4 τροφές που καταπολεμούν την κόπωση πριν το τρέξιμο

Φάε σωστά και γυμνάσου ακόμη σωστότερα.

Κείμενο: Κέλλυ Νόβακ

Σε παρακαλώ πολύ, άσε κάτω αυτό το άκρως ανθυγιεινό energy drink που έχεις στα χέρια σου, με αυτό το γελοιότατο όνομα (που πολύ πιθανό να έχει)! Αν είσαι πτώμα από την κούραση, τότε το να φας ένα υγιεινό σνακ, θα έχει πολύ καλύτερο αποτέλεσμα στην υγεία αλλά και τον οργανισμό σου.

Ειδικά, πριν το τρέξιμο ή μια έντονη γυμναστική είναι σημαντικό να τρέφεσαι σωστά και με στρατηγική. Οι κατάλληλες τροφές και θα σε κρατούν πιο χορτάτο (χωρίς να νιώθεις βαρύς) αλλά και τα επίπεδα της ενέργειας σου θα είναι πολύ πιο υψηλά!

Δες λοιπόν, παρακάτω 5 τροφές που θα στο προσφέρουν αυτό απλόχερα (και υγιεινά)!

#1. Σπόροι chia

Η λεγόμενη τροφή των runners! Οι… θαυματουργοί αυτοί σπόροι είναι γεμάτοι με μαγνήσιο, σίδηρο και πολλά άλλα πράγματα που προσφέρουν φουλ ενέργεια πριν και μετά την άσκηση, ενώ διατηρούν τους μυείς σφιχτούς.

 #2. Γάλα

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα έχουν για κάποιο λόγο κακή φήμη, όσον αφορά αυτό το θέμα. Υποτίθεται ότι δεν κάνουν για την γυμναστική γιατί… βαραίνουν. Για να είμαστε σωστοί λοιπόν, μάθε ότι το γάλα για π.χ., διατηρεί τους ηλεκτρολύτες σε καλά επίπεδα όσο γυμναζόμαστε, ενώ είναι γεμάτο με πρωτεΐνη και «καλούς» υδατάνθρακες οι οποίοι προσφέρουν ενέργεια. Ένα ποτήρι γάλα το πρωί πριν την γυμναστική είναι αρκετό για να σου προσφέρει όλα αυτά τα benefits!

#3. Καρύδια

Τα καρύδια είναι γεμάτα με πρωτεΐνη και φυτικές ίνες και προσφέρουν ενέργεια, διατηρώντας την σταθερή για ώρα. Λίγα καρύδια πριν ή μετά την γυμναστική είναι θαυμάσια για να επαναφέρεις με φυσικό τρόπο, τους ηλεκτρολύτες που έχασες μετά την γυμναστική.

#4. Γλυκοπατάτες

Άλλη μια τροφή που δίνει ενέργεια και την διατηρεί σε σταθερά επίπεδα για ώρα! Λόγω του ότι η γλυκοπατάτα έχει κάλιο, διατηρεί τους ηλεκτρολύτες σταθερούς, οπότε κατανάλωσε πριν την γυμναστική. Επίσης, κρατάει τον οργανισμό ενυδατωμένο ενώ χαλαρώνει το σώμα και σταθεροποιεί τα επίπεδα της πίεσης.