Πώς να είσαι υγιής (και χαρούμενος) τον χειμώνα

8 tips που θα σου φανούν πολύ χρήσιμα

Κείμενο: Κέλλυ Νόβακ

Σε αντίθεση με το Game of Thrones, γνωρίζουμε πολύ καλά πότε έρχεται ο χειμώνας. «Winter is here» λοιπόν και ενώ μας αρέσει που ζούμε περισσότερο την εποχή αυτή στο… «πετσί» μας και απολαμβάνουμε την αλλαγή της θερμοκρασίας, ο χειμώνας έχει και τα «στραβά» του.

Αυτή την σεζόν είναι εύκολο να πέσουν οι άμυνες του οργανισμού κυριολεκτικά και μεταφορικά. Τον χειμώνα είναι σημαντικό να προσέχουμε την υγεία και την ψυχική μας ηρεμία. Ο μουντός και κρύος καιρός είναι πολλές φορές ο λόγος που είτε υποφέρουμε από κάποιο κρυολόγημα, είτε από την πτώση της διάθεσής μας. Σε αυτές τις περιπτώσεις, δεν πρέπει να παραλείπουμε να προσέχουμε τον εαυτό μας και να σιγουρευόμαστε ότι είμαστε και αισθανόμαστε καλά.

Τι μπορούμε να κάνουμε για να είμαστε υγιείς και χαρούμενοι καθ’όλη την διάρκεια της σεζόν;

#1. Πίνε πολύ νερό.

#2. Κάνε αποτοξίνωση πίνοντας 3-4 φορές την εβδομάδα ζεστό νερό με χυμό λεμόνι.

#3. Μια φορά την εβδομάδα αφιέρωσε ένα πρωινό σε «εσένα», τρώγοντας ένα καλό γεύμα με πρωτεΐνη.

#4. Κοιμήσου. Όταν νιώθεις ότι αρχίζεις να αρρωσταίνεις αυτό είναι ένα σημάδι ότι χρειάζεσαι ξεκούραση.

#5. Βρες μια ασχολία. Ένα χόμπι εκτός δουλειάς ή σχολής θα σε κάνει να ξεχαστείς από την καθημερινότητά και θα κρατήσει το μυαλό σε εγρήγορση.

#6. Δημιούργησε κάτι με τα χέρια σου. Από μια diy κατασκευή μέχρι και το να μαγειρέψεις ένα φαγητό που δεν έχεις ξαναφτιάξει.

#7. Πες «όχι» στα social media για ένα 24ωρο και ασχολήσου με τον εαυτό σου.

#8. Πέρνα ποιοτικό χρόνο με τους φίλους σου. Αράξτε στο σπίτι, δείτε ταινίες, παίξτε παιχνίδια και γενικά περάστε χρόνο μαζί!

Κεντρική φωτό: Jakob Owens / Unsplash