια, όσον αφορά τη βιωσιμότητα της και την κερδοφορία της. Νομίζω ότι η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίζει μία νέα επιχείρηση όπως εμείς, είναι οι οικονομικές απαιτήσεις που έχει η ανάπτυξη ενός app, ιδιαίτερα όσον αφορά στο development της εφαρμογής, αλλά και στην εσωτερική δομή της εταιρείας, όσον αφορά στις θέσεις, τους ρόλους και τις αρμοδιότητες του κάθε μέλους της ομάδας.

Weddin5.jpg

 
Γυρνώντας πίσω στο χρόνο δεν θα επιλέγαμε τίποτε το διαφορετικό από όσα έχουμε πράξει. Το Weddin γεννήθηκε και εξελίχθηκε μέσα από πολλά λάθη και στραβοπατήματα. Ελπίζουμε στο μέλλον να κάνουμε άλλα τόσα λάθη, ώστε να μάθουμε από αυτά και να βελτιώσουμε την απόδοση των υπηρεσιών μας καθώς και το προιόν μας! (γέλια)
 
Η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες, όμως μία ιδέα μόνο δεν αρκεί! Αν δεν θες να είσαι ευκαιριακός, αλλά θέλεις η ιδέα σου να γίνει πράξη, να μεγαλώσει, να αναπτυχθεί και να δημιουργήσει κάτι καινοτόμο, απαιτεί δουλειά και πίστη, σωστή ομάδα, ευελιξία και εξωστρέφεια. Πάνω από όλα, να μην φοβάσαι και να τολμήσεις να δοκιμάσεις την ιδέα σου στην αγορά.

www.weddin.gr