Μας μιλάει για τα προϊόντα isostevia που καλύπτουν και τις 2 κατηγορίες και πάνω απ’ όλα τους καλύπτουν το κριτήριο της γεύσης και της απόλαυσης.


Το φυτό Στέβια (γνωστό και ως Ka'a He'e), ή «καλό δέντρο» είναι πολύφυλλο φυτό, το οποίο αναπτύσσεται στις δύσκολα προσβάσιμες περιοχές των βουνών της Παραγουάης και σε μερικά σημεία της Νοτίου Αμερικής. Το φυτό το χρησιμοποιούσαν επί αιώνες οι ιθαγενείς της Παραγουάης και χρειάστηκε πολλά χρόνια, για να γίνει γνωστό στον υπόλοιπο κόσμο. Στην Ευρώπη οι ιδιότητες και χρήσεις αυτού του "μαγικού" φυτού είχαν γίνει γνωστές κατά τον 16ο αιώνα από τον Ισπανό Francisco Hernandez, όπου αναφέρει τη χρήση του ως γλυκαντικό και ως ιατρικό φάρμακο με θεραπευτικές ιδιότητες.

Στις 11-11-2011 η Ευρωπαϊκή Ένωση δίνει την έγκριση της στέβια ως τρόφιμο και ποτό, με αποδεκτή ημερήσια πρόσληψη τα 4 mg ανά κιλό σωματικού βάρους και ανά ημέρα. Έτσι από τις 2-12-2011 με απόφαση της Ε.Ε γίνεται πλέον νόμιμη η χρήση στις ευρωπαϊκές χώρες. Από το 2011 μέχρι σήμερα, η Ελλάδα έχει παραγωγή στέβια αλλά κυρίως μονάδες επεξεργασίας οι οποίες παράγουν διάφορα προϊόντα για την βιομηχανία αναψυκτικών και τροφίμων αλλά και για τον καταναλωτή. Η Isostevia είναι μια από αυτές. Για την isostevia μιλήσαμε με τον Αντώνη Παναγώτα. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.

Η isostevia ιδρύθηκε τον Φεβρουάριο του 2013.Η αρχή έγινε όταν επισκεφτήκαμε κάποιες πειραματικές καλλιέργειες στέβιας που έγιναν στην Ελλάδα και εκεί αμέσως καταλάβαμε πως το θαυματουργό αυτό φυτό θα γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Μετά από μια διετή έρευνα, μέσα σε μία οικονομικά δύσκολη περίοδο για τη χώρα, η εταιρεία δημιουργείται με κύρια δραστηριότητα το εμπόριο προϊόντων με στέβια. Η ανάγκη μας όμως για τη βελτίωση της ποιότητας αλλά και της γεύσης, με κύριο γνώμονα τη μέγιστη ικανοποίηση των καταναλωτών, μας έκανε να δημιουργήσουμε τη δική μας μοναδική συνταγή, ενός 100% φυσικού προϊόντος και φυσικά τη δική μας μονάδα παραγωγής.

isostevia2.jpg

 

Τα προϊόντα μας απευθύνονται σε όσους έχουν επιλέξει έναν υγιεινό τρόπο ζωής, χωρίς ζάχαρη και τεχνητά γλυκαντικά. Απευθύνονται σε όσους είτε από φιλοσοφία έχουν στραφεί στην κατανάλωση φυσικών και ποιοτικών  προϊόντων, είτε λόγω προβλημάτων υγείας πρέπει να απέχουν από τη ζάχαρη. Τα προϊόντα isostevia καλύπτουν και τις 2 κατηγορίες και πάνω απ’ όλα τους καλύπτουν το κριτήριο της γεύσης και της απόλαυσης.

Οι άμεσοι στόχοι της εταιρείας είναι:
1. Η ολοκλήρωση της τοποθέτησης των προϊόντων isostevia στα Ελληνικά δίκτυα πωλήσεων.
2. Η καθιέρωση του brand “isostevia” ως συνώνυμο των προϊόντων με στέβια.
3. Η ανάπτυξη των εξαγωγών και η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις.
4. Η καθετοποίηση της μονάδας με στόχο την παραγωγή Ελληνικής στέβιας και η κατασκευή ιδιόκτητων εγκαταστάσεων.
5. Η ανάπτυξη νέων προϊόντων υψηλής τεχνογνωσίας.

Η isostevia είναι μια νεοσύστατη εταιρεία. Εμείς αναπτυχθήκαμε και μάθαμε να δουλεύουμε σε συνθήκες οικονομικής κρίσης και ίσως αυτό μας έκανε πιο δυνατούς και ικανούς να ξεπερνάμε τα καθημερινά προβλήματα. Αυτή τη στιγμή απασχολούμε 12 άτομα προσωπικό σε Αθήνα και Λιβαδειά. Ο συντονισμός έχει αρκετές δυσκολίες αλλά επενδύουμε σε σωστούς συνεργάτες, με μακροχρόνια σχέση ώστε να χτίζεται μια σχέση εμπιστοσύνης και να βελτιώνεται η μεταξύ μας επικοινωνία ,με τη βοήθεια βεβαίως και των τεχνολογικών εργαλείων επικοινωνίας, πχ.skype.

isostevia3.jpg

 

Η Ελλάδα δε δίνει κανένα πραγματικό κίνητρο στους νέους επιχειρηματίες. Το ασταθές οικονομικό και πολιτικό περιβάλλον ,η υψηλή φορολογία, η μειωμένη αγοραστική δύναμη του καταναλωτικού κοινού καθώς και η πολυνομία, δρουν ανασταλτικά στην ιδέα έναρξης μιας επιχείρησης. Όσον αφορά εμάς, ένας από τους λόγους που σκεφτήκαμε να τα παρατήσουμε ήταν η έλλειψη χρηματοδότησης. Η λύση βρέθηκε όταν καταφέραμε να προσελκύσουμε ιδιωτικά κεφάλαια από Έλληνες επενδυτές που πίστεψαν στην ιδέα μας.
 
Το internet έχει δημιουργήσει νέες συνθήκες στο εμπόριο και τις επιχειρήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό μπορεί να αποβεί μοιραίο για όσους δε μπορούν να προσαρμοστούν. Αντιθέτως δημιουργεί σημαντικές ευκαιρίες σε καινοτόμες επιχειρήσεις που μπορούν να πάρουν ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς με φτηνό κόστος διαφήμισης. Όσον αφορά στο δικό μας κλάδο, των τροφίμων, όσες εταιρείες προσαρμοστούν γρήγορα στο λεγόμενο “Food evolution”,δηλαδή την τάση των καταναλωτών να στραφούν σε πιο υγιεινές τροφές, θα πάρουν ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς σε αυτόν τον τομέα.


Με δεδομένες τις συνθήκες μέσα στις οποίες ξεκίνησε η επιχείρησή μας, ακόμη και εαν μπορούσαμε να γυρίζαμε πίσω τον χρόνο, δεν πιστεύω ότι υπήρχαν περιθώρια για διαφορετικές κινήσεις. Μετά από 5 χρόνια θα ήθελα να έχουμε εκπληρώσει τους στόχους που προαναφέραμε, να μπορούμε να επιχειρούμε σε μια φυσιολογική χώρα, με κανονικές συνθήκες και να κάνουμε μια μικρή Ελληνική εταιρεία γνωστή σε όλο τον κόσμο.

Η κρίση δε δημιουργεί ευκαιρίες. Δεν πρέπει να θεωρείται καλή μια κοινωνικοοικονομική κρίση. Η ευημερία και η σταθερότητα δημιουργεί ευκαιρίες .Παρ’ όλα αυτά,’ εάν κάποιος βγαίνει τώρα στην αγορά εργασίας θα πρέπει να ακούει πολύ, να εργάζεται σκληρά και να βλέπει με καθαρή ματιά τις αλλαγές που λαμβάνουν χώρα ,ώστε εάν έχει μια καλή ιδέα να καταφέρει να πείσει τόσο τους επενδυτές όσο και τους καταναλωτές να την στηρίξουν, γιατί οι περισσότερες startup επιχειρήσεις φτάνουν μέχρι το πρώτο στάδιο και μετά εξαφανίζονται. Πρέπει να μένουν προσηλωμένοι στο βασικό στόχο τους ,ο οποίος πρέπει να είναι  ο τελικός καταναλωτής, ο οποίος  θα κρίνει εάν το προϊόν που του προσφέρεται καλύπτει τις ανάγκες του και θα του μείνει πιστός.
 
http://www.isostevia.gr/

isostevia4.jpg