Ανακηρύχθηκαν οι νικητές του διαγωνισμού “Make Innovation Work”

Η βράβευση έγινε στο Χρηματιστήριο Αθηνών

Κείμενο: Platform news

 

Η βράβευση έγινε στο Χρηματιστήριο Αθηνών

 

Με την ανακήρυξη των νικητών ολοκληρώθηκε ο δεύτερος πρωτοποριακός παγκόσμιος διαγωνισμός “Make Innovation Work” που διοργανώθηκε από το Ελληνο - Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο και τον όμιλο Χρηματιστηρίου Αθηνών, με τη συμβολή μεγάλων Ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων.

 

Οι διοργανωτές χαρακτήρισαν ιδιαίτερα πετυχημένο το διαγωνισμό, καθώς κατατέθηκαν 107 προτάσεις συνολικά από φυσικά και νομικά πρόσωπα από την Ελλάδα, το εξωτερικό και την ευρύτερη Ελληνική Διασπορά.

 

Η βράβευση των καλύτερων προτάσεων πραγματοποιήθηκε εχθες σε ειδική τελετή στην αίθουσα “Ερμής” του ομίλου Χρηματιστηρίου Αθηνών.

 

Το πρώτο βραβείο, που κερδίζει χρηματικό έπαθλο 45.000 ευρώ και προνομιακές παροχές, απονεμήθηκε στον Νίκο Αραπκουλέ για τη συσκευή “Solar power kit”, που λειτουργεί σε συνδυασμό με ηλιακό θερμοσίφωνα, εκμεταλλεύεται το περίπου 70% της θερμικής ενέργειας που κατά κανόνα χάνεται και παράγει σημαντικές ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας.

 

Ειδικότερα, οι καλύτερες προτάσεις ανά τομέα που βραβεύτηκαν, και κερδίζουν τις προνομιακές παροχές, είναι οι εξής:

 

Εναλλακτική Γεωργία

 

Τίτλος: Το Ραδίκι

 

Παραγωγή αποξηραμένων χόρτων και πώληση σε παγκόσμιο επίπεδο.

 

Εκπρόσωπος: Σωτήρης Λυμπερόπουλος

 

Ενέργεια - Περιβάλλον

 

Τίτλος: Solar power kit

 

Συσκευή που λειτουργεί σε συνδυασμό με ηλιακό θερμοσίφωνα, εκμεταλλεύεται το περίπου 70% της θερμικής ενέργειας που κατά κανόνα χάνεται και παράγει σημαντικές ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας.

 

Εκπρόσωπος: Νίκος Αραπκουλές

 

Υγεία – Ευεξία

 

Τίτλος: Aurora

 

Ηλεκτρονική πλατφόρμα συνεργασίας μεταξύ ιατρών, διαγνωστικών κέντρων και νοσοκομείων για δημιουργία δικτύων υπηρεσιών υγείας μέσω των οποίων είναι δυνατή η ανταλλαγή στοιχείων Ιατρικού Φακέλου ασθενούς με έμφαση στα απεικονιστικά δεδομένα (RIS/PACS) και η ad-hoc υποστήριξη ιατρικών συμβουλίων - συνεργασιών.

 

Εκπρόσωπος: Γρηγόριος Κοτσικάρης

 

Τουρισμός - Πολιτισμός

 

Τίτλος: Marine Travel

 

Πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που εστιάζει στον τουρισμό. Παροχή πληροφοριών για υπηρεσίες και τοποθεσίες, προγραμματισμός ταξιδιών, δημιουργία και αγορά τουριστικών πακέτων, πρόγνωση καιρού και κοινωνική δικτύωση για ανταλλαγή απόψεων και πληροφοριών σχετικά με τουρισμό.

 

Εκπρόσωπος: Αντώνης Χαλκιόπουλος

 

Μεταφορές, Logistics, Ναυτιλία

 

Τίτλος: Truckbird

 

Σύστημα (διαδικτυακή πλατφόρμα και εφαρμογή smartphone) που δημιουργεί μια δομημένη ηλεκτρονική αγορά φορτίου σε πραγματικό χρόνο, συνδέοντας τους αποστολείς εμπορευμάτων με τους μεταφορείς αυτών. Οι μεταφορείς μειοδοτούν για τα προς μεταφορά εμπορεύματα και αξιολογούνται μετά την ολοκλήρωση της μεταφοράς.

 

Εκπρόσωπος: Γιώργος - Μαρίνος Παπαγεωργίου

 

Βραβεία

 

Χρηματικό Έπαθλο

 

Χρηματικό βραβείο 45.000 ευρώ

 

Σειρά Προνομιακών Παροχών

 

- Δωρεάν παροχή λογισμικού από εξειδικευμένη εταιρία του είδους, χρηματικής αξίας 10.000 ευρώ.

 

- Δωρεάν παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών από εξειδικευμένη εταιρία του είδους, χρηματικής αξίας 20.000 ευρώ.

 

- Δωρεάν διοργάνωση δίωρων παρουσιάσεων (roadshow) από εξειδικευμένες εταιρίες, αναφορικά με 4 επενδυτικά σχήματα που δραστηριοποιούνται στον τομέα των χρηματοδοτήσεων επιχειρηματικών / καινοτομικών κεφαλαίων (venture capitals), συνολικής διάρκειας 8 ωρών.

 

- Δωρεάν εξειδικευμένη παρουσίαση διαμόρφωσης ή και βελτίωσης επιχειρηματικού σχεδιασμού και στρατηγικής, από έμπειρα στελέχη του χώρου επενδύσεων και ανάπτυξης εταιρειών δύο επενδυτικών σχημάτων, συνολικής διάρκειας 2 κατ’ ελάχιστο ωρών.

 

- Δωρεάν παροχή νομικών υπηρεσιών σε ζητήματα εταιρικού/φορολογικού δικαίου /δικαίου πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας από εξειδικευμένη δικηγορική εταιρία, χρηματικής αξίας 5.000 ευρώ.

 

- Δωρεάν σεμινάριο επαγγελματικής εκπαίδευσης για έως 4 συμμετέχοντες εκ μέρους καθενός εκ των 5 νικητών του διαγωνισμού από εξειδικευμένο ινστιτούτο, διάρκειας 24 ωρών.

 

- Δωρεάν πλήρη αναλογική και ψηφιακή υποστήριξη δημοσίων σχέσεων (PR & Digital PR) διάρκειας 6 μηνών, χρηματικής αξίας 21.000 ευρώ.