Τα μέλη μας μπορούν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους, να απευθύνουν ερωτήσεις προς απάντηση από ειδικούς ιατρούς.


 

Η ανάγκη για ενημέρωση και στήριξη για τον καρκίνο είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα, το Care Across, έρχεται να συμπληρώσει τον σημαντικό ρόλο των ειδικών. Στόχος του Care Across είναι να ενημερώνει έγκυρα και έγκαιρα όσους επηρεάζονται από τον καρκίνο, καθώς και να τους υποστηρίζει μέσω νέων τεχνολογιών επικοινωνίας που θα είναι προσβάσιμες διαρκώς. Για το Care Across μιλήσαμε με τον Θάνο Κοσμίδη. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.   

 
Η επιχείρηση έρχεται να καλύψει το κενό της ενημέρωσης και στήριξης ασθενών με καρκίνο, το οποίο η ιδρυτική ομάδα έκρινε ότι μπορεί να γεφυρωθεί μέσω της τεχνολογίας. Εκτός αυτού, η Care Across φιλοδοξεί να ενισχύσει και επιταχύνει τις ερευνητικές προσπάθειες στην ογκολογία ώστε να ανακαλύπτονται πιο σύντομα αποτελεσματικές θεραπείες. Οι προσδοκίες ήταν από την αρχή πολύ υψηλές, καθώς η φροντίδα προς αυτούς τους συνανθρώπους μας δεν επιδέχεται συμβιβασμούς. Συγκεκριμένα, θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα παγκόσμιο δίκτυο στήριξης με αξιόπιστες πληροφορίες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, με στόχο την βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών.
 
 
Απευθυνόμαστε κυρίως σε ασθενείς με καρκίνο. Τα μέλη μας μπορούν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους, να απευθύνουν ερωτήσεις προς απάντηση από ειδικούς ιατρούς, καθώς και να χρησιμοποιήσουν διάφορα εργαλεία για την καλύτερη αντιμετώπιση της νόσου και της καθημερινότητάς τους. Όλα αυτά παρέχονται απολύτως δωρεάν και με σεβασμό στην επιθυμία των μελών μας για ανωνυμία.
 
Η Care Across στοχεύει να δημιουργήσει τον καλύτερο σύμμαχο για τους ασθενείς, μετά την ιατρική τους ομάδα. Το όραμά μας είναι οι ασθενείς, οι συγγενείς, οι επαγγελματίες υγείας και οι ερευνητές να συνεργάζονται για την καλύτερη και πιο αποτελεσματική φροντίδα όσων πάσχουν από καρκίνο.

 
Οι επιχειρήσεις έχουν ξεκινήσει την αποδέσμευση από τον φυσικό χώρο του γραφείου, καθώς πλέον εστιάζουν στους κοινούς στόχους και όχι στην κοινή τοποθεσία για να επιτύχουν τον συντονισμό. Φυσικά είναι απαραίτητη η προσωπική επαφή και η κατανόηση της διαφορετικότητας του κάθε συνεργάτη, που δεν είναι πάντα απλό. Το κλειδί στην συνεργασία είναι πρωτίστως η καλή επικοινωνία και η αμεσότητα. Επίσης, πρέπει να υπάρχει τρόπος να ακούγονται όλες οι απόψεις και να δημιουργούνται οι συνθήκες που θα επιτρέπουν την προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη κάθε συνεργάτη. Η Care Across στηρίζεται σε δέκα άμεσους και αρκετούς έμμεσους συνεργάτες. Σίγουρα όσο αυξάνεται η εμπειρία στον συντονισμό, τόσο πιο εύκολα αποφεύγει κανείς λάθη, και δημιουργεί τις συνθήκες για συμμετοχή και εξέλιξη.

 Σε ένα ταξίδι υπάρχουν πάντα εμπόδια και στην περίπτωση μας είναι τα γνωστά προβλήματα της γραφειοκρατίας, έλλειψη χρηματοδότησης, φορολογίας κτλ. Εάν όμως εστιάσει κανείς στα εμπόδια ενός ταξιδιού, δεν θα το ξεκινήσει ποτέ. Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό όλοι μας να ξέρουμε τι μας κινητοποιεί, καθώς και να γνωρίζουμε καλά τα εμπόδια ώστε να ελαχιστοποιούμε τον κίνδυνο αυτά να μας απομακρύνουν από τους στόχους μας.

 Η πιο βασική πρόκληση για μία επιχείρηση είναι να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό της διαχρονικά: να έχει ισχυρή θέση στην αγορά, να είναι ευέλικτη σύμφωνα και με τις απαιτήσεις των πελατών/χρηστών της, καθώς και να ηγείται των εξελίξεων στο χώρο που δραστηριοποιείται.
Εκτός αυτού, αναλόγως το είδος της επιχείρησης και τον τομέα της οικονομίας που δραστηριοποιείται, υπάρχουν συγκεκριμένες προκλήσεις. Αυτές συνήθως σχετίζονται με το ανθρώπινο δυναμικό, τον διεθνή ανταγωνισμό, τις γεωπολιτικές αλλαγές καθώς και την επίδραση των οικονομικών κύκλων (κρίση, ευημερία) στο επιχειρηματικό μοντέλο. Οι νεοφυείς επιχειρήσεις, αντιμετωπίζουν την πολύ σημαντική πρόκληση της εδραίωσης, έχοντας λιγότερα κεφάλαια και περισσότερους αγνώστους σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.
 
Υπάρχουν πολλά τέτοια σημεία τα οποία ίσως να αλλάζα εαν μπορούσα να γυρίσω πίσω στο χρόνο, και θα υπάρχουν κι άλλα στο μέλλον. Το ζητούμενο είναι να τα καταλαβαίνουμε νωρίς, να κάνουμε τις κατάλληλες διορθωτικές κινήσεις, και να μαθαίνει όλη η επιχείρηση από αυτά (σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο). Μετά από 5 έτη επιθυμώ όλοι όσοι αποτελούν κομμάτι της Care Across να είναι υπερήφανοι γιατί προσφέρουν ουσιαστικές υπηρεσίες σε ανθρώπους που τις έχουν ανάγκη.
 
Τις ευκαιρίες τις δημιουργούν οι άνθρωποι. Όσοι βγαίνουν τώρα στην αγορά εργασίας αντιμετωπίζουν πολλά εμπόδια. Το σημαντικό είναι να γνωρίζουν τα κίνητρά τους και με υπομονή να δημιουργούν τις προϋποθέσεις για την επιτυχία τους. Στις προκλήσεις ενός ξεκινήματος σε δύσκολες συνθήκες, η καλύτερη απάντηση είναι η αποφασιστικότητα, η μεθοδικότητα, και η διάθεση να αποκτήσουμε όσο περισσότερες εμπειρίες γίνεται.

www.careacross.com