Πώς να κοιμηθείς καλά όταν η ζέστη απλά δεν… παλεύεται

7 τρόποι που θα σου φανούν πολύ χρήσιμοι

Κείμενο: Κέλλυ Νόβακ

Αυτή η ζέστη είναι ανεπίτρεπτη. Είναι έγκλημα. Με λίγα λόγια, δεν αντέχεται. Χθες έκανα το λάθος να βγω για 5 λεπτά από το σπίτι μου και επέστρεψα ιδρωμένη. Και αυτό τυχαίνει να μου συμβαίνει και τα βράδια όταν κοιμάμαι.

Και ενώ μπορεί να έχω air condition στο σπίτι, προσπαθώ να μην το έχω “on” όλη την μέρα. Από την μία, γιατί καίει πάρα πολύ, που σημαίνει ότι ο μισθός θα πάει πάλι όλος στην ΔΕΗ και από την άλλη νιώθω ν’ αρρωσταίνω κάθε φορά που το βάζω να λειτουργεί.

Και είναι ειδικά τα βράδια που προσπαθείς να κοιμηθείς, το πιο δύσκολο για ν’ αντέξεις αυτή την ζέστη και, ν’ απολαύσεις τελικά έναν ήρεμο και ιδρώτα-free ύπνο.

Υπάρχουν όμως τρόποι να κάνουμε τα βράδια μας πιο υποφερτά και τους ύπνους μας πιο ήρεμους από ποτέ, ακόμα και αν ο υδράργυρος «βαράει» κόκκινο! Να, σαν τους παρακάτω…

#1. Κάνε ένα κρύο ντους πριν πέσεις για ύπνο

#2. Έχε κλειστά τα παντζούρια στο σπίτι και την μέρα διατηρώντας το πιο δροσερό

#3. Αντάλλαξε την βαμβακερή σου μαξιλαροθήκη με μία μεταξωτή που δεν απορροφάει εύκολα την θερμότητα του σώματος

#4. Βάλε την μαξιλαροθήκη σου 1 ώρα πριν πέσεις για ύπνο στην κατάψυξη και έπειτα κοιμήσου… δροσερά!

#5. Επένδυσε σε καλής ποιότητας σεντόνια που «αναπνέουν» καλύτερα και δεν κρατάνε την θερμοκρασία «μέσα τους»

#6. Ψέκασε το πρόσωπό σου με νερό, πριν πέσεις για ύπνο

#7. Αν έχεις ανεμιστήρα, τοποθέτησέ τον στην άκρη του κρεβατιού για να δροσίζεσαι περισσότερο

Φωτό: Annie Spratt / Unsplash