Μάνος Πατεράκης (νέοι που επιχειρούν): Το Plazz σας φέρνει κοντά στην αγαπημένη σας παραλία!

Κάνε κράτηση ξαπλώστρα απευθείας από το κινητό σου!

Κείμενο: Παναγιώτης Λουκάς

Πριν από χρόνια όταν πηγαίναμε για μπάνιο είχαμε μαζί μας και την ομπρέλα θαλασσής. Δεν ήταν λίγες οι φορές που όταν φυσούσε αέρας, ένας από την παρέα έμεινε έξω για να κρατάει την ομπρέλα για κάθε ενδεχόμενο. Με τον καιρό, πολλές παραλίες άρχισαν να έχουν ξαπλώστρες.Τότε το άγχος σου ήταν άλλο: Θα βρω ξαπλώστρα; Τι ώρα πρέπει να πάω στην παραλία για να βρω ξαπλώστρα; Τα περισσότερα startup ξεκινάνε από ένα βίωμα/πρόβλημα που βιώνει ενός από τους ιδρυτές. Ο Μάνος Πατεράκης στις διακοπές του πήγε σε μια παραλία και όλες οι ξαπλώστρες ήταν πιασμένες. Γυρνώντας από τις διακοπές το συζήτησε με τον συνεταίρο του Λευτέρη Φαρμάκα, και πάνω στην κουβέντα, γεννήθηκε η ιδέα της Plazz δηλαδή online κράτηση της ξαπλώστρας απευθείας από τον υπολογιστή το κινητό ή το tablet του χρήστη. Για την Plazz μιλήσαμε με τον Μάνο Πατεράκη. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.

Την Plazz δημιούργησαν οι Μάνος Πατεράκης και Λευτέρης Φαρμάκας, δημιουργοί και ιδιοκτήτες εδώ και 12 χρόνια του ανεξάρτητου digital agency REDIRECT πριν από ενάμιση περίπου χρόνο. Η Plazz είναι ουσιαστικά το πιο πρόσφατο δημιούργημα της REDIRECT. Εταιρία η οποία έχει 12 χρόνια εμπειρία στο χώρο του Digital Marketing με βραβευμένες καμπάνιες επικοινωνίας και εφαρμογές.

Το ερέθισμα ήταν μια απίστευτη ταλαιπωρία καλοκαιρινών διακοπών το 2014. Πιο συγκεκριμένα, η ιδέα γεννήθηκε το Σεπτέμβρη του 2014, επιστρέφοντας ο Μάνος από τις διακοπές του στα Χανιά. Είχε μία αξέχαστη εμπειρία ταλαιπωρίας, στην προσπάθεια του να επισκεφτεί και να απολαύσει την παραλία στα Φαλάσαρνα.

Αφού είχε κάνει ταξίδι 45 λεπτών μέχρι την παραλία, όταν έφτασε εκεί, δεν βρήκε πουθενά να καθίσει. Όλες οι ξαπλώστρες ήταν πιασμένες. Με την επιστροφή του, στο γραφείο συζήτησε την ιστορία αυτή με τον Λευτέρη και αποφάσισαν να ξεκινήσουν και να δημιουργήσουν την Plazz.

Plazz0.jpg

Η Plazz είναι μια καινοτόμα ψηφιακή πλατφόρμα που μπορείς είτε μέσω διαδικτύου στο plazz.com ή κατεβάζοντας την εφαρμογή Plazz στο smart phone σου (iOS & Android), να έχεις πρόσβαση και να κάνεις κράτηση ξαπλώστρας στις ομορφότερες οργανωμένες παραλίες σε όλη την Ελλάδα.
Απευθύνεται σε όλους, Έλληνες και επισκέπτες από το εξωτερικό, όσους θέλουν να χαρούν ξέγνοιαστα το μπάνιο τους στη θάλασσα χωρίς καμία ταλαιπωρία. Απευθύνεται επίσης στους γονείς που θέλουν να έχουν μία καλή θέση στην παραλία ή οποία θα τους εξασφαλίζει τον «έλεγχο» των παιδιών τους. Με την plazz, οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε πολλές και διαφορετικές επιλογές οργανωμένων παραλιών που προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες.

Plazz1.jpg

Στόχος μας είναι εντάξουμε ολοένα και περισσότερες οργανωμένες παραλίες που προσφέρουν ένα επίπεδο εμπειρίας στον επισκέπτη τους με τον κάθε έναν από εμάς που επιθυμεί να χαρεί ξέγνοιαστα το μπάνιο του στη θάλασσα χωρίς καμιά ταλαιπωρία. Με αυτόν τον τρόπο συμβάλλουμε και εμείς στην ποιοτική ανάπτυξη και αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος μας, τόσο για το ελληνικό κοινό όσο και για τους επισκέπτες του εξωτερικού.

Plazz2.jpg

H διαδικασία που πρέπει ένας ενδιαφερόμενος να ακολουθήσει προκειμένου να κλείσει ξαπλώστρα είναι απλή.Θα πρέπει να επισκεφτεί το plazz.com ή να κατεβάσει την εφαρμογή Plazz στο κινητό του και να ακολουθήσει 4 απλά βήματα:

1. Να διαλέξει την παραλία που επιθυμεί να επισκεφθεί
2. Την ημερομηνία που θα επισκεφθεί την παραλία
3.  Να επιλέξει την ξαπλώστρα που θέλει
4.  Και να πληρώσει μέσω της πιστωτικής – χρεωστικής του κάρτας

Το μόνο που του απομένει είναι να απολαύσει το μπάνιο του χωρίς καμία έγνοια.

Plazz4.jpg


 Ο τρόπος δουλειάς μας έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν. Η δραστηριοποίηση στον χώρο παροχής ψηφιακών υπηρεσιών απαιτεί ένα διαφορετικό εταιρικό μοντέλο λειτουργείς σε σχέση με αυτά των επιχειρήσεων bricks & mortar. To εργατικό δυναμικό είναι λυτό, δίχως σύνθετες δομές, απαιτεί να είναι εξαιρετικά ευέλικτο και να μπορεί να λειτουργεί απρόσκοπτα και ακόμη και με εξ’ αποστάσεων τηλεργασία (remote teleworking). Η ομάδα μας αποτελείται από 5 προγραμματιστές, 2 αναλυτές social media και 1 UI σχεδιαστή. Παράλληλα, για την καλύτερη προώθησή της συνεργαζόμαστε με εξωτερικούς συνεργάτες όσον αφορά στην προβολή της πλατφόρμας κυρίως στο online περιβάλλον.

Plazz5.jpg

Το χρηματοδοτικό και φορολογικό περιβάλλον σίγουρα δεν είναι φιλικό και παραμένει μια βασική πρόκληση για μία Ελληνική εταιρία. Για εμάς, το κίνητρο να συνεχίσουμε ήταν η πρόκληση να υλοποιήσουμε μια ιδέα που πιστεύουμε ότι αξίζει και μπορεί να δώσει πολλά στο κοινό που απευθύνεται.

Αυτό που βιώσαμε και βιώνουμε ως ψηφιακή πλατφόρμα είναι ότι σε πολλές περιπτώσεις οι επιχειρήσεις που συνεργαζόμαστε που κατά κύριο λόγο είναι οργανωμένες παραλίες, δεν έχουν εντάξει το internet στην επαγγελματική τους ζωή και δραστηριότητα. Κατά συνέπεια, απαιτείται από εμάς περισσότερη προσπάθεια να αναδείξουμε τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα του Online περιβάλλοντος καθώς και τι θα αποκομίσουν από τη δική μας πλατφόρμα. Μία άλλη πρόκληση είναι η διαθεσιμότητα των ευρυζωνικών υπηρεσιών σε πολλούς από τους παραλιακούς προορισμούς καθώς η επενδύσεις έχουν εστιαστεί σε αστικές περιοχές.

Είναι δύσκολο να εστιάσουμε σε κάτι από το παρελθόν το οποίο θα κάναμε διαφορετικά καθώς το περιβάλλον στην αγορά είναι συνεχώς μεταβαλλόμενο. Πιστεύουμε ότι σε 5 χρόνια από σήμερα η Plazz θα είναι ένα ευρέως αναγνωρίσιμο brand, με ένα πιστό κοινό το οποίο συνταξιδεύει/ζει με την Plazz στις νέες παραλίες και τις καινοτόμες υπηρεσίες/εμπειρίες.

Plazz3.jpg

Πάντα υπάρχουν επιχειρηματικές ευκαιρίες για αξιοποίηση ακόμη και σε περιόδους κρίσεις. Φυσικά, δεν λείπουν από την αγορά πυροτεχνήματα – επιχειρήσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αποτελούν τον κανόνα. Είναι σημαντικό σε μια επιχειρηματική προσπάθεια, να υπάρχει πρώτα απ’ όλα η ιδέα, σωστός προγραμματισμός όσον αφορά στο επιχειρηματικό πλάνο, στην οργάνωση και αποδοτική λειτουργία της επιχείρησης, όραμα και φυσικά κεφάλαιο (όσο μικρό και αν είναι αυτό). Σημαντικό είναι να βάζεις τις σωστές προτεραιότητες. Είναι προτιμότερο δηλαδή να αφιερώσεις τον χρόνο σου στο να παρουσιάσεις  ένα πράγμα (π.χ. μία υπηρεσία) πάρα πολύ καλά σχεδιασμένο και υλοποιημένο στον χρήστη σου, παρά να προσπαθείς να τον εντυπωσιάσεις παρουσιάζοντας πολλά μικρά πράγματα και χαρακτηριστικά, πρόχειρα.

https://plazz.com

Plazz6.jpg