Χρήστος Κουνάβης (isMOOD): Η ύφεση είναι το έναυσμα για τη δημιουργία ιδεών, που θα γίνουν εταιρείες.

Η isMOOD ιδρύθηκε με αφορμή το ερευνητικό μας ενδιαφέρον για το χώρο των αναλύσεων σε δεδομένα που προέρχονται από το Facebook , το Twitter κτλ.

Κείμενο: Παναγιώτης Λουκάς

 

Το Youth Platform είναι πάντα κοντά σε όσους αποφασίζουν να ξεφύγουν από τα παραδοσιακά κανάλια και να πάνε το επάγγελμά τους λίγο παρακάτω όσον αφορά στις διαδικασίες και την επικοινωνία με το κοινό. Μια δημιουργική ομάδα  δημιούργησε ένα εργαλείο για συνεχή και άμεση παρακολούθηση της αγοράς, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους πελάτες μας να προσαρμόζονται γρήγορα και αποτελεσματικά στις καταναλωτικές μεταβολές, δημιουργώντας ικανοποιημένους πελάτες. Διαβάστε όσα ενδιαφέροντα είπαν στον Παναγιώτη Λουκά...

 
Η isMOOD ιδρύθηκε με αφορμή το ερευνητικό μας ενδιαφέρον για το χώρο των αναλύσεων σε δεδομένα που προέρχονται από ηλεκτρονικά κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook και το Twitter. Αρχικά, η ιδέα στόχευε στην εξόρυξη γνώσης από τα δεδομένα αυτά, ενώ στη συνέχεια ενσωματώθηκαν και δεδομένα από το ευρύτερο χώρο του Διαδικτύου (blogs, news portals, χώροι συζητήσεων) και πλέον οι αναλύσεις επικεντρώνονται στην εξόρυξη πολύτιμης επιχειρηματικής γνώσης.

 
Οι υπηρεσίες της isMOOD απευθύνονται κυρίως σε εταιρείες λιανικής, πολιτικούς, celebrities και media agencies. Η χρήση των υπηρεσιών μας ουσιαστικά αποτελεί ένα εργαλείο για συνεχή και άμεση παρακολούθηση της αγοράς, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους πελάτες μας να προσαρμόζονται γρήγορα και αποτελεσματικά στις καταναλωτικές μεταβολές, δημιουργώντας ικανοποιημένους πελάτες.

 
Το όραμα της εταιρείας μας έχει να κάνει με τη δημιουργία «γεφυρών» μεταξύ των επιχειρήσεων και των καταναλωτών, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να ακούνε σε πραγματικό χρόνο τις ανάγκες των πελατών τους και παράλληλα να δρουν άμεσα και αποτελεσματικά. Με βάση το όραμα μας, στόχος της isMOOD είναι να προσφέρει σύγχρονες και πολύτιμες υπηρεσίες ως ένα αναγκαίο εργαλείο για κάθε εταιρεία που επιθυμεί να βρίσκεται στο κέντρο των εξελίξεων και να είναι ενήμερη τη σωστή στιγμή για τυχόν μεταβολές στις ανάγκες των καταναλωτών και της αγοράς που απευθύνεται.

 
Σαφώς ο τρόπος εργασίας έχει μεταβληθεί σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια, έπειτα από την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και νέων εργασιακών πρακτικών. Πλέον ένας μικρός αριθμός συνεργατών μας  εργάζεται απομακρυσμένα, διατηρώντας ωστόσο τη βασική ομάδα εντός της εταιρείας, πιστεύοντας στην ανάπτυξη αποτελεσματικότερης επικοινωνίας και ικανοποίησης.

 
Η επιχειρηματικότητα στη χώρα μας στηρίζεται κυρίως από τις νεοφυείς επιχειρήσεις με τη διοργάνωση εκδηλώσεων και διαγωνισμών, οι οποίοι παρακινούν τους νέους για επιχειρηματική δράση. Ωστόσο, το ευρύτερο οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον θα λέγαμε ότι βάζει σοβαρά εμπόδια κυρίως κατά τη διαδικασία της ίδρυσης και στη συνέχεια με την υψηλή φορολόγηση και την υποχρεωτική ασφάλιση. Όσον αφορά τη δική μας περίπτωση, η διαδικασία της ίδρυσης ολοκληρώθηκε σε 3 εβδομάδες, καθώς θα λέγαμε πως η νέα μορφή εταιρείας, ΙΚΕ, είναι φανερά πιο ευέλικτη από τις υπόλοιπες. Τέλος, το θέμα της χρηματοδότησης απασχολεί ένα μεγάλο μέρος του χρόνου των start-ups, κάτι που δε δικαιολογείται με βάση τα διαθέσιμα επενδυτικά σχήματα στη χώρα μας.

 
Πλέον, όπως μας λέγανε και οι μεγαλύτεροι, η τεχνολογία προχωράει και εξελίσσεται με απίστευτους ρυθμούς. Οι επιχειρήσεις δεν αρκεί να παρακολουθούν την εξέλιξη, αλλά θεωρούμε πως πρέπει να εναρμονίζονται με αυτήν διαρκώς. Ειδικά στο χώρο μας έχει γίνει ήδη κατανοητή η σημασία του να «ακούς» τη φωνή της αγοράς σου και όσες εταιρείες αποκτούν αυτή τη γνώση, τότε έχουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους.

 
Εάν γυρνούσα πίσω στο χρόνο, oχι δεν υπήρχε κάτι που να είχα κάνει διαφορετικά! Έπειτα από κάθε λάθος, μαθαίνεις και το γνωρίζεις για τη συνέχεια, ώστε να το αποφύγεις. Με αυτό το σκεπτικό μετά κάθε λάθος υπάρχει η διαδικασία μάθησης και εξαγωγής συμπερασμάτων, που ίσως αποτελεί μία από τις πολυτιμότερες εμπειρίες.


Η ύφεση είναι το έναυσμα για τη δημιουργία περισσότερων σε πλήθος ιδεών, που μετέπειτα κάποιες θα γίνουν εταιρείες. Στην πραγματικότητα, οι ευκαιρίες υπάρχουν πάντα - και σε συνδυασμό με την αυξημένη επιχειρηματική «ανησυχία» κατά τη διάρκεια της οικονομικής ύφεσης έχουμε καταλήξει στη πιθανώς λάθος διατυπωμένη έκφραση «Η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες».
 

ismood.jpg


isMOOD  Data Technology Services
t. 211 198 26 68 a. Leoforos Siggrou 190, Kallithea
www.ismood.com