3 συμπληρώματα διατροφής για την γυμναστική που έχουν αποτέλεσμα

Αλήθεια τώρα όμως.

Κείμενο: Κέλλυ Νόβακ

Οκέι, είναι καλοκαίρι και όλος ο κόσμος αυτό το διάστημα, προσπαθεί μέχρι και τελευταία στιγμή να αποκτήσει με κάποιον τρόπο, όσο πιο γρήγορα γίνεται, να δει έστω και μια μικρή βελτίωση στο σώμα του.

Αλλά είναι πολλοί που αγαπούν την γυμναστική, καλοκαίρι, ξε-καλοκαίρι. Υπάρχει ένα τεράστιο ρεύμα ως προς τον κόσμο του fitness τα τελευταία χρόνια, δημιουργώντας τελικά περισσότερο μια τάση, παρά αφοσίωση στην φυσική άσκηση. Σίγουρα, αυτό δεν ισχύει για όλους, αλλά είναι γεγονός ότι «εκεί έξω» μπορείς να βρεις πολλούς… κομπογιαννίτες που θα σου υποσχεθούν ότι θα έχεις το κορμί των ονείρων σου, μέσα σε 3 μέρες.

Μέσα σε όλον αυτό τον κακό χαμό, έρχεται πακέτο και ο «κόσμος» των συμπληρωμάτων διατροφής. Όταν κάνεις σκληρή γυμναστική, όπως βάρη κτλ. πολλοί συνιστούν να παίρνεις μαζί και κάποιο συμπλήρωμα διατροφής που θα σου προσφέρει σώμα σαν του Joe Manganiello.

Εκεί να δεις τι θα ακούσεις! Παρόλα αυτά, όπως σου είπα, δεν είναι ό,τι ακούς προϊόν παραπληροφόρησης. Υπάρχουν κάποια συμπληρώματα διατροφής τα οποία λειτουργούν. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με σωστή διατροφή, εντατική γυμναστική (όχι μόνο για ένα μήνα), θα σου προσφέρουν τελικά, το επιθυμητό αποτέλεσμα. Και αν αυτό είναι τεράστια μπράτσα σαν του Hulk και ατσαλένιο στήθος σαν του Iron Man, έχει καλώς. Απλά για το καλό όλων μας (και κυρίως της αισθητικής μας), μην συνδυάσεις αυτό το σώμα, με ένα κολλητό μπλουζάκι. Just saying.

Κρεατίνη

Αν υπάρχει κάποιο «μαγικό χάπι», τότε είναι η κρεατίνη. Είναι αυτό που θα σου προσφέρει ένα πραγματικά εντυπωσιακό αποτέλεσμα, χωρίς πλάκα. Η κρεατίνη αποτελεί την κυρίαρχη πηγή ενέργειας για το σώμα. Μπορεί να την παράγει το σώμα, όμως η συμπληρωματική της λήψη αυξάνει τα αποθέματα της στους μυς, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η δυνατότητα τους να συσπώνται και να παράγουν τελικά έργο. Έρευνες αποδεικνύουν ότι δεν υπάρχει καμία παρενέργεια από την συμπληρωματική τους λήψη, αντιθέτως ασκεί προστατευτική επίδραση, σε περίπτωση κάποιου τραυματισμού που προκαλείται από την έντονη άσκηση. Τέλος, βελτιώνει σίγουρα την αντοχή και τις επιδόσεις, γι΄αυτό και έχει τόσο καλά αποτελέσματα.

Γλουταμίνη

Η γλουταμίνη βοηθάει στην ανασύνθεση των υδατανθράκων μετά την προπόνηση. Αμέσως μετά την άρση βαρών, εξαντλούνται τα αποθέματα γλυκογόνου των μυών, και αυτός είναι ο βασικός λόγος που είναι εξαιρετικά σημαντικό να πάρεις γλουταμίνη μετά την προπόνηση. Όσο πιο γρήγορα μπορείς να αναπληρώσεις αυτά τα αποθέματα, τόσο πιο γρήγορα θα ανακάμψεις από την προπόνηση, το οποίο σημαίνει ότι θα είσαι και πιο προετοιμασμένος στην επόμενη προπόνηση.

Προσθέτοντας έτσι μια δόση γλουταμίνης στο μετα-προπονητικό σου ρόφημα, θα επιταχύνεις τη διαδικασία αποκατάστασης, η οποία όχι μόνο θα σε κάνει να αισθανθείς καλύτερα μετά από την προπόνηση, αλλά θα αυξήσει επίσης την ικανότητα για χτίσιμο περισσότερου μυϊκού ιστού, με τον καιρό.

Fish Oil (Ιχθυέλαιο)

Το fish oil (ιχθυέλαιο) περιέχει μια τεράστια ποσότητα Ω-3, ένα φυσικό, αντιφλεγμονώδες συστατικό το οποίο σημαίνει ότι μπορείς να τρέξεις όσο θέλεις, χωρίς οι μυείς σου να πιαστούν. Βοηθάει λοιπόν, πολύ, στην καλή λειτουργεία των αρθρώσεων αλλά και στο πιάσιμο των μυών που είναι συχνό φαινόμενο με την γυμναστική. Ακόμα, και έντονη γυμναστική με βάρη να μην κάνεις και να θέλεις να τρέξεις στον επόμενο μαραθώνιο, το fish oil είναι εξαιρετικό για τους πνεύμονες, την κυκλοφορία του αίματος και την καρδιά. Απαραίτητο λοιπόν, για την συχνή άσκηση και απόλυτα φυσικό.