3 νέες υγιεινές συνήθειες που πρέπει ν’ αποκτήσεις

Junk is OUT. Healthy is IN.

Κείμενο: Κέλλυ Νόβακ

Αρχικά, ας πούμε ότι το να τρως superfoods, τροφές που σου δίνουν δηλαδή, ενέργεια, διαύγεια, σε χορταίνουν περισσότερο από το να φας ένα «πλαστικό» μπέργκερ κτλ., είναι πλέον της Μόδας. Όλοι το κάνουν. Όχι ότι επειδή είναι της μόδας, ότι πρέπει να το κάνεις κι εσύ, αλλά ίσως στην συγκεκριμένη περίπτωση να πρέπει.

Η ατμόσφαιρα από τον ήλιο, τους αυξημένους ρύπους του περιβάλλοντος και ένα σωρό ακόμη παράγοντες, κάνουν ήδη την καθημερινότητά μας πιο βλαβερή, οπότε τρώγοντας σωστότερα είναι κάτι που μπορούμε να ελέγξουμε οι ίδιοι ώστε να αποκτήσουμε μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

Έπειτα, και σημαντικότερο, η υγιεινή διατροφή δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι και βαρετή ή άνοστη. Μη νομίζεις λοιπόν, ότι βάζοντας κάποιες υγιεινές τροφές στην καθημερινότητά σου, ότι στερείσαι γεύσης. Αντικαθιστώντας ή συμπεριλαμβάνοντας κάποιες τροφές στην ζωή σου, και αποκτώντας τελικά πιο υγιεινές εναλλακτικές, τότε θα δεις μεγάλη διαφορά. Όχι στο σώμα σου απαραίτητα, αλλά στην διάθεσή σου και στον τρόπο που κινείσαι γενικότερα.

Υπάρχουν 3 τροφές λοιπόν, που μπορείς ν’ αντικαταστήσεις με κάποιες πιο βλαβερές τροφές που αν τις βάλεις στην ζωή σου, τελικά θα σε ωφελήσουν!

Σπόροι chia

Δεν χρειάζεται να κάνεις πολλά. Αρκεί να πασπαλίζεις μερικούς στο φαγητό σου, στην σαλάτα, τα δημητριακά σου, μέχρι και όταν τρως μακαρόνια. Δεν έχουν έντονη γεύση, οπότε δεν θα το καταλάβεις, αλλά έχουν έντονη επίδραση στον οργανισμό! Είναι πλούσιοι σε ίνες, ενώ προσφέρουν κορεσμό και θα τρως λιγότερο!

DIY ποπκορν

Προσωπικά παθαίνω για τα πατατάκια. Αλλά μην πούμε πόσο βλαβερά είναι. Όταν λοιπόν, θέλεις κάτι να μασουλάς όταν βλέπεις Netflix, τότε προτίμησε να φας ποπκορν. Και ακόμη καλύτερα, φτιάξε τα δικά σου! Πάρε σπόρους καλαμποκιού και φτιάξε μόνος σου! Είναι πανεύκολο! Έτσι, μπορείς να ελέγξεις το αλάτι και το βούτυρο (ή λάδι) που θα βάλεις εσύ! Και πιο υγιεινό θα είναι το σνακ σου και με λιγότερες θερμίδες!

Σοκολάτα + Φρούτα

Αν είσαι γλυκατζής και χρειάζεσαι κάτι γλυκό πριν πέσεις για ύπνο, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να φας μια ολόκληρη πάστα για να…. συνέλθεις! Μπορείς να ενδώσεις σε λίγα κομματάκια σοκολάτας ή να λιώσεις λίγη σοκολάτα και να βουτήξεις φρούτα μέσα σ’ αυτή! Το τέλειο (και υγιεινό) σνακ!

Φωτό: Katie Smith / Unsplash