Ο ευκολότερος τρόπος να σηκώσεις πιο πολλά βάρη

Πριν επιχειρήσεις ακόμα ένα squat, διάβασε αυτή την έρευνα. Σε ενδιαφέρει. 

Κείμενο: Μαριέτα Χριστοπούλου

Αν είσαι από αυτούς που δε θυμούνται το γυμναστήριο κάπου κοντά στον Μάιο, τότε να σου δώσουμε συγχαρητήρια και μετά για δώρο μια πολύτιμη συμβουλή! Υπάρχει κάτι που μπορείς να πίνεις πριν την προπόνηση σου, το οποίο θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις καλύτερα στα squats. Και δεν είναι κανένα τρελό ρόφημα, αλλά κάτι που μάλλον πίνεις καθημερινά. Ο λόγος, για τον καφέ!

Έρευνα που  δημοσιεύτηκε στο The Journal of Strength and Conditioning Research, διαπίστωσε ότι το αγαπημένο αυτό ρόφημα όντως μπορεί να σε βοηθήσει να κάνεις θαύματα στο γυμναστήριο. Στη μελέτη συμμετείχαν 9 άντρες ηλικίας περίπου 24 ετών. Ήπιαν διαφορετικά καφεδάκια πριν επιδοθούν σε ασκήσεις και τα αποτελέσματα ήταν μεγάλο ενδιαφέρον. 

Στιγμιαίος καφές - 2,976lb (17-22 επαναλήψεις​)
Ντεκαφ.- 2,447lb (14-19 rep επαναλήψεις)
Ντεκαφ + σκόνη καφεΐνης - 3,086lb (18-23 rep επαναλήψεις)
Σκόνη καφεΐνης - 2,557lb (15-20 επαναλήψεις)
Placebo - 2,314lb (13-17 επαναλήψεις)