Εκτύπωση

Πώς να καταπολεμήσεις τη «μαυρίλα» του χειμώνα

Εύκολοι τρόποι για να βγεις από τον… βούρκο

Κείμενο: Κέλλυ Νόβακ

Κάνει κρύο φέτος. «Πραγματικό» κρύο. Σε φάση που ξαφνικά έχουμε μια αναίτια ανάγκη να τρώμε συνέχεια και μια –όχι και τόσο αναίτια- ανάγκη να καθόμαστε σπίτι και απλά να μην κάνουμε τίποτα.

Το μόνο που θέλουμε είναι να αράξουμε κάτω από μια ζεστή κουβέρτα και να βλέπουμε σειρές. Σαν να μπαίνουμε σε κατάσταση χειμερίας νάρκης.

Και κάπως έτσι, το να μας πιάσει ένα πλάκωμα στο στήθος, μια μίνι κατάθλιψη, μια φάση που απλά να μην θέλουμε να κάνουμε απολύτως τίποτα, είναι ευκολάκι.

Η διάθεση πέφτει και η κατάσταση είναι πάει ντόμινο. Ξεκινάει ένας φίλος να είναι σε αυτή την φάση, μετά πάει μια άλλη φίλη, μετά εσύ και, να που όλη η παρέα «πέφτει» κάτω!

Πώς μπορείς όμως να βγεις από τον «βούρκο» των winter blues; Δεν είναι δύσκολο να ανεβάσεις λίγο την διάθεση και να αρχίσεις να γίνεσαι λίγο πιο δραστήριος. Αρκούν, μικρά και σταθερά βήματα που δεν θα σου στερήσουν το… coziness του χειμώνα. We promise.

#1. Άναψε κεριά στο σπίτι και γενικά φτιάξε λίγο τον φωτισμό στο σπίτι ώστε να μην είσαι τελείως μέσα στα σκοτάδια.

#2. Βάλε χρώμα στο σπίτι σου. Από χρωματιστά διακοσμητικά, βιβλία ή φωτάκια!

#3. Ντύσου καλά και πήγαινε μια βόλτα. Δεν χρειάζεται να πας μακριά. Ακόμα και κοντά στο σπίτι σου είναι μια καλή αρχή.

#4. Βγάλε φωτογραφίες την φύση. Ή γενικά ό,τι σε εμπνέει αυτή την στιγμή. Αλλά το χειμωνιάτικο τοπίο είναι πάντα inspiring.

#5. Δοκίμασε κάτι καινούργιο. Ένα ρόφημα, ένα φαγητό, μια διαφορετική κουζίνα από την ελληνική. Το φαγητό φτιάχνει πάντα την διάθεση.

#6. Βάλε μουσική. Ό,τι κι αν κάνεις, όπου κι αν είσαι, άσε την αγαπημένη σου μουσική να παίζει. Από τα ηχεία όταν είσαι σπίτι, τα ακουστικά σου όταν βγαίνεις έξω κ.ο.κ. Θα σου φτιάξει η διάθεση!

#7. Επισκέψου ένα μουσείο, ένα φεστιβάλ κτλ. Υπάρχουν τόσα δρώμενα που πραγματοποιούνται στην πόλη μας αυτό τον καιρό, που είναι μια καλή ευκαιρία για να βγεις έξω.

#8. Κάνε γυμναστική. Ή κάποιο άλλο σπορ/χόμπι αν βαριέσαι την γυμναστική. Δεν χρειάζεσαι να «καταπιεστείς» με το πρόγραμμα. Κάνε μια φορά την εβδομάδα λίγη άσκηση, αν αυτό είναι πιο ρεαλιστικό για το πρόγραμμα ή την διάθεσή σου.

Κεντρική φωτό: Matthew Henry / Unsplash