Η πρώτη φιλανθρωπική «πόλη» του διαδικτύου!


Το Youth Platform είναι πάντα κοντά σε όσους αποφασίζουν να ξεφύγουν από τα παραδοσιακά κανάλια και να πάνε το επάγγελμά τους λίγο παρακάτω όσον αφορά στις διαδικασίες και την επικοινωνία με το κοινό. H «Philanthropoli» είναι μία διαδικτυακή πλατφόρμα κοινωνικής αλληλεγγύης και αποτελεί την πρώτη φιλανθρωπική «πόλη» του διαδικτύου. Διαθέτει δίκτυο συνεργαζόμενων εταιριών, οι οποίες στα πλαίσια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καλούνται να καλύψουν ανάγκες των Οργανισμών, ενώ μπορούν να δημιουργήσουν και καμπάνιες CrowdFunding για να συγκεντρωθεί ένα συγκεκριμένο ποσό για τις ανάγκες μίας οργάνωσης. Για την Philanthropoli μιλήσαμε με τον Στέργιο Τσαλή. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε στον Παναγιώτη Λουκά.


H «Philanthropoli» είναι μία διαδικτυακή πλατφόρμα κοινωνικής αλληλεγγύης και αποτελεί την πρώτη φιλανθρωπική «πόλη» του διαδικτύου. Αφορμή για την ίδρυση της επιχείρησής μας στάθηκε η οικονομική κρίση που πλήττει  τη χώρα μας τα τελευταία χρόνια και οι δυσμενείς συνέπειές της στην ελληνική κοινωνία. Έτσι, γεννήθηκε η «Philanthropoli». Για μας η «Philanthropoli» είναι η «ιδανική» πόλη. Μια διαδικτυακή πλατφόρμα κοινωνικής αλληλεγγύης, μια πόλη της φιλανθρωπίας, του κοινωνικού ακτιβισμού που υποδηλώνει τη θέληση των φορέων, οργανισμών, εταιρειών, αλλά και καθημερινών ανθρώπων να βελτιώσουν τον κόσμο γύρω τους, ανάλογα με τις δράσεις και τη συμβολή τους. Η ιστοσελίδα μας συγκεντρώνει τους κοινωφελείς οργανισμούς της χώρας μας, αυτή τη στιγμή έχουμε 32 συνεργαζόμενους, όπως το «Χαμόγελο του παιδιού», το «Κάνε μία ευχή» και τους «Γιατρούς του κόσμου», οι οποίοι διαθέτουν το δικό τους προφίλ μέσα από το οποίο επιτυγχάνουν την ενημέρωση του κοινού με την προβολή των νέων και των δράσεων τους, όσο και την οικονομική ή και εθελοντική ενίσχυση του έργου τους, επικοινωνώντας τις πραγματικές τους ανάγκες.
Επιπλέον, η ενσωματωμένη πλατφόρμα Crowd Funding είναι η βασική υπηρεσία που εξυπηρετεί στη στόχευση των δράσεων, καθώς δίνει τη δυνατότητα στους Οργανισμούς να δημιουργήσουν καμπάνιες για την κάλυψη μιας συγκεκριμένης ανάγκης, θέτοντας ένα χρηματικό στόχο, ο οποίος προϋποθέτει τη μικρή συμβολή των δωρητών.
Η υπηρεσία αυτή δεν απευθύνεται μόνο στους κοινωφελείς Οργανισμούς, αλλά και σε εταιρίες καθώς αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για τη διενέργεια δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και εξυπηρετεί στην ανάπτυξη της αλληλοβοήθειας μέσα από τη διαρκή ενημέρωση του κοινού, αλλά και των ίδιων των επιχειρήσεων. Πράγματι, οι εταιρείες αποτελούν σημαντικό κομμάτι της κοινωνικής προσφοράς, καθώς με τις δράσεις και τις προσφορές τους στηρίζουν έμπρακτα τις κοινωνικές δομές της χώρας. Με αυτό τον τρόπο επωφελούνται και οι ίδιες οι επιχειρήσεις, δημιουργώντας ένα κοινωνικό προφίλ, μέσω του οποίου αυξάνουν τις πωλήσεις τους, ενώ παράλληλα κερδίζουν την αναγνωρισιμότητα στην αγορά δραστηριοποίησής τους.
Μην ξεχνάμε όμως και τους απλούς, καθημερινούς χρήστες του διαδικτύου, οι οποίοι θα μπορούν να μας προτείνουν, ακόμη όμως και να δημιουργήσουν καμπάνιες για να συλλέξουν κάποιο χρηματικό ποσό ή ακόμη και να δημιουργήσουν μία εθελοντική δράση για την κοινωφελή Οργάνωση που επιθυμούν, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο το έργο της.

 

Philanthropoli2.jpg


Όραμά μας είναι η «Philanthropoli» να μετατραπεί σε ένα συγκεντρωτικό μέσο ενημέρωσης και επίλυσης αναγκών για τους κοινωφελείς οργανισμούς, συνδέοντας τους χρήστες και τις εταιρίες με το φιλανθρωπικό έργο. Κύριοι στόχοι μας είναι η αύξηση του φιλανθρωπικού έργου μέσα από καινοτόμες μεθόδους προσφοράς , η ευαισθητοποίηση και η παρακίνηση της κοινωνίας για επίκαιρα και επείγοντα ζητήματα μέσω της σωστής ενημέρωσης, η απλοποίηση της συνολικής διαδικασίας, αλλά και η διεθνής δραστηριοποίηση της εταιρείας μας σε αγορές του εξωτερικού, επεκτείνοντας σε παγκόσμια κλίμακα το δίκτυο της «Philanthropoli». Με αυτόν τον τρόπο, θα αποτελέσει ένα μέσο σύνδεσης για την ελληνική ομογένεια και τους δωρητές του εξωτερικού που είναι εξοικειωμένοι με αντίστοιχες δράσεις και επιθυμούν να ενισχύσουν το έργο της φιλανθρωπίας στην Ελλάδα.
Στη χώρα μας παρατηρείται δυσπιστία για το αν η δωρεά που προσφέρεται καλύπτει πραγματικά το σκοπό της. Βασικός μας στόχος είναι η «Philanthropoli» να αποπνέει εμπιστοσύνη και αξιοπιστία στο κοινό, για το λόγο αυτό προβλέπεται η πλήρης διαφάνεια κάθε συναλλαγής, αλλά και η πιστοποίηση της κάλυψης της ανάγκης για ένα συγκεκριμένο σκοπό. Ως ένα σύγχρονο και αξιόπιστο μέσο που προσφέρει τη διαφάνεια στη συνολική διαδικασία της δωρεάς, πιστεύουμε ότι θα συμβάλλει ενεργά στην επανεκκίνηση της φιλανθρωπίας στη χώρα μας.

 Αδιαμφισβήτητα, η νέα τεχνολογία και το Internet έχουν απλουστεύσει αρκετά τoν τρόπο δουλειάς και επικοινωνίας σε σχέση με το παρελθόν. Πλεόν, υπάρχουν προγράμματα και εργαλεία για τις περισσότερες εργασίες, τα οποία μειώνουν και το χρόνο και το κόστος της δουλειάς.                                                                                                  
Η ομάδα μας αποτελείται από τρία βασικά μέλη, τον Στέργιο Τσαλή, co-Founder & CEO, τον Βαγγέλη Γιαγκλίση, co-Founder & CFO και την Αντωνία Βάμβουρα, Marketing & Creative Manager. Επίσης, έχουμε εξωτερικούς συνεργάτες, όπως προγραμματιστή και γραφίστα με τους οποίους επικοινωνούμε συνέχεια με τηλέφωνο και με e-mail. Η χημεία της ομάδας και ο σωστός συντονισμός είναι πολύ σημαντικά για την επιτυχία κάθε ομάδας. Η ομάδα ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για την επιτυχία μίας start-up επιχείρησης. Καθημερινά πηγαίνουμε στο γραφείο, ώστε να υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ μας. Επίσης,  χρησιμοποιούμε κάποια διαδικτυακά προγράμματα Project Management στα οποία βάζουμε τα deadlines της κάθε εργασίας, αλλά και προγράμματα διόρθωσης κειμένων, ενώ επικοινωνούμε μέσω e-mail και facebook.
 

Philanthropoli1.jpg


Δεν πιστεύω ότι η χώρα μας δίνει κίνητρα στους νέους επιχειρηματίες. Η ίδρυση της εταιρείας μας έγινε μέσα σε ένα μήνα με την υπηρεσία Μίας στάσης του ΕΒΕΑ, σε αυτό δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα. Όμως, η υψηλή φορολογία και οι ασφαλιστικές εισφορές αποτελούν αντι-κίνητρο για την ίδρυση εταιρείας στην Ελλάδα. Είναι αναγκαίο να υπάρξει μείωση της φορολογίας, ώστε να ανακουφιστούν οι επιχειρήσεις και να  δοθεί ένα κίνητρο για επενδύσεις. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να οριστεί μία «περίοδος χάριτος» όσον αφορά τις ασφαλιστικές εισφορές, ειδικά για τις start-up εταιρείες, μιας και τα έσοδά τους πρέπει να χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη του προϊόντος τους. Επίσης, αυτό αποθαρρύνει τις νεοφυείς επιχειρήσεις να προσλάβουν κάποιον υπάλληλο που συχνά είναι προγραμματιστής, αφού οι ασφαλιστικές εισφορές για τον υπάλληλο είναι απαγορευτικές σε συνδυασμό και με εκείνες των ιδρυτών.
Φυσικά, υπάρχουν κάποιες δράσεις που έχουν οργανωθεί στη χώρα μας, οι οποίες στηρίζουν έμπρακτα τις νεοφυείς επιχειρήσεις. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Θερμοκοιτίδα Νεοφυών Επιχειρήσεων της Αθήνας (ΘΕΑ) του Ε.Β.Ε.Α., η οποία φιλοξενεί την εταιρεία μας και μας παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες αναγκαίες για την ανάπτυξη μίας νέας επιχείρησης.
 
Οι σύγχρονες προκλήσεις για τις startup επιχειρήσεις είναι η παγκόσμια εξάπλωσή τους, αλλά και η προσέλκυση πελατών από όλο τον κόσμο. Πλέον με τη χρήση του διαδικτύου μπορείς να είσαι στην Ελλάδα και η εταιρεία σου να δραστηριοποιείται στο εξωτερικό. Όλο αυτό έχει αλλάξει τον τρόπο που λειτουργεί η επιχειρηματικότητα και έχει δώσει τις δυνατότητες στα προϊόντα των εταιρειών να απευθύνονται στην παγκόσμια αγορά.
 


Με την «Philanthropoli» ασχολούμαι τα τελευταία 2 χρόνια. Έχουμε περάσει από πολλά στάδια –και καλά και άσχημα- και όσο τα σκέφτομαι θα έκανα αρκετά πράγματα διαφορετικά. Όμως πρέπει να κάνεις λάθη! Αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος για να παρουσιαστείς πιο έτοιμος την επόμενη φορά.
Σε 5 χρόνια από τώρα, σκέφτομαι ότι θα συνεχίζω την «Philanthropoli», με την ίδια ομάδα που συνεργάζομαι και τώρα, ενώ η εταιρέια μας θα υλοποιεί τους στόχους της και θα δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας. Είμαι αισιόδοξος και πιστεύω ότι μέχρι τότε η πλατφόρμα κοινωνικής αλληλεγγύης που δημιουργήσαμε θα έχει θετικό αντίκτυπο στη φιλανθρωπία, καθώς θα αποτελέσει τον εκσυγχρονιστικό σύνδεσμο για τη σωστή επικοινωνία των πραγματικών αναγκών με το κοινό που επιθυμεί να προσφέρει με έναν εύκολο και γρήγορο τρόπο.


Κατά τη γνώμη μου η κρίση δε δημιουργεί απλά ευκαιρίες. Είναι ευκαιρία. Ειδικά τώρα που σχεδόν όλοι χρησιμοποιούν το Internet έχει δημιουργηθεί μία νέα οικονομία συνεχώς αναπτυσσόμενη. Όμως, χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να πετύχει μία νέα επιχείρηση και πολύ πολύ δουλειά –όλες τις ώρες- . Σημαντικό είναι να μην ενθουσιάζεσαι με τις καλές κριτικές και να σκέφτεσαι σοβαρά τις αρνητικές, ώστε να καταφέρεις να εξελίξεις το προϊόν σου όσο το δυνατόν περισσότερο. Επίσης, πρέπει να πιστεύεις σε αυτό που κάνεις, να θέτεις στόχους, να μην το βάζεις κάτω και να έχεις τα μάτια σου ανοιχτά συνέχεια για να δημιουργείς ευκαιρίες. Ευκαιρίες υπάρχουν παντού γύρω μας αρκεί να είμαστε έτοιμοι να τις εκμεταλλευτούμε σωστά!

www.philanthropoli.com

Philanthropoli3.jpg