Πώς να αρχίσεις να τρέχεις πιο γρήγορα

4 tips για να βάλεις στα πόδια σου… φτερά!

Κείμενο: Κέλλυ Νόβακ

Μπορεί να μην είσαι ο επόμενος Σπύρος Λούης, but who cares? Δεν χρειάζεται να είσαι επαγγελματίας μαραθωνοδρόμος για να αγαπήσεις το τρέξιμο και κυρίως για να μάθεις να τρέχεις γρήγορα!

Αυτό που θα σε βοηθήσει όμως τα πόδια σου να βγάλουν…φτερά, είναι τα παρακάτω tips!

Πες «ναι» στον διάδρομο

Μπορεί να μην είναι το ίδιο με το να τρέχεις έξω, αλλά ο διάδρομος θα σε βοηθήσει να μάθεις να τρέχεις πιο γρήγορα. Επίσης, με τον διάδρομο θα έχεις την δυνατότητα να ελέγξεις τον ρυθμό και την ταχύτητα του τρεξίματός σου.

Ρυθμός τρεξίματος

Είναι σημαντικό να έχεις έναν γρήγορο ρυθμό, έναν που να θυμίζει αυτόν της ποδηλασίας. Μετρώντας τα βήματα σου και μετρώντας μόνο το ένα πόδι το λεπτό και διπλασιάζοντας την μέτρηση σου, θα σε βοηθήσει να βρεις έναν καλό ρυθμό.

Κάνε τα sprint «κολλητό»

Υπάρχει λόγος που όλοι οι «πραγματικοί» runners κάνουν μικρά αλλά γρήγορα sprints πριν ένα μεγάλο αγώνα. Και αυτό γιατί βοηθάνε την τεχνική, ενώ αυξάνουν την αντοχή. Ξεκίνα με ένα γρήγορο τρέξιμο στα 2 λεπτά, μετά στα 3, στα 4 κ.ο.κ.

Ξεκίνα το σκοινάκι

Πάρε παράδειγμα από τους boxers και άρχισε το σκοινάκι! Μια μίνι ρουτίνα στο σκοινάκι θα σε βοηθήσει να αυξήσεις τον ρυθμό που χρησιμοποιείς τα πόδια σου (γρήγορα πόδια-γρήγορος runner), ενώ θα καλυτερεύσει την αντοχή σου.

Φωτό: Justyn Warner / Unsplash