Φοιτητές από ΕΜΠ, ΑΕΙ Πειραιά και Πολυτεχνείο Κρήτης διακρίθηκαν με τις καινοτόμες ιδέες τους.

Με 3 συμμετοχές είχε παρουσία η Ελλάδα στο διεθνή διαγωνισμό Shell Eco Marathon που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο στα τέλη Μαΐου. Έγινε στο Queen Elizabeth Olympic Park του Λονδίνου και  τον παρακολούθησαν πάνω από 25.000 θεατές. Η ανάδειξη των νικητών έγινε με βάση την κάλυψη της μεγαλύτερης απόστασης στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα των 1.577 μέτρων,  με την μικρότερη δυνατή ποσότητα ενέργειας. 

Οι ελληνικές ομάδες από το Πολυτεχνείο Κρήτης, το Μετσόβιο και το ΑΕΙ Πειραιά κατέρριψαν τα ρεκόρ τους και διακρίθηκαν σε αυτό το διαγωνισμό οικονομίας, ανάμεσα σε 170 συνολικά ομάδες από 29 χώρες που πήραν μέρος. 

Συγκεκριμένα, η ομάδα «Ποσειδώνας» από τα Τμήματα Μηχανολόγων και Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Αυτοματισμού και Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Α.Ε.Ι. Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα, διαγωνίστηκε με το ηλεκτροκίνητο όχημα «Τριήρης» στην κατηγορία Prototype (Βattery Electric) δηλαδή ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας. Η κατασκευασμένη από ανακυκλωμένα υλικά «Τριήρης» κατέκτησε την 9η θέση με 412 km ανά kWh κάνοντας καλύτερη επίδοση από πέρυσι ενώ κέρδισε και το Βραβείο Σχεδιασμού Οχήματος, λόγω του αεροδυναμικού της προφίλ. 

poseidonteam.jpg

Στην κατηγορία Urban Concept (Hydrogen) διαγωνίστηκε η ομάδα «TUC Eco Racing» από τη Σχολή Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης µε ένα όχημα πόλης, το «Σπύρος Λούης». Τα οχήματα της κατηγορίας αυτής μοιάζουν περισσότερο με τα συμβατικά αυτοκίνητα και ο «Σπύρος Λούης» κατέκτησε την 4η θέση με 138 km ανά κυβικό μέτρο (m3) καυσίμου, ενώ κέρδισε και το Βραβείο Ασφάλειας Οχήματος και μάλιστα για 4η φορά στην ιστορία της ομάδας. 

tucracing.jpg

Η ομάδα «Προμηθέας» από τη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου διαγωνίστηκε στην κατηγορία Prototype (Βattery Electric) με το ηλεκτροκίνητο όχημα «Πυρφόρος» και κατέλαβε την 25η θέση με επίδοση 225 km ανά kWh, νεώ κατέκτησε το δεύτερο Βραβείο στην κατηγορία Technical Innovation και το δεύτερο Βραβείο Ασφάλειας. 

prometheusteam.jpg

Στην κατηγορία Prototype κυριάρχησε η γαλλική ομάδα “Microjoule-La Joliverie” που με όχημα φυσικού αερίου διένυσε 2.503,9 km/ισοδύναμο λίτρου. Η ιταλική “Zero C” κέρδισε την κατηγορία battery-electric Prototype με 753,2 km/kWh, ενώ η γερμανική “ThaiGer-H2-Racing Straslund” κέρδισε την κατηγορία hydrogen με 880,5 km ανά κυβικό μέτρο. Από το 2018 θα υπάρχει και άλλη μία κατηγορία στο διαγωνισμό, η Autonomous, δηλαδή αυτοκίνητα χωρίς οδηγό. 


Φοιτητές από ΕΜΠ, ΑΕΙ Πειραιά και Πολυτεχνείο Κρήτης διακρίθηκαν με τις καινοτόμες ιδέες τους.

Με 3 συμμετοχές είχε παρουσία η Ελλάδα στο διεθνή διαγωνισμό Shell Eco Marathon που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο στα τέλη Μαΐου. Έγινε στο Queen Elizabeth Olympic Park του Λονδίνου και  τον παρακολούθησαν πάνω από 25.000 θεατές. Η ανάδειξη των νικητών έγινε με βάση την κάλυψη της μεγαλύτερης απόστασης στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα των 1.577 μέτρων,  με την μικρότερη δυνατή ποσότητα ενέργειας. 

Οι ελληνικές ομάδες από το Πολυτεχνείο Κρήτης, το Μετσόβιο και το ΑΕΙ Πειραιά κατέρριψαν τα ρεκόρ τους και διακρίθηκαν σε αυτό το διαγωνισμό οικονομίας, ανάμεσα σε 170 συνολικά ομάδες από 29 χώρες που πήραν μέρος. 

Συγκεκριμένα, η ομάδα «Ποσειδώνας» από τα Τμήματα Μηχανολόγων και Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Αυτοματισμού και Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Α.Ε.Ι. Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα, διαγωνίστηκε με το ηλεκτροκίνητο όχημα «Τριήρης» στην κατηγορία Prototype (Βattery Electric) δηλαδή ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας. Η κατασκευασμένη από ανακυκλωμένα υλικά «Τριήρης» κατέκτησε την 9η θέση με 412 km ανά kWh κάνοντας καλύτερη επίδοση από πέρυσι ενώ κέρδισε και το Βραβείο Σχεδιασμού Οχήματος, λόγω του αεροδυναμικού της προφίλ. 

poseidonteam.jpg

Στην κατηγορία Urban Concept (Hydrogen) διαγωνίστηκε η ομάδα «TUC Eco Racing» από τη Σχολή Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης µε ένα όχημα πόλης, το «Σπύρος Λούης». Τα οχήματα της κατηγορίας αυτής μοιάζουν περισσότερο με τα συμβατικά αυτοκίνητα και ο «Σπύρος Λούης» κατέκτησε την 4η θέση με 138 km ανά κυβικό μέτρο (m3) καυσίμου, ενώ κέρδισε και το Βραβείο Ασφάλειας Οχήματος και μάλιστα για 4η φορά στην ιστορία της ομάδας. 

tucracing.jpg

Η ομάδα «Προμηθέας» από τη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου διαγωνίστηκε στην κατηγορία Prototype (Βattery Electric) με το ηλεκτροκίνητο όχημα «Πυρφόρος» και κατέλαβε την 25η θέση με επίδοση 225 km ανά kWh, νεώ κατέκτησε το δεύτερο Βραβείο στην κατηγορία Technical Innovation και το δεύτερο Βραβείο Ασφάλειας. 

prometheusteam.jpg

Στην κατηγορία Prototype κυριάρχησε η γαλλική ομάδα “Microjoule-La Joliverie” που με όχημα φυσικού αερίου διένυσε 2.503,9 km/ισοδύναμο λίτρου. Η ιταλική “Zero C” κέρδισε την κατηγορία battery-electric Prototype με 753,2 km/kWh, ενώ η γερμανική “ThaiGer-H2-Racing Straslund” κέρδισε την κατηγορία hydrogen με 880,5 km ανά κυβικό μέτρο. Από το 2018 θα υπάρχει και άλλη μία κατηγορία στο διαγωνισμό, η Autonomous, δηλαδή αυτοκίνητα χωρίς οδηγό.